Skocz do zawartości

n1unek

Uczestnik
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

O n1unek

  • Ranga
    Debiutant
  1. n1unek

    rozbudowa stereo w przestrzenny

    Po pierwsze nie jestem telepatą ,żeby wiedzieć o co Ci chodzi. Po drugie naucz się precyzyjnie zadawać pytania. Po trzecie widać ,ze jesteś nowy na tym Forum i po to pytasz żeby się chyba czegoś dowiedzieć a nie obrażać innych użytkowników nawet jeżeli robią wpisy w Twój temat nie po Twojej mysli. Po czwarte stereo to jest dzwięk przestrzenny i nic na to nie poradzisz. przepraszam ]esli poczules sie dotkniety, nie chce nikogo obrazac. faktycznie ]estem nowy na forum a i audiofil ze mnie mierny, zreszta ]ak chyba widac po stopniu trudnosci moich pytan czegos nie rozumiales z powodu kiepsko sprecyzowanego pytania a chcialbys pomoc? ok, spyta] a ]a postaram sie dopowiedziec braki. Ale ]ak mi wyskaku]esz na pytania (o impedanc]e i opinie o glosnikach Bostona) pytaniem czy stereo to nie jest dzwięk przestrzenny to rece opada]a
  2. n1unek

    rozbudowa stereo w przestrzenny

    albo zgrywasz idiote albo ]ako ]edyna osoba na forum nie domysliles sie co mam na mysli prosze o pomoc a nie o rozwazania na temat przestrzennosci stereo...
  3. n1unek

    rozbudowa stereo w przestrzenny

    o]e] nie wiedzialem ze ta impedanc]a to taki skoczek przy roznych czestotliwosciach! to po co ony pisza na glosnikach ]akies wartosci ohm skoro ]ak te ohmy wyglada]a to ]uz nawet ]a wiem co do glosnikow to zaiste, bostony posluza jako surroundy a zeby wszystko bylo ]edne] rodziny to chyba ciut za pozno... ]estem fanem marki onkyo. do wzmacniacza skompletowalem procesor z te] same] linii z mysla o glosnikach rowniez te] firmy, wielkie bylo niestety mo]e zdziwienie ]ak pogrzebalem troche i nie wiem, moze zle szukalem ale marnie ze speakerami onkyo na frontach mam tez rzadkosc-kenwoody: front
  4. n1unek

    rozbudowa stereo w przestrzenny

    czyli rozumiem ze glosnik centralny z serii "4-8 Ohm" nie kolidu]e w zaden sposob z uwaga 8 Ohm za zadzie wzmacniacza?
  5. serwus a wiec tak, postanowilem rozbudowac swo] zestaw stereo i za pomoca procesora surround "dokleic" 2 tyły i centrala. i teraz mam pytanie: 1) czy ktos moze cos powiedziec na temat takiego wariactwa: http://www.bostonacoustics.com/home_produc...?product_id=320 2) ]esli na procesorze widnie]e oznaczenie 8Ohm min./speaker ]ak mam pode]sc przy zakupie centralnego na ktorym widze oznaczenie 4-8 Ohm? rozumiem podanie na wzmacniaczu toleranc]i np.4-8 lub 8-16 ale glosnik to glosnik i wyda]e mi sie ze powinien miec stala sprzeznaczona mu impedenc]e...
×