Skocz do zawartości

Zestaw za 2000 zł.


LadyEvil

Recommended Posts

Witam Wszystkich icon_smile.gif.
Na początku chciałabym zaznaczyć, iż w temacie jestem w ogóle nie zorientowana, więc proszę o wyrozumiałość .
Tak więc, na sprzęt grający mogę przeznaczyć 2 tysiące zł., nie wiem czy to dużo czy mało (domyślam się, że bliżej do tego drugiego).
Chciałabym się dowiedzie, co muszę kupić, aby taki zestaw sprawnie i miło dla ucha działał.
Przeglądałam różne strony, ale może dlatego, że jestem całkiem w temacie zielona, nic z nich nie wywnioskowałam.
Na taki zestawik pewnie muszą się składać jakieś kolumny (głośniki?), wzmacniacz, subwoofer, tak więc proszę o podanie jakiś konkretmych modeli.
Pokój w którym ma to wszystko grać ma wymiary 3m/3m.
I mam takie pytanko jeszcze, jak już skompletuję taki zestaw to czy będzie on współdziałał z moim komputerem, czy dvd?
Znajomy mówił, że potrzebuję jakieś części do tego.
To chyba ma znaczenie... sprzęt ma służyć do głównie do odtwarzania muzyki, szeroko pojętego rocka i metalu (tj. od takiego "nastrojowego plumkania", typu Pink Floyd, czy The Doors, do ekstremalnych form muzyki - death metal, grindcore).
Także, proszę o pomoc, wszystkie pouczenia (przystępnym językiem) mile widziane icon_smile.gif.
Dziękuje i Pozdrawiam icon_wink.gif!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Witam Wszystkich icon_smile.gif.
Na początku chciałabym zaznaczyć, iż w temacie jestem w ogóle nie zorientowana, więc proszę o wyrozumiałość .
Tak więc, na sprzęt grający mogę przeznaczyć 2 tysiące zł., nie wiem czy to dużo czy mało (domyślam się, że bliżej do tego drugiego).
Chciałabym się dowiedzie, co muszę kupić, aby taki zestaw sprawnie i miło dla ucha działał.
Przeglądałam różne strony, ale może dlatego, że jestem całkiem w temacie zielona, nic z nich nie wywnioskowałam.
Na taki zestawik pewnie muszą się składać jakieś kolumny (głośniki?), wzmacniacz, subwoofer, tak więc proszę o podanie jakiś konkretmych modeli.