Skocz do zawartości

cinek1987cinek

Uczestnik
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

O cinek1987cinek

  • Ranga
    Debiutant
  • Urodziny 13.09.1987

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Głogów

Ostatnio na profilu byli

393 wyświetleń profilu
  1. Nie było żadnej aktualizacji. Obecnie soft 1.32. Działa to tak jak opisałem powyżej. Bez wyłączenia i włączenia z przycisku codziennie przed włączeniem Spotify się nie łączy...
  2. No dobra jestem po resecie do ustawień fabrycznych. Więc mam pytanie. Jak to powinno działać...🤔 Po uruchomieniu amplitunera z przycisku POWER (podłączenie kablem do routera) aplikacje na tel i laptopie widzą Yamahę i się łączą bez problemu. I to już działa. Wyłączam pilotem i włączam i przełącza się Spotify bez problemu. Jednak gdybym po uruchomieniu zwlekał z połączeniem... np. chciał włączyć Spotify po pół godziny od uruchomienia to cały czas miałbym na tel. "Łączenie" a po jakimś czasie znikł by amplituner w opcjach. I to samo mam gdy włączam go tylko z pilota na drugi dzień a na noc wyłączam listwę (czyli Yamaha włączona cały czas z przycisku). Aplikacja widzi go w sieci i cały czas "Łaczenie"... Restart z przycisku i po uruchomieniu się łączy. To tak jakby karta sieciowa była zajęta cały czas albo jakby się połączenie "zamrażało". Dziwne to. Czy to tak ma działać ??? Bo już sam nie wiem. Na serwis (Wrocław) dopiero mogę go oddać po nowym roku więc...
  3. Dzięki za odp. Router napewno jest ok, bo mam teraz inny i jest to samo. Spróbuje reset fabryczny i zobzczymy.
  4. Witam. Komuś udało się ogarnąć temat Spotify na 602 ? Rozmyślałem wgrać na nowo plik z softem. Jednak dostępny jest tylko ten najnowszy. Jak to nic nie da to chyba któregoś dnia zawiozę "Jamaszkę" na serwis. Niech sobie kminią.
  5. Nie. To problem z wtyczką Spotify... niestety mam tak samo. A teraz najlepsze... próbuje się połączyć poprzez smartfona lub laptopa ze Spotify w Yamaszce - i d....a. Nie łączy się. Okej. Włączam MacBooka i poprzez AirPlay odpala od razu i gra bez przerywania... więc ??? Pytanie co z tym zrobić ?
  6. Generalnie to nawet ta aplikacja MusicCast nie jest potrzebna. Wystarczy np. Spotify i powinno to działać. Mi się skończyły pomysły. Chyba też kiedyś zawiozę do sklepu Yamaszkę...
  7. Więc tak. Mam nowy router od Vectry (super hiper... bla bla ). I niestety jest ten sam problem. Ale ostatnio wyglądało to tak i na starym. Po restarcie Yamahy łączę się ze Spotify i gra i już będzie się łączył... Na noc zostawiam muzę i Yamaszka wyłącza się po godzince z wciśniętym przyciskiem POWER. Wstaję rano, włączam z pilota. Próbuje się połączyć i ni uja... Pomaga restart i tak w kółko. Zauważyłem, że jakbym wyłączył z przycisku na noc i włączył rano Yamahę z przycisku to by się połączył. Tak jakby połączenie się usypiało albo było cały czas zajęte... Tak to wygląda. W czym problem nie wiem.
  8. Zresetowałem router i jakiś czas działało. I znowu to samo. Problem jest taki, że po jakimś czasie jakby się urządzenie zwieszało i nigdzie w sieci go nie widać - dopiero po restarcie pełnym amplitunera wstaje. Połączony po kablu. A Wifi wszędzie śmiga. Nie wiem już o co chodzi. Teraz i tak nie zawiozę na serwis bo do Wrocka 150 km mam a sytuacja jest jaka jest heh. Spróbuję jeszcze udostępnić Wifi z tel i połączyć z Yamahą i sterować innym urządzeniem...
  9. Witam ponownie. Jednak problem w dalszym ciągu występuje. Model R-N602 firmware 1.32. Połączenie kablem. I mam dokładnie to samo co Koleżanka w poście wyżej. Jednak wydaje mi się, że to problem z routerem lub siecią (Vectra). Bo jeżeli nie to firmware (a starszego nigdzie nie ma...) lub karta sieciowa w amplitunerze i serwis... Muszę jakoś zresetować ten router i zobaczę co i jak.
  10. Hej, trochę może już nie w porę. Jednak na czasie zakupiłem PSB Imagine X2T. Grają razem z R-N602 (na kablach RC TDC 300 + bananki). Pokój ok. 20m2. Stoją pod ścianą. Powiem szczerze, że z każdym dniem grają coraz lepiej Jestem jak na razie mega zadowolony. Porównywałem je z innymi kolumnami podczas odsłuchu w pokoiku i myślę, że dobrze wybrałem. Pozdrawiam.
  11. Temat rozwiązany. Miałem jednocześnie podpięty kabel do routera i sieć WIFI skonfigurowaną... choć nie wiem jakim cudem Odpiąłem na razie kabel. Teraz połączenie tylko przez WIFI. I jest OK Śmiga aż miło Dzięki Panowie za rady i odzew
  12. Obczaje na spokojnie działanie SPOTIFY przez WIFI i zobaczymy. Jak coś będzie nie tak, to faktycznie zobaczę ustawienia routera. Amplituner leży generalnie przy routerze. A tak przy okazji. Czy na amplitunerze Wam pokazuje tytuły że Spotify ? U mnie tylko napis SPOTIFY jest.
  13. Dzięki za info. Mam Spotify Premium i nic innego nie chcę Odłączyłem przewód sieciowy. I po WIFI grało ok. 2h. Ale jeszcze protestuje. Miałem jednocześnie kabel sieciowy i WIFI, może coś przez to wariowało. Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka
  14. Zrywa w zasadzie różnie. Spróbuje połączyć po WIFI. A jest opcja żeby zrywało bo np. Android mi ubija apkę MusicCast ?
×
×
  • Utwórz nowe...