Skocz do zawartości

mycha

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

O mycha

  • Ranga
    Debiutant
  1. Miniwieza do 800 zl

    Dzieki Pacio, tez ja bralam pod uwage, patrzac po Twoich wczesniejszych postach, ale w jednym z salonow natknelam sie na chyba felerny egzemplarz i szczerze powiedziawszy jakos trudno mi sie do niej teraz przekonac. Praktycznie nie dzialal ten panel dotykowy, a skoro takie usterki zdarzaja sie juz na nowym sprezcie to sie wole nie zastanawiac co sie dzieje po jakims czasie uzytkowania pozdrawiam M.
  2. Miniwieza do 800 zl

    Witam, mam mala zagwostke. Generalnie jestem zielona w sprawach sprzetu grajacego, jego jakosci , funkcji itd, a chcialabym sobie w miare fajnie naglosnic pokoj ok 20m2. Chodzi mi glownie o stosunkowo niezla jakosc, bezawaryjnosc tegoz sprzetu, odbior DVD , port USB, reszta opcjonalnie. Upatrzylam sobie narazie Panasonic SC - PM 86 DE-K. Myslicie, ze jest cos leszego godnego rozpatrzenia w tej cenie? z gory dzieki za pomoc M.
×