Skocz do zawartości

Piotr Mono

Uczestnik
  • Zawartość

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Piotr Mono

  • Urodziny 13.03.1982
  1. Piotr Mono Czasami już w opisie producenta jest informacja, że kolumny podstawkowe dedykowane do zestawu na tył mogą służyć jako fronty w niezbyt dużych pomieszczeniach. Więc jeżeli ładnie grają, pasmo jest niezłe i wielkość odpowiednia, to można je ustawić z przodu. A przy okazji: 1. Dobrze, że trochę uspokoiłeś swoje wypowiedzi w stosunku do f1angel. Szczególnie osobie nowej na Forum nie wypada wyjeżdżać z takimi tekstami jak Twoje. 2. Zastanów się, do czego służą uwagi moderatorów odnośnie niepotrzebnego cytowania i korzystania z funkcji ODPISZ zamiast ODPOWIEDZ. Kłania się czytanie ze zrozumieniem i zastosowanie się do sugestii moderatorów. 3. Jak piszesz post - to wypada, by był on czytelny: - zdania zaczynamy z wielkiej litery, - nie pisz jednym ciągiem, skorzystaj z czasami z klawisza ENTER - należy korzystać z funkcji EDYTUJ by poprawić błędy ortograficzne No i equalisery nie kończyły się na 12 punktach, ale były modele z dużo większymi możliwościami (choćby 75ka Technicsa). Pozdrawiam ooo...co za lekcja pokory. Kolega jest adwokatem pana f!angel ? Proszę mnie nie pouczać co do pisowni i stylu pisania panie RoRo! To jest tylko i wyłącznie moja sprawa. equali(s)ery <<< a nie equaliZery??? pozdrawiam
  2. tak.tu też przyznam rację jesli chodzi o amplitunery wielokanałowe...ktoś kiedyś powiedział mądre słowa,że jesli muzyka to tylko STEREO i miał rację,choć w magazynie HI FI CHOICE kilkakrotnie spotykalem się z wypowiedzią specjalistów którzy testowali amplitunery 5.1 lub 7.1 Harmana,Denona do muzyki i są tam nie małe pozytywy...no ale zdania są podzielone. mówisz że korektor jest w pewnym sensie przeszkodą która stoi i stawia opór doskonałej poprawnej emitacji dzwięku,a filtry??? miałem znajomego w Szczecinie ktory zaprosil mnie do siebie i pokazał sprzęt,glownie sluchał muzyki elektronicznej. Nie pamiętam dokładnie ale to był chyba Technics SU-A909 (koncówka ze wzmacniaczem) do tego procesor + kolumny SB-EX2...dodatkowo powywalane samoróbki zwrotnice pod które miał popodłączane pod oba kanały scan-speaki szerokopasmowe+wstęgi (nie pamiętam marki) także gdyby ktoś to zobaczył pomyślałby sobie że lekka przesada i za dużo tu wszystkiego i bez pomyślunku. Największe wrażenie zrobił na mnie ten (te dwa) identyczne ''filtry'' jak on to nazwał. Gość jest niesamowity,wszystko zrobił sam ręcznie,generalnie ma smykałke i talent do tworzenia tego rodzaju urządzeń. Ten filtr z wyglądu przypominał wzmacniacz lampowy,cały w obudowie ze stali chirurgicznej,tego sie nie da opisac (szkoda ze nie zrobilem fotki) wyglądal jak monoblok High-End!!!!! jak puścił niemieckiego Kraftwerka a pozniej Vangelis to calosc przepuszczona przez te glosniki i te filtry zagraly ''szczytowo'' trudno jest opisac dzwięk w klepanie w klawiature...ale to jest dowód na to że sprzęt nie drogi (bo tylko stary technics) prócz scan-speaków ok.800zł/szt potrafi pokazać pazur gdy się go umiejętnie wykorzysta...
