Skocz do zawartości

Jakie kino z opcją muzyki do 4-5 tys. – trudne wybory


miro_01

Recommended Posts

Uszanowanie dla Forumowiczów!

Po dniach i nocach poszukiwań, przeglądania opinii i testów i próbie odsłuchów - poddaje się…
Mam już mętlik w głowie, nie ogarniam, nie znam się, nie orientuje się, zarobiony jestem.

I dlatego zwracam się z gorącą prośbą do bardziej doświadczonych ode mnie o pomoc w doborze sprzętu.

CZEGO SZUKAM?

- Kina domowego 5.0 (raczej bez dodatkowego mebla w postaci sub-a), z odtwarzaczem cd/mp3/blu-ray
- Wykorzystanie ~60% muza / 40% kino
- Możliwie dobrze grającego w stereo.
Wiem, wiem, że do stereo lepsze stereo, a nie kino, ale dźwięk przestrzenny jednak rodzina mieć by chciała, a nie stać mnie na dublowanie wzmacniaczy/odtwarzaczy (no chyba, że w budżecie da się skompletować jakąś sensowną hybrydę lub zacząć od zestawu 2.0 z późniejszą rozbudową do 5.0). Poza tym kwestia akustyki pomieszczenia (p. niżej)
- Sprzęt może być używany, jeśli będzie to uzasadnione jakościowo, brzmieniowo, cenowo
- Fajnie jeśli apli miałby funkcje wifi / internetu (mam TV jeszcze bez rozbudowanych funkcji smartTV, na razie nie zamierzam zmieniać, więc zabawki pozwalające na zdalne przesyłanie dźwięku, obrazu czy serwowania po necie, byłyby wskazane)
- Kolor głośników (tak, to też ma znaczenie:)) - czarne albo w kolorze naturalnego raczej jasnego drewna Odpada „orzech” i generalnie ciemny brąz. Naturalny dąb lub jaśniejsze odcienie są ok.
- Budżet max 4-5 tys. zł, ale baaardzo chętnie mniej jeśli się da, bez dramatycznego pogorszenia jakości
(jutro czarny piątek – może warto wyhaczyć coś z marketów po dobrych przecenach?)

POMIESZCZENIE
Ok. 20 m2, prostokąt. TV na ścianie krótszej, kanapa przy przeciwległej, prawy „bok prostokąta” otwarty (salon otwarty na jadalnię).
Akustyka niestety spaprana: płaskie powierzchnie, brak firan, dywanów, spory pogłos.

POZIOM ZEŚWIROWANIA I STAN USZU