TomekZ

Uczestnik
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

O TomekZ

  • Ranga
    Debiutant
  1. Szanowni Forumowicze, Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc: · W lutym 2016 zakupiłem słuchawki Audio-Technica w sklepie www.ajkomp.pl za pośrednictwem Ceneo. · Po kilku miesiącach użytkowania słuchawki uległy awarii i chciałem je reklamować. Sklep ajkomp.pl wykręcał się od reklamacji twierdząc, że od czasu mojego zakupu sklep zmienił właściciela (co okazało się nieprawdą), i w związku z tym nie odpowiada już za reklamacje – odpowiedzialność ponosi poprzedni właściciel lub dystrybutor (co też nie jest prawdą – przy zmianie właściciela sklep pozostał przy tej samej nazwie, więc odpowiedzialność pozostała). Przy kolejnych próbach kontaktu meilowych i telefonicznych sklep ajkomp.pl nie odpowiadał. Po czasie okazało się że firma się zamknęła, a w Internecie znalazłem sporo negatywnych opinii na ich temat. Ceneo po próbie kontaktu w tej sprawie powiedziało, że ze sklepem ajkomp.pl już nie współpracuje i rekomendują kontakt z policją lub rzecznikiem praw konsumenta. Ale nie pomogli mi w rozwiązaniu problemu. Pomimo, że w trakcie zakupu na Ceneo było dużo pozytywnych opinii tego sklepu. Niekoniecznie więc warto się tym kierować.. · Skontaktowałem się więc z dystrybutorem sprzętu Audio-Technica, firmą Audio Klan z prośbą o pomoc. Okazało się, że słuchawki które kupiłem pochodzą z importu równoległego (tj. nie były przeznaczone na rynek polski) i Audio Klan nie jest ich dystrybutorem i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za mój produkt. · Pomimo tego, Audio Klan zgodził się na swój koszt przyjąć reklamację i przysłać nowy produkt. Bardzo im za to dziękuję i polecam na przyszłość jako rzetelny sklep. Przepraszam wszystkich za mój przydługawy post. Można oczywiście powiedzieć mądry Polak po szkodzie i będzie to prawdą. Mam nadzieje, że moja historia pomoże chociaż na przyszłość jednej osobie dokonywać bardziej skrupulatnej weryfikacji sklepów internetowych. Pozdrowienia, Tomek