Reply to this topicStart new topic
> Który strumieniowiec
xcwalter
post 28.11.2016, 10:17
Post #1

SYMPATYK
**

Grupa: Użytkownicy
Nr użytkownika: 27 208

muszę podjąć poważnie zastanowić się nad odtwarzaczem strumieniowym.

Przeczytałem cały wątek:
http://forum.audio.com.pl/index.php?showto...rt=#entry162478

w którym kolega miał po drodze podobne rozterki do moich. Również w sprawie programu 3 PR icon_smile.gif
i wybrał coś takiego:
http://allegro.pl/onkyo-ns-6130-kredyt-10x...i6540368567.htm

W moim mieście sprzedawca nakłania mnie na Cambridge Audio CXN.

Niestety nie mam żadnego doświadczenia i żadnej pewności, czy rzeczywiście muszę wydawać aż tyle pieniędzy, aby otrzymać dźwięk w zadowalającej mnie jakości. Będę wdzięczny jeśli dostanę od was jakiś trop w tym temacie.

Sprzęt nie musi być nowy, choć o używki w tej materii bardzo trudno.

Zastanawiam się również nad tym:

http://allegro.pl/sdho-marantz-na8005-siec...6604457930.html

http://allegro.pl/onkyo-ns-6130-kredyt-10x...6540368567.html

Budżet do 3000
Muzyka: od klasycznej przez, Clan of Xymox, Stevie Wonder, James Blake, R&B, Solul, akustyczna, metal, dużo śpiewu, muzyka el. stara i nowa
Wzmacniacz Luxman 117
Kolumny Cabasse Bali 350
Powierzchnia 4x6 wys 2.6m

pomożecie?
Go to the top of the page

+Quote Post
Kraft
post 28.11.2016, 10:59
Post #2

STAŁY BYWALEC

Nr użytkownika: 26 335

Zależy na jak grającym źródle Ci zależy. Jeśli cieplej to może Marantz NA6005, jesli bardziej analitycznie to może Pioneer N-50. Budżet chyba powoduje, że Marantz NA8005 i CA CXN nie wchodzą w rachubę. Moim skromnym zdaniem, źródła cyfrowe są już tak dopracowane, że nawet tańsze modele wyprzedzają brzmieniowo większość wzmacniaczy, więc chyba nie warto szastać forsą. Lepiej ją przeznaczyć na lepszy wzmacniacz lub kolumny.

--------------------
Marantz PM8005, Marantz NA6005, Yamaha R-N500, NAD 3030, Sansui A80, Kenwood DP 1080, Sennheiser Momentum M2, Fiio X1,