  3. odslchiwalem kilka plyt na xhm 10 s, siedemdziesiątki nie mialem okazji,powiem tylko tyle ze nie umywa się do yamahy...a te 1400zł za xhm-70 placi sie glownie za stacje dokujaca,w tym modelu. zrobisz jak uważasz.
  4. a wiesz ze mam podobny problem. chce do pokoju 4X2m wstawić coś małego,eleganckiego i poprawnego. Myslalem o Yamaha Piano Craft MCR-330? ale póki co też mi nikt nie odpisuje. Pioneery podobno grają bardzo płasko w systemach mini...kiepska budowa kolumn. Zastanów się nad Philipsem,którymś w technologii WOOX, tego akurat miałem oazję posłuchać przez chwile DCD3020 rewelacja! ale też nadal czekam na opinie co do membran biernych (jakie tam zastosowano)
  5. Co powiecie o tym zestawie. Czy gabaryty świadczą o jakości brzmienia? 899zł czy jest warto ??? czy głónie płaci się za nazwę? ten zestaw posiada wyjście na sub aktywny,gdyby go w nim zastosować (też yamahe np.FSW050 uzyskalibyśmy średniej klasy zestaw??? proszę o odpowiedzi i opinie. Drugi temat membrany bierne w także zestawach mini-stereo. Najcześciej spotykane w Philipsie (Woox Technology) czy to dobrze emituje niskie tony...? niegdyś zastosowano takie w najwyższej klasie kolumnach podłogowych Technicsa...?... proszę również o opinie i recenzje
  6. ok. może lekko przesadziłem. Z pewnością masz spore doświadczenie w tych sprawach,a ja nie chce z nikim tutaj rywalizować...tylko powymieniać relację. Dlatego za niektóre słowa przepraszam. Spokojnie chcę jeszcze tylko poruszyć temat tych ''starych'' (które są złem koniecznym) korektorów. Dawniej tj.lata 80 bez nich by się nie dalo sluchać muzyki na tamtejszych zestawach stereo,nie prawda??? przecież w końcu były produkowane przez najlepszych konstruktorów rodem z Japoni...taka firma jak Akai, czy chociażby Sony i Marantz to pomniki świata audio...dlaczego teraz wszyscy je lekceważą (chodzi mi o korektory) bo weszliśmy w świat ''cyfrowy''? przecież w dzisiejszych np.amplitunerach wielokanałowych oprócz wbudowanych procesorów dzwięku są też equalizery,zgadza się??? może nie są one tak rozbudowane jak w starych analogowych korektorach gdzie przypadało nawet 12 pasm na kanał,ale są. czy one naprawde posuły by dzwięk,gdyby zostały podłączone do dzisiejszych ''lepszych'' zestawów stereo...czy może nieco go ulepszyły...? nie pytam złośliwie,jestem ciekaw i chce odpowiedzi od kogoś kto już z nie jednego pieca chleb jadł . Drugi temat całkiem inny....sjest taki zestaw kolumn do kina domowego marki PURE ACOUSTICS SUPERNOVA 8. występują w nim kolumny tylne (satel.) 65Hz-20Khz o całkiem sporych wymiarach,które na pierwszy rzut oka wydają się na Duuże,chodzi mi o gabaryty,wage! czy takie kolumny mogą posłużyć za zestaw Stereo jako podstawowe??? czy to już regułą staje się ze muszą one grać w zestawie jako Suround...? to chyba tyle.
