Skocz do zawartości

Adrian Lenkcis

Uczestnik
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Adrian Lenkcis

  • Ranga
    Debiutant
  1. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Wracając do tematu, podłączyłem tego 7355 pod TX 8150, MR4 (suba odłączyłem), plyta Angie Stone "Mahogany Soul" x 2, włączone równorzędnie w Blurayu Philips BDP 5600 i DX 7355. Bluray Coaxial, CD Optical. Różnica jest ale minimalna (porównam jeszcze z inną muzą) na plus CD. Dzwięk z cd jest ciut bardziej przestrzenny, rozlewa się szerzej, przyjemniej. Ok. Podłączyłem jeszcze analogiem DX 7355 i Optical pod amli i testowałem - nie ma opcji dac z ampli jest lepszy. Pilot z ampli nie działał, także znalazłem w domu taki kabelek RI i ok połączył się. Wg. instrukcji aby RI działało musi być również analogowe połączenie odtwarzaczem kablem RCA. Tak tez zrobiłem jednakże, pilot reaguje właśnie tylko kiedy odbiór jest po analogu a jak przełącze na wejście optyczne to nie. Można to obejść (jak wspomniałem po wejściu cyfrowym dzwięk jest ciut lepszy)? Pozostaje chyba przełączanie na pilocie analog CD jezeli będe chciał zmienić np. utwór, a później znowu na optical. Chyba, że macie inny pomysł.
  2. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Jak można wybierać miedzy dac'iem z cd albo ampli, bo coś nie kumam. Wydawało mi się że ampli z automatu przetwarza dzwięk na kolumny, który jest do niego transportowany z cd. Wybrałem ostatecznie ten 7355. Czekam, jutro wysyłka. RoRo, pilot amplitunera posiada te przyciski (czyli nie kupować RI?). Jak najlepiej podłączyć coaxial, optical, czy lewy prawy out/in? Pozdrawiam.
  3. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Dzięki RoRo, kolor tylko czarny, a ten 7355 chyba olewam, słaby ma ten wyświetlacz a mp3 jest mi zbędne bo ampli ma całą reszte streaming'ową itp (a plyt z mp3 raczej nie posiadam). Tak w ogóle to szukam kolejności wprowadzania na rynek tych odtwarzaczy i coś nie mogę znaleźć. Czyli numeracja nie jest tu wyznacznikiem skoro mówisz, że 7355 jest nowszy od 7510? Nie chcę od frontu mieć dużo przycisków. Też szukałem czegoś z dac'iem Stelmacha ale lipa, a ma byc Onkyo (brak pilot mnie cieszy choć jest polem do negocjacji, podłącze przez RI, pilot z ampli). Pozdrawiam, daj znać jeszcze może cos o chronologii modeli tych odtwarzaczy (jezeli chodzi o ten 7510 to spoko jestem w kontakcie ze sprzedawca). Ten 7211 moim zdaniem najlepiej wygląda od fronu, a technicznie (który to rok?).
  4. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Chciałbym wybrac cos z tych 3 ofert: https://www.olx.pl/oferta/onkyo-dx-7211-audiofilski-odtwarzacz-cd-nowsza-linia-super-stan-CID99-IDn0kny.html#5d283bada9 http://allegro.pl/onkyo-dx-7510-wysoki-model-koszalin-gwarancja-i6945150087.html#thumb/5 http://allegro.pl/onkyo-dx-6920-z-pilotem-1990r-nowy-i6981963176.html
  5. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Dzięki RoRo, zobacz jeszcze te 2 linki. Co do pilotów to nie patrze czy są bo podepne przez RI (myśle że starszy cd będzie współpracował z nowszym ampi). https://www.olx.pl/oferta/onkyo-dx-7211-audiofilski-odtwarzacz-cd-nowsza-linia-super-stan-CID99-IDn0kny.html#5d283bada9 https://www.olx.pl/oferta/odtwarzacz-cd-onkyo-dx-7222-CID99-IDkAeNi.html#5d283bada9 Ewentualnie jeszcze ten "testowany 7511" (dostałem dodatkowe foty obudowy - boki i góra spoko). Ryzyko małe, kasa nieduża. Z tych 3 modeli, który godny polecenia? Pozdrawiam.
  6. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Czyli, S4Home, jeżeli teraz słucham na bluray'u Philips bdp 5060 to nie poczuje róznicy przy zmianie?
  7. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Znalazłem dwa egzemplarze dx 7510: porysowana góra : http://allegro.pl/odtwarzacz-onkyo-dx-7510-cd-r-gwarancja-paragon-i6977633236.html http://allegro.pl/onkyo-dx-7510-wysoki-model-koszalin-gwarancja-i6945150087.html#thumb/5 oraz straszy ale ponoć nowy :-) 6920: http://allegro.pl/onkyo-dx-6920-z-pilotem-1990r-nowy-i6981963176.html
  8. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Ok, a co powiecie o tym: https://www.olx.pl/oferta/odtwarzacz-cd-onkyo-dx-7355-cd-audio-mp3-cd-text-cdr-cdrw-wolfson-top-CID99-IDnSB8M.html#381d51c8cd
  9. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Hmmm, do 500 zł?
  10. Adrian Lenkcis

    CD Onkyo używane do 350 zł

    Witam wszystkich. Proszę o pomoc jaki odtwarzacz cd Onkyo jest wart polecenia do kwoty 350 zł, wiadomo używka. Posiadam Onkyo tx 8510, monitor audio mr4, mrw 10. Z góry dziękuje za pomoc i opinie.
×