Skocz do zawartości

BOYAR

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

O BOYAR

  • Ranga
    Debiutant
  1. Widze ze to bedzie wiekszy temat :/ Umowilem sie juz na "wizje lokalna" z obsluga jednego ze sklepow Audio. Zobaczymy jakie propozycje przedstawia - szkoda wydawac $ na sprzet, ktory nie zagra tak jak powininen poniewaz zle dobralem go do warunkow. Dzieki za pomoc.
  2. Witam Chcialbym poprosic o pomoc i jakas rade w sprawie planowanego ustawienia zestawu JAMO 608 badz 628 5.0 w warunkach opisanych ponizej. Glosniki frontowe mialy by byc rozstawione po bokach szafki RTV, jako ze maja one wbudowane glosniki niskotonowe, planowalem ustawic je subem w kierunku wysokiej szafki, tak aby miedzy nimi byla jak najwieksza odleglosc, przysuwajac drugi bok do szafki RTV, natomiast z prawej strony przysunac kolumne do rtv tak aby wbudowany sub skierowany byl na druga czesc pokoju. Centralny glosnik lezalby przed TV natomiast duzy znak zapytania pojawia sie gdy planuje umiejscowienie tylnych glosnikow. Nie mam duzo miejsca za plecami wiec w gre wchodzi tylko umieszczenie ich na jakiejs polce nad glowa z rozstawem nad koncami naroznika (sciana przeciwlegla do TV) Pytanie czy taki rozstaw w ogole ma sens i czy zestaw 5.0 (nie posiadam miejsca na dodatkowy sub) ma w ogole racje bytu w tych warunkach? Ostatnie pytanie czy Jamo 608/628 to w miare sensowny wybor dla amatora w celu ogladania filmow (70%) granie (20%) sluchanie muzyki mp3 320kb (10%) - wszystko planowalem podpiac pod marantz`a BR1504 badz Denon`a avr x-1000. Mialem odsluch HKTS16 ale musze powiedziec ze wypadly srednio - bylo slychac duze braki w wysokich tonach. Ktos polecal mi HKTS32 ale niestety nie wiem jak one wypadaja i jak dziala sub ktory jest bezprzewodowy? Dziekuje za wszelkie sugestie
×