Skocz do zawartości

Stas1989

Uczestnik
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Stas1989

  • Ranga
    Debiutant
  1. Subwoofer do pom.30m2 jaki

    A jaki to koszt jest? Jak by to mialo wygladac?
  2. Subwoofer do pom.30m2 jaki

    Tak wiem ze sie balem i caly czas sie boje chce dobrze ulokować pieniadze i nie byc rozczarowanym przez dlugi dlugi czas stad tyle pytam i moze rozwazania
  3. Subwoofer do pom.30m2 jaki

    Rozumiem wiec może i warto myslec jednak nad tym jbl... Boje sie ze klipsch z czasem bedzie za słaby
  4. Subwoofer do pom.30m2 jaki

    Kurcze w kolegi wypowiedzi wnioskuje ze jbl jest wyzsza marka niz klipsch ale mi sie wydaje ze do 30m2 w mieszkaniu jbl o mocy 400w rms moze byc duzy i sasiedzi moga sie wsciekac A 200w rms da rade w wyzszych pomieszczeniach np 5-6m o pow. 40-50m2? Pytam bo mam w planach nad budowa domu i jestrem ciekaw czy w przyszlosci sie tez sprawdzi?
  5. Subwoofer do pom.30m2 jaki

    W takim razie tak zrobie... Tylko caly czas ten dyletam czy jbl es250pw czy klipsch R12SW... Slyszalem od kolegi ostatnio od kolegi ze klipsch to solidniejsza firma a jbl to bardziej estradowi robil lepsze a te zwykle to nie do konca sie przyklada do nich... Jest cos w tym czy to bzdury?
  6. Subwoofer do pom.30m2 jaki

    Czyli rozumiem ze mam slabe kolumny 5.0 zeby stawiac takie suby jak klipsch i jbl? Nie warto inwestować bo to moze nie zagrac?
  7. Subwoofer do pom.30m2 jaki

    Witam. Mam dylemat i potrzebuje pomocy. Mam pokoj 30m2 i zastanawiam sie nad glosnikiem basowym do swojego kina domowego a sklada sie ono z amplitunera denon avr1911 i glosnikow 5.0 taga harmony se 606. Myslem na magnat 302a tylko on juz ma swoje lata wiec moze jest jakiś konkurent dla niego w podonym przedziale cenowym czyli do 900zl? PS. Spotakalem sie także z subami klipsch R12SW i jbl es250pw tylko one sa oczywiscie troszke drozsze ale zastanawiam sie który byłby lepszy dla mnie i czy do mojego sprzetu nie bedzia za mocne? Pozdrawiam
  8. Suboofer do filmow - jaki wybrac

    Oki rozumiem czyli taga harmony nie ro i dobrych glosnikow?
  9. Suboofer do filmow - jaki wybrac

    Mysle ze moze byc jesli warto zaryzykowac A zaden z przezemnie podanych nie jest dobry do kina na moim metrzazu?
  10. Witam. Szukam suba do swojego kina domowego 5.0. Moj zestaw to denon 1911 + taga harmony tav606 SE... Salon moj posiadam 26m2 a kwote jaka chce wydac to 800-900zl. Myslalem o taga harmony tsw120v2 (lub 200), magnat monitor supream 302a.... Czy moze cos jeszcze koledzy doradzicie?
  11. Denon avr1911 - jakie kolumny

    Niestety wybor padl juz na taga 606v3 se trafil sie okazyjnie zestaw 5.0... Teraz tylko pozostaje dokupic sub
  12. Witam. Jestem tu nowy i mam nadzieje ze mój problem zostanie tu rozwiązany A wiec tak mam dylemat mieszkam w bloku z 26m2 salonem chce mieć swoje pierwsze kino domowe (filmy 85% muzyka 15%) i dlatego kupiłem już amplituner denon 1911 teraz tylko nie wiem jakie kolumny do niego wybrać: TAGA HARMONY TAV-606 SE czy warto dopłacić i kupić Wharfedale OBSIDIAN 600 przyznam tez ze zależny mi na tym aby nie wydać na nie więcej niż 1500zl bez suba. Niestety mieszkam w małym mieście i nie mam możliwości odsłuchu sprzętów. Ach i jeszcze czy mogliby koledzy podpowiedzieć jaki sub kupić do tego?
×