Skocz do zawartości

vipeout

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

O vipeout

  • Ranga
    Debiutant
  1. Słuchawki bezprzewodowe ok. 800zł

    Dzięki za odpowiedzi. Oglądałem je (w necie) i wszystko wygląda porządnie, ale jeśli producent sam pisze zasięg 10m to znaczy praktycznie z może 7 przy dobrych wiatrach. Za mało, stąd odpadły. Sporo ładnie wypisane, tych akurat nie znalazłem, wyglądają spoko, niestety ponownie - 10metrów. Może znacie jakieś nie po Bluetooth które są warte zerknięcia? Aktualnie mam półotwarte i serio mogą być otwarte / zamknięte, nie muszą grać perfekcyjnie itd. ale jeśli zasięg się kończy na 5-8 metrach to nic mi po bezprzewodowych, bo 3metrowy kabel (aktualnie mam Sennheisery HD555 z takim właśnie kablem) mnie aż tak nie boli. Rozważam bezprzewodowe głównie z powodu dystansu jaki mogę pokonać od źródła dźwięku bez ściągania ich. Reszta (telefon, wygoda w podróży) to dodatkowy bonus który sobie chętnie wypróbuję. EDIT: Znalazłem serię Sennheiser RS, ale niestety nie mają mikrofonu. Szkoda
  2. Fajnie by było jakby ktoś znający się na temacie mi doradził conieco Szukam słuchawek bezprzewodowych, mam póki co trzech kandydatów po szperaniu parę dni po necie: Sennheiser HD 4.50 BTNC / JBL Everest 700 / Audio-Technica ATH-SR5 Teraz, zależy mi na: - mikrofon (zarówno rozmowy telefoniczne jak i Mumble / TS) - zasięg (nie chcę mieć problemów na drugim końcu mieszkania a parę ścian mam pomiędzy pokojem a kuchnią) - sensowny czas ładowania / czas pracy (16h ładowania odpada, czas pracy 15h+ bym chciał) Zacząłem od szukania słuchawek na wi-fi ale to widzę umarło chyba i większość jest na Bluetooth. Obawiam się trochę o ten zasięg. Problem jest taki, że strasznie ciężko znaleźć dane do tych słuchawek. Każda strona podaje wybiórczo sobie jakieś, a nie wszędzie są te słuchawki wypisane. Senki mają spoko wyciszanie i ponoć możliwość wyciszenia audio + puszczenia na słuchawki tego co łapie zewnętrzny mikrofon. Brzmi jak super sprawa, bo nierzadko będę pewnie chciał z kimś pogadać w domu bez ściągania ich co chwilę. Ale nie ma nigdzie zasięgu / rozmiaru przetwornika w nich, nawet na stronie producenta. Dokupienie karty dźwiękowej jak najbardziej wchodzi w grę. Jakość przy użyciu w telefonie jest nieistotna, najczęściej używane będą do PC.
×