Skocz do zawartości

pinkol

Uczestnik
  • Zawartość

    25
  • Dołączył

  • Ostatnio

O pinkol

  • Ranga
    Debiutant
  1. ok ,dzieki za odpowiedz.Jeden denon mi uciekl ale juz znalazlem drugi w bardzo dobrym stanie z pilotem( 100 GBP). Tylko teraz pojawil sie inny problem a mianowicie z glosnikiem jednym, a dokladniej ze skrzynia.Bo jak wiadomo 702e maja plastik z przodu i cos odkleil sie od reszty i brzęczy bardzo.Nie wiem za bardzo jak sie do tego zabrac (prawdopodobnie bedzie trzeba przykleic).Na razie wyktecilem wysoko i nisko tonowy glosnik i oblukalem co jest tam grane. Moze ma ktos jakis pomysl, albo posiadacze mission-a mieli tez takie sytuacje i jak zaradzili temu
  2. A co Wy na to jak by polaczyc z DENON PMA-355UK? Co o tym sadzicie, mam szanse wylicytowac mysle ze w dobrej cenie. Prosil by o w miare szybka odpowiedz Dziekuje i pozdrawiam
  3. Chyba temacisko mozna zamknac i usunac.Nie ma wziecia pzdr
  4. Wlasnie nie mam szansy odsluchu i chcialem jakas podpowiedz od Was
  5. Czesc wczystkim Chcial bym zebyscie mi doradzili, zkupilem glosniki Mission 702E nie moge sie zdecydowac na wzmacniacz do nich.W sumie to moj pierwszy taki sprzet. Pokój okolo 10m2 a w przyszkosci mozliwosc ze bedzie wiekszy.Muzyka to glownie hip hop, a wiec mam na oku takie cos - CAMBRIDGE AUDIO AZUR 540A V2 - DENON PMA-355UK - NAD C370 Prosil bym o opinie i dobra rade co by najlepiej gralo z M 702E jestem nowy wiec prosze o wyrozumialosc:) pozdrawiam
  6. jbl E60 i HK 3380 chyba na to sie skusze i to bedzie koniec moich poszukiwan.Skoro jest takie zestwienie to musi to grac a na na maxa to raczej nie bede sluchal bo mysle ze juz by bylo troche za glosno jak dla mnie i mojego pokoju:-) pzdr
  7. YAMAHA AX-590 2x100 (8ohm) a YAMAHA AX-700 2x110 (8 ohm) czy to jest taka wielka różnica ? Co raz wiecej czytam co raz mniej rozumiem
  8. A ta YAMAHA AX-590 to co z nia co o niej myslicie
  9. YAMAHA AX-590 a ten by dal rade z E60? no jest mocny. nie wiem ale znalazlem taki zestaw...jbl E60 i HK 3380 nowe ze sklepu.To chyba musi to grac jakos.Wy twierdzicie ze jest za slaby, to jak to w koncu jest? WHARFEDALE VARDUS 400 HK 3480 albo taki ema
  10. Co do E60 to sa podzielone opinie.Jedni twierdza za to szmira inny sa zadowoleni.Mysle za ja przy nich jednak zostane.Tylko ten cholerny wzmacniacz nie meczy i nie daje spac po nocach:-)szukam i szukam patrze i patrze i nic z tego.Co cos znajde to okazuje sie ze nie jest to za dobre za slabe albo cos jeszcze(oczywiscie nie mam tu zadnej pretenscji, za to ze mi odradzacie) A moze ktos mi pomoze go poszukac( http://electronics.shop.ebay.co.uk/items/A...286Q2ec0Q2em282 to jest strona ebay z ktorej wyszykuje wzmacniacza.Bym byl baaaardzo wdzieczny jak ktos by tam spojrzał i podsunol jakas propozycje. chcialem jeszcze tylko dodac ze zaznaczone sa tylko te 3 marki ktore proponowal mi szukac pacio94 dzieki wielkie
  11. Slaby to znaczy co?ze bedzie sie przegrzewał z jbl a moze nawt wyłączał ?
  12. Znow zmieniam, zmieniam i zmieniam:-)(chyba niedługo bedziecie mnie miec dosyć) moja propozycja na dzien dzisiejszy to JBL E 60 te mi sie bardziej podobaja z wygladu, to po pierwsze.po drugie moze lepszy bas bedzie w moim klitkowatym pokoiku No a teraz wzmacniacz.odstepuje od amplitunerow i kd, i koncentruje sie teraz na wzmacniaczach tak jak wczesniej Wy radzilsiscie( po pierwsze cena niższa po drugie nie wiem:-)) od poczatku trzeba mi bylo tego szukac.Denon PMA-355UK. I teraz pytanie do Was czy bedzie jakos to gralo nie za slaby ten wzmacniacz?(używany jest) pozdrawia, Pinkol
  13. Widze ze na grubo ze mna jedziecie HK3380 + 9.4 to mi pasuje ale jak Wy twierdzicie moge miec z tym klopoty.Moj pokuj to niecale 15m2 to nie wydaje mi sie ze bede rozkrecal na maxa wiec moze bedzie jakos gralo.(szukam sprzetu na ebay uk wiec nie wszystko tam mozna znalezc, a sprzęt chce hmmm.....raczej nowy) Albo kupic gorsze glosniki(chyba bedzie najprościej i huk)
  14. Denon Avr-1906 + WHARFEDALE 9.4 pociagnie jedno drugie?
  15. Ja wciąż jeszcze licze ze ktos mi Tu pomoże !!! Sie zobaczy
×
×
  • Utwórz nowe...