Skocz do zawartości

BR-20T

Uczestnik
  • Zawartość

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnio na profilu byli

661 wyświetleń profilu
  1. Zasilanie 220v to jest też sporna sprawa bo ja mam c2105 na 220v a widziałem również b2105. Mam oryginał. Taka pokazówka że mogli i tak.
  2. Dziś Sansui spełnia moje zachcianki na polskie utwory. Top Wszechczasów Polskich w Trójce. Tuner Sansui tu-9900 pracuje.
  3. Nie ma chetnych bo Zawsze jak chce cos kupic to wystepuje chwilowy Brak Dostepnosci!!! Posiadam wlasnei taki zestaw. Koncowke sciagnalem z japomi z pomoca (Dziekuje Jeszcze Raz i Pozdrawiam Pana Jana) a pre sciagnalem znowu z drugiego konca swiata czyli Aten. Cena 20k jest OK jesli ktos jest zdecydowany. Jest na miejscu!!!! Koszt samego transportu lotniczego koncowki z japoni to prawie najnizsza krajowa brutto a gdzie cla itp. A co do zakupu pre to sytuacja jeszcze gorsza bo kupilem w ciemno, gdzie sprzedawca wysylal mi zdjecia z ebay z ukrytym mailem w zdjeciach. Nie chcial sprzedac po przez serwis a jedynie na zasadzie wplata w konto- mocno ryzykowny poczyniłem ruch a transport to jakim czlek z bazaru greckiego - Polak, lecz pewnosci nie ma czy dowiezie. Dotarłą cala szcześliwie. Ufff przy okazji zamowilem tym transportem jeszcze ser Fete by wrazie czego miec czym zagryc gorycz jesli by sie cos nie udało.
  4. Co do starszych modeli sansui to sprawa całkiem dziwaczna. Np. Sansui qrx 9001 uważam za ciekawe rozwiązanie kwadrofoniczne chodź stereo da się zmienić z podbicie mocy x2. Jest to dźwięk jak raz spotkałem w opisie w necie - bardziej lampowy od lampy. Posiada ciekawe tryby eklalizera-" hala itp działa. Ma Tuner który odbiera wspaniałe a Dolby jest już przystepne. Wygląd obledny jeśli chodzi o stary vintage. Ceny 4000 a 5000zl to rozsądna cena. Ja kupiłem jako import z US to można szukać w EU. Co do serii G to mam 9000DB. To już zupełnie co innego, inne granie. Jest to mocne twarde może bezmyślne po qrx'sie lecz już bardziej nowoczesne. Moc to były wojna światowa na wattyyyy. Jakość jak zawsze uderzające. Dolby fajne z możliwością ustawień filtracji, odbioru. Wejście gramofonowego nawet - kulturalne. Jest tu możliwość grania z całego pre lub na samą końcówkę - przydatne. Korekcja w niskich o wysokich na dwóch podzialach. Waga jak i w qrx taka ze stawia się i już nie przenosi bo mozna do szpitala trafić. Dziwactwa to niefornirowana gumowa nakładka. W obu modelach środek to piękno topologia projektowania(mam fiola na tym punkcie) a jednocześnie jeśli się rozkręca to jestem tam tyle upakowanych elementów że dzieciaki powiedziały by " na bogato". Jeśli człowiek odbiera świat na zasadzie rozumienia ze coś jest dzielem sztuki a coś tylko praktyczne to oba sprzęty są w kategorii dzieło chodź nie porownywac do ostatnich modeli marki. Cieszy oko a gra z lat 70 a i pachnie i więcej niż nawet nagrzewnice się od stanie mosyyyyy.
