Skocz do zawartości

tomek6516

Uczestnik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

O tomek6516

  • Ranga
    Debiutant
  1. Kino domowe do 1500zł

    Jacek dzięki przekonałeś mnie teraz tylko zastanawiam sie czy taga 606 nowe czy coś innego tylko używanego, amplituner wybrałem Pioneer VSX-528 zastanawiam się jeszcze nad Pioneer VSX-923 nie wiem czy warto dołożyć do ampli.
  2. Kino domowe do 1500zł

    http://allegro.pl/denon-avr-x1000-taga-tav...4258327118.html Czy moze lepiej juz kupic plastiki SAMSUNG HT-F6550W czy jeszcze coś innego wziasc pod uwage?
  3. Kino domowe do 1500zł

    Tydzień temu kupiłem telewizor Samsung UE40F6800 chciałbym dokupić do niego kino domowe, tylko nie mam pojecia co bedzie odpowiednie pokój ma okolo 20m/2 kino ma służyć głównie do oglądania filmów czasem słuchania muzyki odtwarzacz moze być ale nie musi. Do wydania mam 1500zł chyba, że będzie warto bede mogl powiekszyc budrzet do 2500zł. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
×