Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał gienas na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
No to baaaardzo mylisz pojęcia. W Chinach bogaty może być tylko komunista, w normalnym kraju każdy kto ma pomysł. Niestety nie jesteś w stanie pojąć jak było w Polsce za komuny a tak nadal jest w Chinach. -
W chińskich fabrykach pracowalo się za miskę ryżu może 30 lat temu. Dzisiaj pracują tam roboty i na hali nawet się światła nie zapala, bo robot go nie potrzebuje. Myślisz kalkami sprzed dekad. https://www.onet.pl/turystyka/dalekowswiatpl/nowa-era-chinskich-fabryk-bez-ludzi-bez-swiatel-tylko-roboty-i-ai/bx65k27,30bc1058 https://www.facebook.com/CHINYtoLUBIE/videos/fabryka-działająca-bez-światła/1342023790321189/
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał PanKlor na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Bo nie ma w EU chętnych do pracy w fabrykach za miskę ryżu. Średnie zarobki w EU są wg. mojej wiedzy 2.5 raza wyższe niż w Chińskich miastach. Dodatkowo mamy inną strukturę podatków. Produkcja i eksport aut nie są subsydiowane. -
To już wiadomo. BYD Atto 2 DM-i ma gabaryty Dustera. A co potrafi? Już pomijam jazdę w trybie EV z zerowym zużyciem benzyny. Ale w trybie hybrydowym: "Zasilana z gniazdka hybryda BYD może jednak zachwycić tych, którzy jeżdżą raczej spokojnie. Wtedy napęd jest harmonijny, cichy i odwdzięcza się wysoką wydajnością. Na trasie liczącej kilkadziesiąt kilometrów, przy działaniu w obydwu trybach, samochód zużył 3,6 kWh/100 km oraz 2,6 l benzyny na 100 km. Według komputera pokładowego przekładało się to na średnie kombinowane spalanie wynoszące 3,6 l/100 km. Jeśli tak jest w istocie, to chińska firma nie tylko rzuciła rękawicę japońskim i europejskim konkurentom, ale wręcz dyktuje im wysokość zawieszenia poprzeczki." Żródło: https://e.autokult.pl/pierwsza-jazda-byd-atto-2-dm-i-nowy-bohater-taksowkarzy,7223807473560064a Tak jest już dzisiaj. W marcu-kwietniu możesz mieć taki samochód od polskiego dealera BYD w cenie lepszego Dustera z wyposażeniem, o jakim Duster nigdy nie słyszał. A pamiętaj, że to dopiero początek i z czasem technologiczna przepaść między Europą a Chinami będzie się tylko pogłębiać. Jak w produkcji przetworników D/A. Można oczywiście mieć w tej cenie używane GLC - ledwo dotarte! Ale kupowanie używanego samochodu w Polsce to jest wyższa szkoła jazdy. Nie wiem, czy bym zarydzykował. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/mercedes-benz-glc-ID6HHJra.html To akurat dobrze. To nie państwo ma być bogate. Bogaty ma być obywatel. Sytuacja, w której Kapitan Państwo jest moim lekarzem, nauczycielem, ubezpieczycielem, a nawet dostarczycielem rozrywki i informacji (państwowe galerie, teatry, radio, telewizja) jest po prostu chora! To jest czysty socjalizm, czyli rak przeżerający Europę.
-
Na pewno nie zmieni to na tyle dźwięku, co zmieniłyby nowe kolumny. Ja tam się najbardziej jaram gdy testuję kolumny. DAC to kwestia może 5% brzmienia.
-
To są głośniki do słuchania metalu. Tak ma być.
-
Wyglądają na zdjęciu na nówki , a średnio - niskotonowy już zdrutowali
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał tomek4446 na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Tego nie wiesz , to okaże się za lat 10-15. Nie ma nic gorszego niż monopol i to nie ważne czyj , a w tym kierunku to idzie. Niszcząc konkurencję dyktujemy warunki , a historia ekonomii nie zna przypadków monopolu bez wypaczeń. Wcześniej lub później. Monopol w przemyśle to realny wpływ na ekonomię państwa , a więc też na politykę. Wystarczy wstrzymać dostawy części ,czy gotowego produktu , wmówić ludziom , że to z winy rządu i mamy niezadowolenie społeczne. Bo taki np. @il Dottore nie będzie mógł nabyć, czy naprawić swojego wymarzonego Jajeco czy jak się to nazywa. O zaburzeniu PKB czyli mniej kasy na służbę zdrowia , przedszkola , szkoły i ogólnie budżetówkę nie wspomnę. -
W tym roku może być ciężko… Hello. Thank you so much for your support and your confirmation that you are willing to wait. Yes, we will ship out your order this year. And we will send you the email notification about the tracking number once it is shipped. Kolejna wiadomość 😉
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał PanKlor na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Policz sobie koszt transportu, cła + cła antydumpingowe + akcyza + VAT ... -
Jak je oceniasz w porównaniu do Dynaudio S40?