  5. Hubert - czekam na opinie. Czlek czasami musi bo inaczej ... . Poza tematem . Jako ze uwielbiam topologie sprzetow to zalaczam link. Gdzies w gaszczu fotek sa tez z Sansui, wiec moze i nie po za tematem. Przykladowa strona watku. https://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/22252-innmat-hva-du-vil-76.html Pozdrawiam
  6. Odnosnie Dac to mam podstawe damm soekris'a z przerobkami a zmieniam na sterowanie xmos'a xu216 akurat bo to usprawni pare rzeczy. Z dac , to napewno w technice R2r. Dac ktore mnie interesowaly - same bez lamp to Holo Spring Kitsune Tuned Edition (chodz cos ostatnio sie juz nie slyszy o nich, ale z US mozna kupic w rozwaznej cenie) oraz ciekawostka czyli DENAFRIPS Terminator DAC co chyba by u mnie wystarczylo jesli chodzi o dac'a niezawierajacego lamp. Nie mam az tak duzej sklonnosci do plyt typ cd- 16bit . Gdy sie wlaczy np Nina Simon 24bit 192kHz to jednak czuc gdzie jest ona na scenie i jak sie zachowywala. A jak by sie postarac wlasnei o material DSD mhmm. NAPEWNO fajnei by bylo miec cos z dac-lampa. Dwa razy slyszany na Audio Show Lampizoator'a, ale nie ama chyba tam warunkow do sluchania a slyszany Dire Straits to nei dla mnei material wyjsciowy( za popularny i oklepany- to jakby grac na uczuciach. Slyszac glos wlasnej matki, myslec "Kocham Ja" ale wlaczcie cos co muzyka jest wymagajaca nei tylko serce. Nie dlugo beda moze - bez obrazy RMF FMMMM grac bo tez i do tanca i do tupania i gwizdania). Wyczytalem tu o firmie Wile - ciekawy trop chodz malo danych, spostrzezen. Mam jedno pytanie o polaczenie pre z koncowka za pomoca XRL. Np. w moim dac'u zostawia sie wyjscie z niego za pomoca RCA bo to jest RAW- bezposrednio bez dodatkow a podlaczenie XLR jest juz tuningiem i rozdmuchaniem dzwieku - takie EQ wlacz. Gdzies do zadan studyjnych to wymyslono odnosnei dlugosci pzrewodow , ekranowania itp. Mam dwa rozne pre szpulakow po XLR i jedno realizuje to za pomoca wlasnie podbicia do XLR a drugi jest w pelni tylko po XLR taki po mojemu "zbalansowany FULL". W Pre sansui 2105 jak to jest realizowane, bo dzwiek niestety z XLR jest juz bass nie bass a dudniaca szkapa( mam glosniki oparte na obudowie zamknietej bo BR to jakas dudniaca maszyna dla nieslyszacych na dole skali, rozdmuchany - wiem ze nie mam kabli za Duuuze Kwoty. Znalazlem tam opAMP'a FET'a (nie ma chyba w sieci schematy pre 2105) co by sugerowalo jakies ich wkladki jak np. w moim Dac. A ma ktos ten schemat w udostepnieniu????? Prosze o jakas wypowiedz na ten temat. Tak realizowane XLR nie ma standartu z pre magnetofonow studyjnych (sony MJ czy Studer'a - zupelnie inna charakterystyka( jakas wojna ----- ognia EQ- duze przeklamanie jak na ten rodzaj polaczenia). Dodam, ze Tascam mial wlasnie w latach 2000 naszej ery spulaka co mial takie realizacje (plyty kanalow separowane ale zlewnie na koniec przy wyjsciu).
  7. Jako uzytkownik wymienionego C + B 2105 potwierdze, ze nie nalezy sie sugerowac w ocenie pierwszymi minutami sluchania, dopiero po paru dniach wiemy co przed nami wybrzmiewa. Dodam, ze jesli cos podrzucam lub testuje nowego od znajomych to zawsze pozostaje to na pare godzin intesywnego grania by sie dotarlo. Wtedy mozna uslyszec jak sie prezentuje dana konfiguracja. A jako ze u mnie wystepuje jeszcze jako zrodlo magnetofon szpulowy Tascam br20T to pre fajnie sie z nim "boksuje- pytajac co jeszcze ciekawego na tasmie jest zapisane" Uzywam dwoch magnetofonow, te same postawy Tascam br20t(glowice Time code) ale roznych pre magnetofonow, orginalnego przerobionego lekko oraz sony mci jh. Fajnie pokazuje sansui roznice w nich. Co do digital to dac na bazie 2r2 soekris bo taki posiadam obecnie mhmm... materialy w DSD fajne i mile ale sprawa zgranej odpowiednio plyty winylowej przez "zielonych ludzikow" na format DSD zapewnia uczucie ucieczki od swiadomosci cyfrowego zapisu w swiat posluchania we wlasnym zaciszu zestawu gramofonu EMT. Pomimo cyfrowego zapisu. Serdecznie polecam takie poprobowanie materialow z "swiata". Znalesc plik (ok. 3-5GB) z rip'em winyla. A zapomnialbym albo materialow zgrywanych z tasm matek (tez kraza po sieci), przyblizaja pierwotne -studyjne granie podczas zapisu sesji.
