Skocz do zawartości

Szybki start z Onkyo TX-NR636 i Jamo S 628 HCS 3


MarcinRz

Recommended Posts

Witam jak w temacie stałem sie posiadaczem takiego oto zestawu Onkyo TX-NR636 i Jamo S 628 HCS 3 jestem dość laikiem w tym temacie to pierwszy tego typu zestaw który zakupiłem wczesniej posiadałem creativa 5+1 przy PC i pytania moje brzmią:

1. Jakie kupić zastosować kable ?Grubość ? i oczywiśćie miedziane mam rozumieć ? gdyż w zestawie ich nie było myslałem ze bedą byle jakie ale będą icon_smile.gif

2. Jakie i ile koncówek bede potrzebował do podłączenia? oraz jak podłączyć do amplitunera ?

3. pokój posiadam 6x3 jak rozmieśćic głośniki rtv bedzie przy scianie 3m na srodku ?

4. Jak juz wypełnie pkt. 1,2 i 3 jak ustawić żeby było i brzmiało jak trzeba poczytałem troche o rozgrzewaniu sprzętu wiem na czym polega i zastosuje sie do niego .

Z góry dziękuje pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Kable tylko OFC (miedź beztlenowa), nie CCA-OFC (alu + miedź). Na przód 4mm2 (na dół) i 1,5mm2 (na górę) do kolumn przednich, centralny (może być też 4mm2), na tylne kup 1.5mm2. Skorzystaj z bi-ampingu w amplitunerze (fronty - instrukcja)
2) Końcówek kabla nie potrzebujesz żadnych, goły kabel obcinasz przy końcu z izolacji, wykręcasz zaciski i zakręcasz
3) Jak wygodniej, w miarę możliwości z zachowaniem zgodności z zasadą trójkąta i jak największą odległością od ścian tylnej/bocznych
4) Słuchaj jak chcesz, z zachowaniem umiaru w głośności (nie przeciążaj kolumn), niezależnie czy kolumny będą nowe czy już wygrzane Edytowano przez don
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

1) Kable tylko OFC (miedź beztlenowa), nie CCA-OFC (alu + miedź). Na przód 4mm2 (na dół) i 1,5mm2 (na górę) do kolumn przednich, centralny (może być też 4mm2), na tylne kup 1.5mm2. Skorzystaj z bi-ampingu w amplitunerze (fronty - instrukcja)
2) Końcówek kabla nie potrzebujesz żadnych, goły kabel obcinasz przy końcu z izolacji, wykręcasz zaciski i zakręcasz