Skocz do zawartości

dbmike

Uczestnik
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

O dbmike

  • Ranga
    Debiutant
  1. Jaki zestaw stereo?

    Witam. Mam dylemat odnosnie wyboru sprzetu do zestawu stereo. Mam pokoj 4x5m. Na pare kolumn chcialbym wydac max 1000-1100zl, na wzmacniacz lub amplituner, uzywany kolo 500-600zl. Wiem ze najlepiej jest po prostu posluchac sprzetu w domu, jednak nie zawsze niestety ma sie takie mozliwosci wypozyczania sprzetu. Generalnie slucham drum and bassu, wszelkich jego odmian. Lubuje sie w elektronicznej, ciezkiej perkusji, technoid dnb i neuro, takze w wiekszosci sa to energiczne szybkie dzwieki, ale przydalby sie tez fajny basik przy ciagnacych niskich tonach. W przyszlosci moze dokupie subwoofer, ale to narazie daleka przyszlosc;) Waham sie miedzy modelami kolumn- WHARFEDALE DIAMOND 9.3, Wharfedale Pacific Evolution 8, lekko uzywane JBL Studio L 830, JBL Northridge E 50 lub Dali CONCEPT 2. Jak napisalem wczesniej potrzebuje tez wzmacniacz lub amplituner. W tym przypadku jednak nie mam pomyslu;) Prosze was o porade, dzieki, pozdrawiam
×