Skocz do zawartości

Nowak

Uczestnik
  • Zawartość

    43
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Nowak

  • Ranga
    Debiutant
  1. Nowak

    Amplituner

    Co oznacza lepszego? Dla jednego moze to byc denon, dla drugiego yamaha. Trzeci wezmie hk. Zatem, który najlepszy? Tak z ciekawości... na jakiej podstawie wybrałes kolumny i źródlo? Z czym wczesniej porownywales? Czemu dvd a nie cd? I czemu akurat dali concept6?
  2. Nowak

    Amplituner

    Yamaha rx797
  3. Nowak

    Pomoc w wyborze sprzętu audio

    Hmmm sonego latwiej przetransportowac. Ale za to Magnat z wzmakiem zagra lepiej. Za 800 masz dwa komplety do stereo Cos dla malych i dla duzych A tak z ciekawosci? Po co chcesz podlaczac do wzmaka dodatkowe kolumny?
  4. Nowak

    Pomoc w wyborze sprzętu audio

    A do jak duzego pomieszczenia chcesz wstawic te Magnaty?
  5. Nowak

    Dynaudio Focus 140

    Wyjasnij mi, z calym szacunkiem, jak para 38cm glosnikow zagrala w 9m2? Ile sluchacz byl od nich? Metr? Półtora? Zakladajac ok metra za kolumnami i metr za sluchaczem wolnego miejsca...
  6. Nowak

    Dynaudio Focus 140

    A sluchales je w takim pomieszczeniu? W polaczeniu z czym, jesli mozna wiedziec? A o ktorych beczkach mowisz?
  7. Nowak

    Dynaudio Focus 140

    Zgadzam sie, ze male podlogowki mozna juz wstawic do 16m2. Nie widze problemu. Solidny wzmak i bedzie super
  8. Nowak

    Dynaudio Focus 140

    Proponuje posluchac 140 w malym pomieszczeniu a dopiero potem pisac o nich. Nie napisalem ze 400 ich nie napedzila, ale ze NAWET ona miala problem z basem w tak malym pomieszczeniu. Po prostu te kolumny musza miec duzo miejsca a to nie bedzie spelnione w 16m2. Prosze posluchac np 52se, zupelnie inna bajka
  9. Nowak

    Dynaudio Focus 140

    16m2 to za malo na 140. W w 15m2 400 krella nie poradzila sobie z basem 140. Dopiero przeniesienie do 24m2 pokazalo na co stac te kolumny. Polaczenie z 400 bardzo udane, ale niestety do wiekszego pokoju. W Twoim wypadku moga sie sprawdzic 110 albo 52se. Ta sama wielkosc glosnikow (52se-140) ale obudowa troche mniejsza i inne strojenie. Te zagraja w 16m2 ale rowniez musza miec solidnego partnera.
  10. Nowak

    kolumny Audiofilskie

    To przejdz sie po sklepach i posluchaj roznych konstrukcji. Jak chcesz podlaczyc kolumny do komputera?
  11. Nowak

    kolumny Audiofilskie

    A co to są kolumny "audiofilskie"? Jakies specjalne? Nic nie napisales... przejdz sie po salonach audio i posluchaj. Moze cos wybierzesz. Nie napisales ani do jakiej muzyki, ani z czym to ma grac. Nie napisales jak duze jest pomieszczenie... Chce kupic ekstra samochód...
  12. Nowak

    ROTEL RA-313 , jaka wasza opinia ??

    Parametry na www.rotel.com. Zdajesz sobie sprawe ze ten wzmak ma ok 30 lat? Chcesz go kupic? Jesli tak to musisz uwazac i najlepiej samemu sprawdzic jego stan przed zakupem.
  13. Nowak

    jbl e100

    Co rozumiesz pod slowem "NAPĘDZIĆ"? Bo to, ze zagra nie ma problemu. Dajac ostro czadu, albo zniszczysz wzmak albo kolumny (stawiam na te drugie) Masz te JBLe kupione? Czy dopiero zamierzasz je kupic? W jak duzym pomieszceniu stoja (beda staly)?
  14. Teoretycznie powinny być tej samej długości. Ale nie ma szans abyś w domowych warunkach usłyszał różnicę metra. Natomiast dla świętego spokoju możesz kupić dwa równej długości odcinki Celestiony odwdzięczą sie jak zasilisz je solidnym wzmakiem. Co do cd.. najlepiej gdybyś wypożyczył nowy do domu i sam sie przekonał czy jest różnica i czy warto doplacac
  15. Beda dobre. Do tego maja br z przodu, łatwiej będzie je ostawić. Pamiętaj o podstawkach do nich. Do b&w możesz sprobować rotela. To sprawdzone połączenie
×