Skocz do zawartości

Konrad123

Uczestnik
  • Zawartość

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Konrad123

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Szczecin
  1. Podłaczenie w Bi-wiringu

    Podłaczyłem i oczywiscie wyjołem zwrotki s4 home, na doł dalem 4mm a na gore 2,5mm moim zdaniem cos to dało i słychac lekka poprawe dzwieku moze to i tylko przez zwiekszenie grubosci łacznej zył nie wiem waze ze jest efekt duzo mnie to nie kosztowało zreszta Dobrze wiedziec, choc poki co i tak nie zamierzam zmieniac skoro nie bedzie poprawy dzwieku, lepiej dołoze te pieniazki do nowego daca
  2. Podłaczenie w Bi-wiringu

    Dzieki za odpowiedz, kupiłem ale dwa zwykłe kable z czystej miedzi jeden 4mm drugi 2,5mm we wzmacniaczu i tak nie moge zastosowac wtykow bananowych
  3. Podłaczenie w Bi-wiringu

    Witam forumowiczow mam pewnien problem posiadam zestaw heco ms900 i wzmacniacz yamaha a-s700 chciałbym to połaczyc w Bi-wiringu ale nie wiem za bardzo jak to zrobic i nie wiem czy to jest mozliwe w tym wzmacniaczu ?
  4. Kolumny pod yamaha a-s700

    Jakbys odsłuchał to daj znac jak wrazenia
  5. Kolumny pod yamaha a-s700

    Miales moze przyjemnosc porownac te kolumny ? A słuchał pan moze tych heco aurora 700 ?
  6. Kolumny pod yamaha a-s700

    Witam forumowiczow chce zakupic nowe kolumny do salonu 20m2 polaczony jest on z kuchnia 7m2 posiadam juz wzmacniacz yamaha as700 moje preferencje muzyzne to house ogolnie muzyka klubowa pop dance i czasem rock moj budzet to około 3000zl narazie na oku mam heco music style 900. heco music style 500. Melodika bl40 Stx 250 Heco aurora 700 Z tym ze najbardziej podobaja mi sie heco aurora, najbardziej zalezy mi na dobrym basie ale nie wielkim, meczacym tylko dobrej jakosci, dynamice i szczegolowosci przyjemnym wokalu ktory nie bedzie schowany za cala reszta moze byc wrecz wysuniety cieplejszej barwie dzwieku ale bez przesady i ogolnie muzykalne
×