-
Na rynku chińskim TEN SAM MODEL kupisz za połowę ceny europejskiej. Tak Chińczycy manipulują. Po prostu: potrafią produkować taniej, lepiej, nowocześniej. Serce światowej motoryzacji bije dzisiaj w Chinach. To co zajęło Japonii i Korei dekady, Chińczykom zajmie 5 lat. No daj spokój... skala obecnych obniżek jasno pokazuje, jak nas europejskie, japońskie i koreańskie firmy dymały. Jedyna Dacia podwyższa ceny, co świadczy, że od początku miała je dobrze skalkulowane (z minimalną marżą, z której nie da się już zejść). A teraz dokłada technologii i musi żądać więcej za swoje auta. Jakie one są, takie są, ale Duster to GLC Myślącego Człowieka. Rozumiem, że masz na myśli wersję benzynową, bo PHEV ma osiągi jak moja E Class Coupe (tylko pali mniej). Tutaj z pretensjami do ludzi, którzy wprowadzają obłędne normy ekofaszystowskie w Europie. W Chinach zamiast 1,6 masz 2.0 turbo z konkretnymi osiągami. Samochody na Europę są wykastrowane z mocy i osiągów, ale nie jest to wina producenta. W sumie to i tak lepiej niż gufniane europejskie 3 cylindry 1,0-1,2.
-
No coś Ty - zostałbyś prezesem naszego klubu. Wcześniej był nim Michał, ale z 3 par Dynaudio zszedł do jednej. Dasz się naciągnąć na porównanie z Dynaudio? Vienny bardziej miękkie i soczyste na wokalach?
- Today
-
Nie dziwię się haha!
-
to nadzieja w Panu że pójdzie podobnym trybem. Dziś 12:00 - 16:00 się FedEx zaanonsował. Napięcie rośnie Przysłowiowe emocje jak na rybach
-
Jeszcze nie wiem. Wystawiłem na aukcji , ale zobaczymy. Mam jeszcze Vienna Acoustics Haydn. Myślę , że dwie pary dyniek , to za dużo szczęścia.
-
E tam, za taką kasę to nie są audiofilskie 😁
-
Standard, mnie tez odpisali że potrzebują kilku dni 🙂
-
AI nie czuje grawitacji.
-
@il Dottore automatycznie zakładasz, ze jak są tańsze to nie są pazerni? Ceny w EU, są podyktowane wysokimi kosztami produkcji, części, media , place pracowników, wymyslami zrytej blondyny w Brukseli i pewnie tez pazerność firm. Jesli Chińczyk ma te ceny niższe, to gdzieś w procesie oszczędza, plus pewnie tak cenami manipuluje żeby one były tanie. Jak już nie będzie innych producentów, ceny poszybuja w górę.
-
Dzisiejsze posty
-
Bo nie ma w EU chętnych do pracy w fabrykach za miskę ryżu. Średnie zarobki w EU są wg. mojej wiedzy 2.5 raza wyższe niż w Chińskich miastach. Dodatkowo mamy inną strukturę podatków. Produkcja i eksport aut nie są subsydiowane.