  7. Kolego,naczytaleś się zbyt dużo pisemek o audio. wnieś coś od siebie? bo to co mi napisałeś to słowa które kilkakrotnie,a nawet kilkadziesiąt razy powtarzają się się na forach,tv,czy magazynach audio.nie sztuką jest wyłożyć np.9000zł poczytać,popytać pochodzić po salonach odsłuchowych i zakupić sprzęt ''na poziomie'' żeby się szczycić i brzydko mówiąć ''lansować' super dzwiekiem'....ja pisałem o zestawie niskobudżetowym i sztuką jest zrobić COŚ z niczego!!!!!! i tego dokonalem,wiec skonczmy tą konwersację panie F1Angel. a jesli chodzi o słowa ''piękniejsza od muzyki jest tylko cisza'' to gratuluje ''płytkości'' myślenia =)
  8. przedewszystkim zacznij od tego jakiej muzyki chcesz sluchac!!! bo to co jest do wszystkiego (folk,jazz,techno,drum czy klasyka itp...) jest do niczego... ja slucham tylko,glownie i wyłącznie muzyki,a raczej dźwiękow elektronicznych,tam nie ma rytmu,tam jest dzwięk i to lubie! dzwięk liniowy,bas krotki a impulsywny (glownie obudowy zamknięte) duzo krystalicznie czystych,a zarazem ''suchych'' wysokich tonów,to jest dla mnie cos! pojęcie MUZYKA jest bardzo obszerne,wiec zanim zaczniesz myslec co i za ile chcesz kupic zastanow sie czego chcesz sluchac najwiecej,w dobrym wydaniu oczywiscie,a wtedy dobieraj CD (lub SACD) wzmacniacz zintegrowany,lub osobno z koncówką a na koncu kolumny (taka jest moja wersja) pozdr.
  9. no,tak to jest forum i każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. Dla mnie zdania są ''podzielone''. oczywiscie bardzo wazne jest dobranie kolumn i tego co je napędza,ale kazdy z nas jest inny i kazdy z nas osobna najlepiej wie czego oczekuje od muzyki. Jesli ktos nie ma ''sluchu'' i poczucia głębi to i nawet sprzęt za 20000 jest dla niego bezużyteczny. Wiem to po sobie,budżet posiadam nie mały i moglbym przebierac w zestawach do 10000...ale w czym rzecz. Otóż postawiłem na umiejętność skoordynowania elementów ze sobą wsłgrających i tu się zdziwicie. Wzmacniacz Blaupunkt (Artech) MA 5750 - stary klasyk na sankenach CD Technics SL-PS 700 też do nowych nie należy Korektor Technics SH Z-200 a do tego stare jak świat ale doskonale utzrymane w oryginale kolumny Pioneer CS-590 mało tego bez zwrotnicy na krótko podpięte pod wzmacniacz osobno pod drugą pare glosnikową wysokotonowe od Tonsil Sherzo i co mamy??? niskobudżetowy sprzęt ale za to jaka jakość...nie uwierzycie ustawienie korektora,rozstaw kolumn i kierunek wydobywającego dzwięku,do tego sciany wylozone gabką (piramidki) to wszystko tak pięknie brzmi ze gdybym wpuscil kogos do tego pokoju z zawiązanymi oczami,to w zyciu by nie pomyslal ze mozna zrobic COS z ''niczego'' i na koniec jeszcze cos dodam,przekonalem sie o tym i dlugo do tego dochodzilem...wyznacznikiem DOBREJ MUZYKI są czyściutkie wysokie tony!!! a piękniejsza od muzyki może być tylko cisza pozdrawiam wszystkich =) kombinujcie,nie za wysoko (mówie wam) bo im wyzej wzlecisz z wiekszym hukiem spadniesz
  10. jesli chodzi o spendory s1, nieco male monitory...ale spore pasmo przenoszenia,duzy plus za Vife drzemiącą u góry,ciekawa konstrukcja...możnaby je zaliczyć do średniej klasy High End. wzmacniacz polecałbym najsłabszego Rotela,pieniądze te same za to dzwięk dużo ciekawszy,mysle ze pieknie poradzilby sobie ze spendorami... pozdrawiam
  11. ja bym postawił na cos niesmiertelnego,pancernego i napewno nie zawodnego!!! wzmacniacz Technics z serii SU (klasyk) i ewentualnie kolumny Quadral Argent 30!!! niemiecki sprzęt,zawsze na topie... =) i masz niskobudżetowy a napewno zadowalający zestawik...jeszcze ci sporo zostanie na jakiś odtwarzacz cd
×
×
  • Utwórz nowe...