Skocz do zawartości

K4m

Uczestnik
  • Zawartość

    85
  • Dołączył

  • Ostatnio

O K4m

  • Ranga
    (Nie)stały bywalec

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Wałbrzych
  1. Małe isostaty Alpsa, chyba najgorsze do regeneracji
  2. Te zwykłe zbyt szybko się zapychają i nie mają zbyt dużej siły ssania bo pompa tam jest membranowa zamiast tłoczkowej.
  3. Sansui AU-X911DG ktoś już tutaj był, zaczałę odlutowywać przełącznik, oderwał kilka padów i...sie poddał, reszta przełączników wypryskana kontaktem... Dlatego dobra stacja rozlutownicza to podstawa
  4. Jeśli sprawia radość to super, osobiście uważam ze te wzmacniacze i serie Alpha dzieli duża przepaść więc jeśli są fundusze i będziesz miał kiedyś okazje nabyć Alphe to nie ma co się zastanawiać
  5. Damping Factor nie znaczy nic, miałem urzadzenia z DF równym 100 jak i te z 10000 i bywało ze te pierwsze lepiej panowały nad głośnikami, są inne parametry które decyduja o szybkości wzmacniacza jak Rise Time czy Slew Rate Sprzętu do porównań jest b. dużo, ale ogranicza nas wolny czas, nastepny Accuphase DP-500
  6. @Pygar to jest to o czym napisałem, im nowszy Accu tym widać uboższy w budowie oczywiście w obrębie jednej serii. Dlatego ja ciekawy jestem starszych modeli integr E-405 i E-406 oraz końcówki P-500. Ale porównania są zawsze wskazane
  7. Mam podobne odczucia co Piotr, chociaż juz przed odsluchem nie spodziewałem sie efektu wow gdyż pomimo sporej ceny E-406V to już przedstawiciel nowej szkoły brzmienia accuphase, widać to też po budowie jak sukcesywnie z modelu na model odchudzano te konstrukcje, liczę ze za jakis czas uda sie porównać z E-405 lub E-406 najlepszymi integrami w opinii wielu. E-406V zagrał dość powściągliwie, może aż nadto neutralnie, dzwiek w zadnym wypadku nie męczący ale zarazem nie angażuje i nie przykuwa uwagi tak jak MR'ka, chyba najbardziej zabrakło przestrzeni i grania po szerokości, zobacze jeszcze jak zagra u mnie
  8. Bez problemu moge zregenerowac te elementy
  9. Jako zrodło wiedzy jest wiarygodny, natomiast jesli chodzi o wszelkie naprawy to często nie podzielam jego podejscia, np wymiana tranzystorow tylko w jednym kanale, wymiana wszystkich kondensatorow jak leci czy naprawy potencjometrow przy pomocy kontaktu PR
  10. @Pboczek 717 zrobiona już dawno, jak gra? w momencie testów nie gorzej niz przed remontem ale dzwiek bedzie sie zmienial do uformowania kondensatorów, po tej 717 zrobiłem jeszcze 907MR, B2105, C2105, B2101, B2102 i kilkanascie innych ;p
  11. Jeśli ktoś jest zainteresowany to prosze sobie śledzic kanał, sukcesywnie wrzuce filmiki ze wszystkimi rodzajami przelacznikow i potencjometrów https://www.youtube.com/watch?v=L7OffJ9SJi0&t=13s https://www.youtube.com/watch?v=KrlsSKRw9Rs&t=179s https://www.youtube.com/watch?v=0dL0Anl9Ldc
  12. Najwiekszy problem jak w kazdym sprzecie to zawsze trzeszczace przyciski, selektory, potencjometry, na szczescie kazdy mozna rozebrac i zregenerowac, musze ponagrywac tutoriale video jak sie rozne przelaczniki rozbiera, regeneruje, i sklada
  13. mozesz zastosowac ale polecam wymienic rowniez w drugim kanale aby zachowac symetrie, jesli masz ten tranzystor uszkodzony w koncowce mocy to takie same masz w pre gramofonowym, zostaw oryginalne w koncowce a wymien ewentualnie w pre gramofonowym, po wszystkim obowiazkowo strojenie
  14. Wciąż szukam integry a w międzyczasie słuchając pozyczonej 907MR, ten sprzet potrafi czarować i robi to niezmiennie od pierwszego odsłuchu, jeśli ktoś dodatkowo zna sie i pasjonuje elektronika to jednoczesnie doceni kunszt z jakim ten sprzet zostal zaprojektowany i zbudowany, wzmacniacz gra z odtwarzaczem Sony CDP-557ESD i kolumnami zbudowanymi w oparciu o przetworniki SB Acopustics i Seas
×