  8. Witam!!! Dodam od siebie, ze zakupilem pre do calosci. Nie zdecydowalem sie na import z japoni a troszke na "zobaczymy co bedzie", kupilem z ogloszenia ebay a dokladnie Ateny. Dziwne i ryzykowen bylo zasilanie do pre 230v, lecz po otwarciu wszystko wyglada na orginalne(nie spotkalem w sieci zdjec z zasilaniem 230v). Ciezka byla tez sprawa kontaktu z grekiem- mocno poludniowy temperament(luzne podejscie), lecz jakos sie udalo. Mial caly zestaw w dobrej cenie ale nie namowilem zadnego z znajomych by dokupil ze mna koncowke( cena zestawu C +B 14700zl), wiec zostala sama, juz nie taka tania jak w pakiecie. Zastanawiam sie nad ewentualna regulacja "zestrojeniem" pre(po tylu latach) , koncowki. Podjal by sie ktos z grona(nie szukac po punktach bo zazwyczaj tam nie spotykali tego sprzetu i wiedzy o nim) ? Stacjonuje w malopolsce, wiec cos w okolicy np slask itp.
  9. Witam!!! Dziekuje za informacje, opinie. Chce podziekowac za prowadzenie watku o marce Sansui czy to jeszzce w historii na AS czy obecnie. Mnostwo ciekawostek i spostrzezen do (tak uwazam) nie zawsze docenianej marki z lat swietnosci. Sama marke Sansui docenilem jeszcze po przez stare(inna dekada i styl) modele jak qrx9000 czy G9000DB oraz slyszane w rodzinie modele. Około rok posiadam koncowke ww. a co za tym idzie przydalo by sie pre. Cena pre z japoni to 11-12tys. kupione za posrednictwem osoby z polski, dlategoz zapytalem czy jakas alternatywa jest mozliwa w okolo tych pieniadzach. Myslalem nad lampowym - na szybko podpiolem pre lampowe diy clone Lamm (wiem ze znacznego porownania do czego kolwiek nie ma ale i tam wlozylem rece i juz bylo jakos pol roku i sie skonczylo). Pre audio research ref 3 badz mcintosh c2300 to rozwazane lampowe alternatywy, lecz czy ja mam sile na lampy(podmiany) i cierpliwosc. Co do kolumn to jestem niestety nie miarodajny - wlasny wymysl wzorowany na projektach troelsgravesen. "Audiowit" czy przytoczyc cos co z lampowego pre ewentualnie? Dziekuje jeszcze raz i Bardzo Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich z forum nawet tych , ktorzy głownie tylko czytaja (jak ja).
  10. Witam!!! Jestem nowym uzytkownikiem, dlatego chcialem sie przedstawi i przywitac. Dzien Dobry. Chcialbym zasiegnac informacji odnosnie przedwzmacniacza. Posiadam koncowke b2105 a i przy okazji jeszcze pare starszych urzadzen firmy Sansui, co mnie niezmiernie ciesz(dzwiekowo). Czy pomijajac(chodz wiem ze moze to zabrzmiec dziwacznie)dedykowane preamp do tej koncow jest jakas alternatywa-rozumiem idee parowania wedle firmowego zestawu. Pytam bo wlasnie chcialbym cos zakupic a w Japoni sa teraz aukcje i tak naprawde trzeba podjac decyzje. Prosze o wyrozumialosc. Czasami targaja czlekiem rozne dziwne mysli. Pozdrawiam
  11. Witam!!! Ze swiata " Wielki Japoniec" w swym uzyciu ma !!!!
×
×
  • Utwórz nowe...