DUDUK

Uczestnik
  • Zawartość

    19
  • Dołączył

  • Ostatnio

O DUDUK

  • Ranga
    Debiutant
  1. na 100% trzeba sie zgłosić do Panasonica w tej sprawie lub podłącz się optycznie TV + amp aby mieć kłopot z głowy
  2. nie znalazłem na zdjęciach aby miały taką możliwość . Do tego jak grają to sam się przekonaj po odsłuchu .
  3. Może pójść w lekki minimalizm - dobry amplituner stereo sieciowy Marantz MCR 511 i do tego Q Acoustics Concept 20 . Amplituner posiada wszystko co tzw. pełno wymiarowe urządzenia ( no jest bez DAB ale czy jest to konieczne ? ) suma to około 4 tys bez kabli
  4. i kable QED do tego aby rozsypać górę
  5. Dla mnie dużym pozytywnym zaskoczeniem były aktywne audiumy w pokoju chyba 223 - rozmawiałem tam z Panem Mariuszem jak dobrze pamiętam. W rozmowie nie wskazywał że jest ogromnym zwolennikiem takich rozwiązań. Nie ukrywam że przyjdzie pewnie taki czas że moje Q Acoustics zostaną zamienione na aktywne monitory być może fińskiego Geneleca. Szkoda że nie było nic więcej z aktywnych głosników do spokojnego posłuchania. Dodatkowo przyjemnie było w pokoju 215 z fińskimi głośnikami Gradient ( w tej Finlandii fajne rzeczy robią ) i Heglem H360 . Jean-Michel Jarre zagrał wyśmienicie .
  6. Tak , popieram Jacka75 i przejscie na A26 ( nie weszły mi pod telewizor ) ale dobrze się stało bo są Q Acoustics
  7. Skoro wybrałeś R-N 500 to może do tego http://www.whathifi.com/wharfedale/diamond-230/review lub Q ACOUSTICS 3050 i tani gramofon Denona DP -200 widziałem w necie po 999 zł . Sam słucham dużo muzyki filmowej i poszukałbym coś w tym stylu. Wiadomo że jak nie posłuchasz to nie będziesz wiedział które wybrać . Q Acoustics mam 2020i ale będę zmieniał na 3020 ( monitory )
  8. z Twoich propozycji wybrał bym jedną którą opisałeś Boston Acoustics A25 + A23 + A225 centralny + A250 sub; lub Q Acoustics Q3020 + Q3010 + Q3070 + Q3090; Mój pokój to 23 m2 i miałem A25 w domu jednak zostały Q 2020i a 3020 to kolejny etap do zmiany . To za jakiś czas . Co do amplitunera - wybór pozostawiam Tobie . Ja mam Yamahę ale jest do zmiany . Na razie szukam
  9. Na Spartańskiej jest Audiopolis -fajny klimat lub salon Marantza na ul.Poznanskiej - Pan Paweł robi tam fajne odsłuchy
  10. do 3 tysi - można wybrać marantza SR 5009 http://allegro.pl/marantz-sr5009-s-i5566003020.html lub nowego denona X 2200 . Jeśli jednak słuchasz muzyki klasycznej lepsze pasmo górnych tonów i średnich uzyskasz w maranztu.
  11. http://allegro.pl/listing/listing.php?orde...v2-uni-1-1-0807 Proponuję taki komplecik - fajny wzmacniacz z DAC-iem i głośniki - krótko i na temat http://allegro.pl/what-hi-fi-rewelacyjne-k...5597419512.html
  12. jeśli można - to proponuję jeszcze posłuchać i zainteresować się Q Acoustics Q 2020 , bądź nową serią Diamond model 220 z Wharfedala. Sam mam troszkę płyt rockowych a także słucham muzyki filmowej . Sam jestem posiadaczem Q 2020i . Wybrałem po odsłuchu . Spełniły moje oczekiwania pod względem ciepłego brzemienia - fajny miękki bas który lubię .
  13. Fakt jak zaproponował wyżej trzeba słuchać i posłuchać . Choć do Kefów wybrałbym X 3100 - bardziej ciepły dźwięk ( taki lubię )
  14. Skoro muze dajesz z PC to spokojnie może wystarczyć PMA-50 Denona ale na kolumny nie wystarczy . Tak na serio jak słuchałem u dystrybutora w regułach tagi 606 z pionkiem to nawet moja żona spojrzała dziwnie . Proponuję inne rozwiązanie - yamaha A-S300 dość przyzwoity wzmacniacz + kolumny Wharfedale Diamond 10.6 lub PMA 720 denona z Jamo C 91 ( bardzo fajne podstawkowe)
  15. w kwestii Marantza to faktem jest że będzie on grał jaśniej ( słuchałem ostatnio połączenia z Sonus Faber Toy Tower podłogówki ) i góra + średnica były fajnie wyeksponowane . Ja słucham muzyki filmowej - uwielbiam muzę z filmu niepamięć . W tej konfiguracji grało wyśmienicie . NR 1605 zagrał bardzo dobrze . Sądzę że do Bostonów będzie pasował .