-
Przez il Dottore · Napisano
To już wiadomo. BYD Atto 2 DM-i ma gabaryty Dustera. A co potrafi? Już pomijam jazdę w trybie EV z zerowym zużyciem benzyny. Ale w trybie hybrydowym: "Zasilana z gniazdka hybryda BYD może jednak zachwycić tych, którzy jeżdżą raczej spokojnie. Wtedy napęd jest harmonijny, cichy i odwdzięcza się wysoką wydajnością. Na trasie liczącej kilkadziesiąt kilometrów, przy działaniu w obydwu trybach, samochód zużył 3,6 kWh/100 km oraz 2,6 l benzyny na 100 km. Według komputera pokładowego przekładało się to na średnie kombinowane spalanie wynoszące 3,6 l/100 km. Jeśli tak jest w istocie, to chińska firma nie tylko rzuciła rękawicę japońskim i europejskim konkurentom, ale wręcz dyktuje im wysokość zawieszenia poprzeczki." Żródło: https://e.autokult.pl/pierwsza-jazda-byd-atto-2-dm-i-nowy-bohater-taksowkarzy,7223807473560064a Tak jest już dzisiaj. W marcu-kwietniu możesz mieć taki samochód od polskiego dealera BYD w cenie lepszego Dustera z wyposażeniem, o jakim Duster nigdy nie słyszał. A pamiętaj, że to dopiero początek i z czasem technologiczna przepaść między Europą a Chinami będzie się tylko pogłębiać. Jak w produkcji przetworników D/A. Można oczywiście mieć w tej cenie używane GLC - ledwo dotarte! Ale kupowanie używanego samochodu w Polsce to jest wyższa szkoła jazdy. Nie wiem, czy bym zarydzykował. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/mercedes-benz-glc-ID6HHJra.html To akurat dobrze. To nie państwo ma być bogate. Bogaty ma być obywatel. Sytuacja, w której Kapitan Państwo jest moim lekarzem, nauczycielem, ubezpieczycielem, a nawet dostarczycielem rozrywki i informacji (państwowe galerie, teatry, radio, telewizja) jest po prostu chora! To jest czysty socjalizm, czyli rak przeżerający Europę. -
Na pewno nie zmieni to na tyle dźwięku, co zmieniłyby nowe kolumny. Ja tam się najbardziej jaram gdy testuję kolumny. DAC to kwestia może 5% brzmienia.
-
To są głośniki do słuchania metalu. Tak ma być.
-
Wyglądają na zdjęciu na nówki , a średnio - niskotonowy już zdrutowali
-
Tego nie wiesz , to okaże się za lat 10-15. Nie ma nic gorszego niż monopol i to nie ważne czyj , a w tym kierunku to idzie. Niszcząc konkurencję dyktujemy warunki , a historia ekonomii nie zna przypadków monopolu bez wypaczeń. Wcześniej lub później. Monopol w przemyśle to realny wpływ na ekonomię państwa , a więc też na politykę. Wystarczy wstrzymać dostawy części ,czy gotowego produktu , wmówić ludziom , że to z winy rządu i mamy niezadowolenie społeczne. Bo taki np. @il Dottore nie będzie mógł nabyć, czy naprawić swojego wymarzonego Jajeco czy jak się to nazywa. O zaburzeniu PKB czyli mniej kasy na służbę zdrowia , przedszkola , szkoły i ogólnie budżetówkę nie wspomnę.
-
W tym roku może być ciężko… Hello. Thank you so much for your support and your confirmation that you are willing to wait. Yes, we will ship out your order this year. And we will send you the email notification about the tracking number once it is shipped. Kolejna wiadomość 😉
-
Przez il Dottore · Napisano
Dokładnie tak! Wielu z tych opłat samochody europejskie nie mają a i tak są droższe! -
Policz sobie koszt transportu, cła + cła antydumpingowe + akcyza + VAT ...
-
Jak je oceniasz w porównaniu do Dynaudio S40?
-
Przez il Dottore · Napisano
Na rynku chińskim TEN SAM MODEL kupisz za połowę ceny europejskiej. Tak Chińczycy manipulują. Po prostu: potrafią produkować taniej, lepiej, nowocześniej. Serce światowej motoryzacji bije dzisiaj w Chinach. To co zajęło Japonii i Korei dekady, Chińczykom zajmie 5 lat. No daj spokój... skala obecnych obniżek jasno pokazuje, jak nas europejskie, japońskie i koreańskie firmy dymały. Jedyna Dacia podwyższa ceny, co świadczy, że od początku miała je dobrze skalkulowane (z minimalną marżą, z której nie da się już zejść). A teraz dokłada technologii i musi żądać więcej za swoje auta. Jakie one są, takie są, ale Duster to GLC Myślącego Człowieka. Rozumiem, że masz na myśli wersję benzynową, bo PHEV ma osiągi jak moja E Class Coupe (tylko pali mniej). Tutaj z pretensjami do ludzi, którzy wprowadzają obłędne normy ekofaszystowskie w Europie. W Chinach zamiast 1,6 masz 2.0 turbo z konkretnymi osiągami. Samochody na Europę są wykastrowane z mocy i osiągów, ale nie jest to wina producenta. W sumie to i tak lepiej niż gufniane europejskie 3 cylindry 1,0-1,2. -
No coś Ty - zostałbyś prezesem naszego klubu. Wcześniej był nim Michał, ale z 3 par Dynaudio zszedł do jednej. Dasz się naciągnąć na porównanie z Dynaudio? Vienny bardziej miękkie i soczyste na wokalach?
-
Nie dziwię się haha!
-
-
Dzisiejsze tematy