Skocz do zawartości

Jaki zestaw 5.1 i ampltuner do komputera w małym pokoju?


KAT

Recommended Posts

Witam,

niestety po 3 latach zaczęły padać mi głośniki komputerowe Logitech Z-906, raz działaja, raz nie. Objawia się to tak, że nagle z głosników zaczynają wydobywać się trzaski, a dźwięk milknie. Czasami jest parę dni spokoju, a czasami 15 minut. Satelitki są napewno sprawne, problemem jest elektronika umieszczona w subwooferze. W związku z tym zacząłem rozglądać się za inwestycją w nowy sprzęt. Niestety w tym temacie jestem dość zielony, dlatego postanowiłem poszukać pomocy/rad na tym forum.

Ogólnie z tych Logitechów byłem zadowolony, odpowiadało mi to, jak grają (bo w sumie nie miałem zbytnio okazji słyszeć czegoś lepszego). Przez chwilę nawet zastanawiałem się, czy nie kupić ich ponownie ale poszperałem nieco w necie i okazuje się, że mój przypadek występuje na tyle często, że kompletnie wybiłem sobie ten pomysł z głowy. Nie mam ochoty wyrzucać co 3 lata 1200zł na głośniki, wystarczy mi fakt, że miałem okazję dołączyć do ogromnego grona użytkowników niniejszych głosników, którzy po upływie gwarancji zostali z ozdobami do zbierania kurzu na meblach.

Przez chwilę zastanawiałem się także nad zakupem głośników Edifier S760D 5.1 za około 2400zł, ale one mają nieco za duży subwoofer, który byłby killerem w moim pokoju, no i ogólnie jakoś nie czuję się do nich przekonany. Pomyślałem o złożeniu czegoś samemu...

Głośniki do gier/filmów czy muzyki?