Skocz do zawartości

Puncia

Uczestnik
  • Zawartość

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Puncia

  • Ranga
    Debiutant
  1. Oddaje sprzęt i poproszę o zwrot środków. W takim razie jakie kino polecacie z podobnymi funkcjami jak to w temacie ?
  2. Hej. Oddałam sprzęt na gwarancję. Przysłali zaraz na 3 dzień nowy. Tym razem po podłączeniu nie działa już żaden głośnik Może to jakaś felerna seria. Będę reklamowała kolejny raz. Pozdrawiam
  3. W załączeniu zdjęcie amplitunera
  4. Dźwięk z odtwarzanych płyt oraz z radia wydobywa się również przez sam subwoofer ( przepraszam za literówkę w poprzednim poście). Kable w kolumnach były podłączone manualnie przezemnie. Każda kolumna ma odpowiedni kolor naklejki który odpowiada kolejno kolorze końcówki przewodu oraz wejściu w amplitunerze- jest podłączone prawidłowo. Z instrukcją zapoznałam się już kilkukrotnie i niestety nie odpowiada na pytanie co należy zrobić w opisanym przezemnie przypadku. Co jeszcze jest zaskakujące to to że do tego zestawu dołączone są dwie tylne kolumny bezprzewodowe, również podłączone prawidłowo, które również nie dzialaja. Na urządzeniu do którego podłączone sa te kolumny po załączeniu kina domowego świeci się niebieska kontrolka - zakładam że oznacza prawidłową synchronizację z amplitunerem. "Mute" nie jest włączone. Co do wejscia do słuchawek to nie wiem czy dziala bo nie sprawdzałam. Sprawdze dzisiaj wieczorem i dam znac Pozdrawiam Produkt kupiony w media expert. Oczywiście będę składała reklamacje natomiast przed złożeniem chciałam się upewnić czy na pewno sprawdziłam wszystko, aby prawidłowo podłączyć sprzęt.
  5. Hej Zakupiłam nowe kino domowe (model jak w tytule). Po podłączeniu niestety nie dzialaja wszystkie glosniki. Dziala jedynie subufer. Kino jest poprawnie podłączone zgodnie z instrukcją. Odpowiedni kolor kabla jest podpięty do odpowiedniego głośnika. Kable nie są uszkodzone. Co może być przyczyną ? Coś w ustawieniach ? Czy może jakiś problem z samymi glosnikami ? Dziękuję i pozdrawiam P.
×