Skocz do zawartości

toudi1982

Uczestnik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

O toudi1982

  • Ranga
    Debiutant
  1. a czy orientujesz sie skad i jaki model pilota do sterowania tą wieżaą denona bedzie dobry , czy jest jakis uniwersalny ???
  2. Ok dla wszystkich ktorzy chcą wiedziec jak podpiąc ta wieze M38dab do samsunga smart hahah ze ja na tonie wpadlem chociaz caly czas mialem kabel jack and jack wiec oto tym kabelkiem jack i z drugiej strony rowniez jack podlaczamy w tv do wejscia na sluchawki i z przodu wiezy do portu na przednim panelu portable in iiii piekny krystaliczny dzwiek leci mi juz ummm supper i dzieki za pomysly teraz jeszce czekam na odpowiedz jaki model pilota by mi podpasil do tego danonka dzieki
  3. czesc posiadam wieze denon m38dab i nie wiem jaki kabel uzyc i kupic zeby podlaczyc zestaw do tv smart w tv mam tylko jakies audio z podwojna wtyczka i odchodza 5 kabli audio i video z audio sa tylko 2 kable a wieza ma po 2 kable na glosnik nie iwem moze ktos juz podlaczal jestem zielony w tych sprawach , jezeli wiecie jaki kable mam uzyc wyslijcie linka kabla jak wyglada jak sie nazywa a telewizor to samsung smart tv seria 6000 wieza denon m38 nie posiada wejscia hdmi ani optycznego ! i drugie pytanie czy ktos wie czy mozna kupic jakis uniwersalny pilot do tego modelu szukalem wszedzie i nie ma nigdzie info , i jaki jest wogole nr model orginalnego pilota do tej wiezy
×