Skocz do zawartości

swiss555

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

O swiss555

  • Ranga
    Debiutant
  1. Salon 70m2 - Wybor sprzetu

    ok ale gdybyscie musieli wybra jakis zestaw pod kara smierci to jaki to by byl?
  2. Salon 70m2 - Wybor sprzetu

    Witam, Dziekuje za przyjecie na forum, to bedzie pewnie moj jedyny temat bo jestem laikiem w tych sprawach. Ostatnio wybudowalem dom, z dosyc nietypowym salonem polaczony z jadalnia i kuchnia. (wszystko na otwartej przestrzeni az pod dach) Wymiary: Dlugosc: 10m Szerokosc: 7m Wysokosc 8m W domu jest straszne echo. Ogolnie trudno ze soba rozmawiac. Ogladam duzo filmow i slucham od czasu muzyki. ale raczej chodzi mi o dobre efekty filmowe. Myslalem o zestawie kina domowego 5.1, ale boje sie ze przy tej kubaturze to dźwięki beda sie odbijac. Nastepnie pomyslalem juz o kolumnach 2.0. I po poszukiwaniach wyszlo na Tonsil Zeus + wzmacniacz (jeszcze nie wiem jaki) Co o tym myslicie? Co byscie polecali do kwoty 3000zl. A jesli sie nie da rady do tej kwoty to z jaka kwota da rade?
×