Skocz do zawartości

mobilogix

Uczestnik
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

O mobilogix

  • Ranga
    Debiutant
  1. PIONEER SA - 610 jakie kolumny

    Witam Stawka podniosla sie do 300 zl Prosze o jakies propozycje Pozdrawiam
  2. PIONEER SA - 610 jakie kolumny

    tak tylko te Grundigi na przyklad maja 6ohm a ten wzmacniacz jest 8 czy mozna tak podlaczac, czy najlepiej podlaczac jak jest tyle samo ohm? prosze o jeszcze jakies propozycje heh moglem poczekac z tym wzmacniaczem zwlaszczza ze dzis zobaczylem na allegro cos takiego http://www.allegro.pl/item617820426_pionie..._licytacja.html mozna podlaczac do niego 4,8,16 ohm ma wieksza moc i jest chyba nowszy a cena bardzo niska mam nadzieje ze chociaz w brzmieniu SA - 610 bedzie jakies "cos" co sprawi ze warty byl swojej ceny Prosze o wiecej propozycji glosnikow i odpowiedz na moje pytanie, nie szukam raczej podlogowek ale tez nie musza byc jakies bardzo male czy jak glosnik jest 3 drozny to robi wieksza roznice na +? Pozdrawiam
  3. PIONEER SA - 610 jakie kolumny

    cudow raczej nie oczekuje licze na cos co bedzie w miare przyzwoicie czysto i dokladnie odtwarzac dzwiek wzmacniacz tez nie jest juz napewno najwyzszych lotow wiec nie ma do niego nie wiadomo jakich kolumn kupywac prosze o rozne propozycje gdyz w temacie sprzetu jestem prakycznie zielony, nie sluchalem wiele sprzetow wiec nie mam zbyt wielkiego rozeznania granica cenowa tez nie jest tak sztywna moge dozbierac wiecej a narazie sluchac na starych Phillipsach prosze wiec o propozycje kolumn ktore jak najwiecej wycisnelyby z tego wzmacniacza jak pisalem granica cenowa nie jest sztywna gdyz narazie bed emial na czym sluchac Pozdrawiam
  4. PIONEER SA - 610 jakie kolumny

    slucham roznej muzyki od jazzu, soulu, przez rock, reagge do hip-hopu, i elektroniki najwiecej jazz, hh, soul, troche tez robie swoja muze wiec w glosnikach bardziej zalezy mi na dokladnosci dzwieku tez bede sluchal z gramofonu jesli to cos zmienia dodaje tez specyfikacje tego wzmacniacza bo napewno sie nie chce szukac http://w425.wrzuta.pl/obraz/3ZlkeQbYIrd/specyfikacja_pioner a tak wogle mam pytanie czy sie oplacalo go kupic za 160 zl czy moze lepiej bylo kupic cos nowego no name w koncu technika nie stoi w miejscu a moze jeszcze jakas inna opcja pozdrawiam!
  5. PIONEER SA - 610 jakie kolumny

    Witam Posiadam wzmacniacz PIONEER SA - 610 jakie kolumny do niego wybrac funduszu mam do 200 zl ale prosze tez o drozsze i tansze propozycje. Pozdrawiam!
  6. Audio do laptopa do 400zl

    a co sadzicie o roznych zestawach 2.1 Microlaba; ta firma zrobila na mnie po przejrzeniu stron najlepsze wrazenie wiec prawdopodobnie zdecyduje sie na cos od nich
  7. Audio do laptopa do 400zl

    Miejsca mam duzo szkoda tylko ze $ malo ;]
  8. Audio do laptopa do 400zl

    mam 400 zl, przewija sie w wiekszosci mp3, planuje w przyszlosci tez kupno gramofonu ale w ostatecznosci moge go podlaczac do wiezy...
  9. Audio do laptopa do 400zl

    Witam Ostatnio nosze sie z zamiarem kupna sprzetu audio do laptopa posiadam Asusa i do niego karte zewnetrzna m-audio fast track (podlaczalem do niej do wejscia sluchawkowego jakies creativy 5+1 chyba na przejsciowke i lepiej graly niz na zwyklej dzwiekowce, ma ona tez jakies swoje 2 wyjscia na glosniki) Zastanawiam sie co kupic chodzi mi o zestaw 2 glosniki lub ewentualnie 2 + subwoofer, mam zamiar kupic tez gramofon myslalem wiec tez o jakims wzmacniaczu i 2 glosnikach. Prosze o jakas pomoc, porade, zalezy mi na ladnym czystym dzwieku i w miare niskich znieksztalceniach Z gory dziekuje. Sprzet nie musi byc nowy Pozdrawiam
×