Skocz do zawartości

szula

Uczestnik
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

O szula

  • Ranga
    Debiutant
  1. caly zestaw kina do 2500zl

    To znowu ja po krotkiej drzemce co do amplitunerow ograniczylem sie do tych z hdmi i zostaly mi trzy propozycje prosze o pomoc w wyborze (mi najbardziej podoba sie soniak, ale nie wiem jak to ma sie do jakosci wydobywanego brzmienia): http://www.allegro.pl/item555019712_yamaha...raty_sklep.html http://www.allegro.pl/item555658383_denon_..._hdmi_1_3a.html http://www.allegro.pl/item553903943_sony_s..._720b_nowy.html
  2. caly zestaw kina do 2500zl

    hej to znowu ja chcialem sie pochwalic ze wlasnie przed chwila skonczylem przegladac wszystkie 29 stron z tematami, wybralem z nich 64 tematy i przeczytalem od dechy do dechy najciekawsze info wynotowalem, ale mozg juz mam przegzany takze dopiero po krotkim snie przestudiuje i moze bardziej zaciesnie moje propozycje dane wczesniej. A tym czasem moze ktos mi juz odpisze i podpowie pozdro !! Dobranoc .....
  3. caly zestaw kina do 2500zl

    RoRo===> dzieki za rozjasnienie z tym hdmi:) a co do twojego pytania to sprzet raczej nowy..w skład ma wchodzic na pewno zestaw glosnikow (5 kolumn) i amplituner.. co do woofera to nie wiem czy bedzie mi potrzebny (przypominam ze pomieszczenie niecale 16m2. Mam jeszcze pytanie do Ciebie i reszty forumowiczow odnosnie dvd: lepiej wydac wiecej i kupic firmowe z obawa nieczytania napisow w filmach, lub mante albo cos w tym stylu:) )?? wiem ze ten sprzet lyka wszystko ale nie wiem jak z jakoscia?? Zestaw bedzie mi sluzyl w takiej kolejnosci: filmy, tv, muzyka Borowieck===> dzieki za spostrzezenia Artur77===>Przygotowalem dla Ciebie i reszty forumowiczow kilka linkow z aukcjami z allegro.. chcialbym zebyscie wypowiedzieli sie na ten temat i doradzili co najlepiej wybrac : Pierwsze (kilka calych zestawow, czyli kolumny, ampli i dvd): http://www.allegro.pl/item552998836_denon_...t_150_wroc.html http://www.allegro.pl/item555099145_onkyo_...lumn_gwara.html http://www.allegro.pl/item545762719_onkyo_...920_kredyt.html http://www.allegro.pl/item547697023_pionee...7v2_kredyt.html http://www.allegro.pl/item545762869_sony_s...cs3_kredyt.html http://www.allegro.pl/item544685613_yamaha..._gw_3_lata.html http://www.allegro.pl/item545762433_yamaha...lata_kredy.html http://www.allegro.pl/item554456880_yamaha...x_200_raty.html drugie (amplituner): http://www.allegro.pl/item555658383_denon_..._hdmi_1_3a.html http://www.allegro.pl/item552842396_pionee...deal_tanio.html http://www.allegro.pl/item551588638_pionee...10s_6x100w.html http://www.allegro.pl/item544185911_amplit...aktura_vat.html http://www.allegro.pl/item553903943_sony_s..._720b_nowy.html http://www.allegro.pl/item552792978_techni...vat_olkusz.html http://www.allegro.pl/item553894565_amplit...super_stan.html http://www.allegro.pl/item549712184_yamaha_rx_v363.html http://www.allegro.pl/item545762483_yamaha..._gwarancji.html http://www.allegro.pl/item547350787_amplit...v_363_nowy.html trzecie(kolumny): http://www.allegro.pl/item549436144_zestaw...fenix_raty.html http://www.allegro.pl/item548331320_tonsil...et_rarytas.html http://www.allegro.pl/item545762481_yamaha...szt_kredyt.html http://www.allegro.pl/item551124053_koda_a...ub_wroclaw.html niekoniecznie ze subem http://www.allegro.pl/item551124059_koda_a...ub_wroclaw.html tak ja wyzej http://www.allegro.pl/item551125522_koda_a...ub_wroclaw.html ------II----- http://www.allegro.pl/item545997434_magnat...0_hit_cena.html czwarte(dvd firmowe czy nie??): http://www.allegro.pl/item546673004_manta_..._gold_hdmi.html http://www.allegro.pl/item546769945_bellwo...ivx_pl_txt.html http://www.allegro.pl/item554157072_panaso...4e_srebrny.html http://www.allegro.pl/item543466943_pionee...0_gw24_dsv.html http://www.allegro.pl/item553338180_dvd_so...aktura_vat.html to by bylo na tyle odemnie przepraszam ze tyle tego, ale tak jak pisalem na poczatku: zielony jestem i nie znam sie na tym:( najgorzej mi idzie z tymi wszystkimi oznaczeniami ale postaram sie poduczyc, a w miedzyczasie czekam na wasze opinie i uwagi pozdrawiam !!
  4. Chcialem wszystkich goraco powitac!!! nie jest to moja pierwsza wizyta na tym forum:) ale to jest moj pierwszy post wiec prosilbym o wyrozumialosc bo jestem troche zielony w tym temacie kupilem telewizorek (plazma panasonica 42" hd redy) i teraz zastanawiam sie nad dokupieniem do tego kina domowego do wydania bede mial jakies 2500zl co byscie poradzili??? czytalem troche forum i przegladalem allegro i mam metlik... wiem jedno!! Ze nie mam kupywac amplitunerow no name a po drugie chcialem sie dowiedziec po co właściwie we/wy - jście hdmi ?? w amplitunerze. w tv mam takie bede mogl cos zlaczyc ze saba czy jak a co do pomieszczenia gdzie bedzie wszystko stalo to mam pokuj do zagospodarowania niecale 16m2... zestaw ma byc do ogladania filmow z dvd i kompa (dvix) i polsat cyfrowy.. mysle na gotowym zestawem, ale nie wiem czy nie lepiej zlozyc sobie cos samemu?? za 2,5 kola mozna troche sie porozgladac chyba ?? wiem ze jak by byl skladak to w miare dobre glosniczki to KODY to na tyle czekam na jakies podpowiedzi, linki do aukcji i jakies porady, zeby nie kupic kota w worku pozdrawiam.
×