Skocz do zawartości

Zestaw Kina Domowego dla laika


Rudikson

Recommended Posts

Witam
Na początku chciałbym zaznaczyć, że naprawdę jestem laikiem w temacie i proszę o wyrozumiałość icon_redface.gif

Postanowiłem zrobić mały przeskok z telewizornych pierdziawek, na jakiś niedrogi zestaw kina domowego / głośników 5.0 + ampli. Poniżej informacje :

- Pomieszczenie i układ : salon w bloku z wielkiej płyty, około 26m2 ( ~5m x 5,10m), telewizor ustawiony centralnie na szafce tv, kanapa na przeciwległej ścianie (odległość od tv jakieś 4m - 4,5m), jakieś drobne meble poustawiane w pokoju ( w razie czego można je usunąć, poprzestawiać itd. )
- sprzęt jaki posiadam : TV LG 55 L620s, PS3 i PS4 (odtwarzacz BR mi raczej zatem niepotrzebny), laptop z całkiem niezłą kartą muzyczną od SB (X-fi)
- do czego potrzebny mi zestaw : przede wszystkim do oglądania filmów na tv ( filmy z każdego gatunku) oraz grania na ps4 ( gierki typu FPS, RPG i inne), ewentualnie granie z lapka na TV (BF4 itp). Okazjonalnie zestaw będzie używany do słuchania muzyki (jakaś imprezka czy poprostu chill out w domu), również różnego typu, z naciskiem na muzykę imprezową. Muzyka odtwarzana z lapka bądź PS4 (ewentualnie bezpośrednio z youtube na tv - wiem wiem, profanacja icon_razz.gif )
- podstawowe funkcje jakich oczekuję : hdmi to pewnie podstawa. Zależy mi żeby to wszystko dało się zgrabnie połączyć (PS4, ampli, TV itd ). Nie obraziłbym się na funkcję bezpośredniego puszczenia muzyczki ze smartfona z androidem po wifi, ale pewnie proszę o zbyt wiele icon_razz.gif