Skocz do zawartości

degsterr

Uczestnik
  • Zawartość

    108
  • Dołączył

  • Ostatnio

O degsterr

  • Ranga
    Sympatyk

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Reda

Ostatnio na profilu byli

454 wyświetleń profilu
  1. @MobyDick a byłbyś w kilku słowach opisać brzmienie Beyerdynamic DT 990 PRO (250 ohm) lub 880 i 770 oraz Senki HD 569 i 599? Bo chyba w tym kierunku pójdę...
  2. E tam ja tam "n00b'ek jestę", nie przesadzaj @Bogusław Kożyczkowski Ale należę również do tych "audio-vooodoowców" jak kolega Boguś co słyszą różnice w kablach, a w moim przeciętnym systemie droższy kabel robi robotę czy to zasilający, czy IC, a głośnikowych nie zmieniałem, bo wg mnie ważne mieć punkt odniesienia 1 czy 2, a nie 1500 kombinacji. Tych kabli jest w "pip" jak i sprzętów - klocków, ale chodzi o to, żeby dobrać odpowiednio "pod siebie" cały tor. Zgoda kable to szlify mniejsze/większe, primo to wzmak, kolumny i źródło - ba każdy to wie... ale nie ważne za jakie "piniondze" - ważne żeby całość stanowiło synergię jakiej się oczekuje. Jak coś pasuje to po co szukać dalej (jedno ulepszyłeś, drugie spierdoliłeś)? Lepiej cieszyć się muzyką, przekazem artystów... Ja słucham bardzo zróżnicowanych gatunków, ale smaczki perkusyjne i smyczkowe są moim "zboczeniem", barwa wokalu artysty, nacisk palca na klawisz np. Brad'a Cole, ślizgi palców po strunach Ronnie'go Caryl'a, Daryl'a Stuermer, Lee Sklar'a czy uderzenia w kotły i talerze mistrza perkusji - Chester'a Thompson'a - to tak z muzyków przywołanego Phil'a Collins'a w każdym zestawie brzmią inaczej, jak i oddech artysty przy mikrofonie, akcentowanie końcówek wyrazów np. Andrea Bocelli - The Prayer (Live Duet With Heather Headley). Każdy jest jaki jest, każdy ma swoje preferencje, często opłacane testy "gazetowe" można sobie odpuścić, poczytać jako punkt odniesienia, bo Twoje ucho (mózg) wie lepiej czego pożądasz... Niestety jesteśmy skazani na poszukiwania tego co "gra" nam najlepiej... BTW. cały czas z tyłu głowy mam barwę dźwięku słyszanego u Bazodruta, który blisko był "mojemu", ale tam naprawdę te złotówki było słychać - ładnie "dzwoniły"
  3. Wracam do tematu. 1. Beyerdynamic DT 990 PRO (250 ohm) lub 880 2. Grado SR80E 3. Sennheiser HD569 4. Audio-Technica ATH-MSR7 Co sądzicie?
  4. Techniczne dane czasami też mieszają ludziom w głowach, a to tylko zlepek informacji, których czasem w danym sprzęcie nie słyszymy i czasami nie wykorzystujemy. Najważniejszą i najlepszą opcją jest metoda poznawcza, empiryczne obcowanie z dźwiękiem każdego elementu toru i jak i dalej całego systemu. Co do TV jako źródła jak i pakowaniu ampli w szafki, to się powstrzymam od komentarza jak i nt. różnicy toslink / coax . Ale do brzegu... Wracając do WĄTKU to po powrocie z wyprawy rowerowej brzegiem morza biorę DCD-800 na test i zobaczę co jest wart... Jeśli będzie na NIE, to jest Yamaha albo jeszcze coś innego sprawdzę (może z półki wyżej).
  5. No nie każdy tak myśli, bynajmniej nie ja. KAŻDY transport zagra inaczej, wpływ też ma wmontowana kostka w DAC i w sam transport, no i kable IC...
  6. Powiem tak: Malinka bije owe streamery o głowę nawet jako transport z USB / COAX i nawet po optyku. Coś o tym wiem przerobiłem kilka nakładek i każda gra inaczej, trzeba dobrać do reszty toru. RPi jako DAC też trzeba dobrać do siebie. Systemów jest kilka darmowych jak i płatnych np. Volumio (płatny pozwala na odtwarznie Tidal, Qobuz, Spotify Premium) mo0de za darmo + apka w telefonie np. BubbleUpnp... max2play płatny, HifiBerryOS darmowy, PiCorePlayer z LMS et cetera "w pip" tego jest. KAŻDY gra inaczej (linuxowe systemy mają to do siebie, to nie winda z asio czy wasapi szajsy).Testowałem HEOSy, MusicCasty, Arcamy, Cambridge Audio apki i umywają się do RPi - potrzebne jest tak naprawdę trochę chcenia zagłębienia się w temat, a efekt przyjdzie. Wg mnie wzmacniacz zostaw i kup malinę z DAC... A ten drapak nie niszczy Ci płyt?
  7. @tomek4446 czy w punkt, nie wiem jeszcze, ale najbardziej na chwilę obecną się nadaje... a tam jak pisać, to każdy może się pomylić - (polski trudna język), jednak poprawna polszczyzna to jest to Popieram... I tak w gwoli jasności finalnie co do wątku decyzja po kolejnych odsłuchach zapadnie między: 1. Denon DCD-800NE 2. Marantz CD6006 3. Yamaha CD-S700 Tj. "tanio, a prawie dobrze" Decyzja już prawie zapadła, ale poczekam na chłodno... Nie ma ale mały off-top a "dobre audio Blue-ray miał chyba Panasonic i Pioneer....
  8. @KraftPAD = Pylon Audio Diamond? heh... Nie Purist Audio Design? hehe Akurat u @Bogusław Kożyczkowski na KAŻDYM kablu jest "coś" (różnicę) słychać... btw, zasilający, XLR, RCA, coax'ialny bla blaa blaaaa...
  9. @S4Home DZIĘKI! Udało się wypożyczyć NAD C 538 oraz Yamaha CD-S700. Sygnatura dźwięku Yamaha komponuje się z Denon, NAD natomiast ze swoim kopem i pięknym muzykalnym graniem nie wpisuje się w tor. Zauważalne jest to, że NAD C 538 posiada znaczną cześć barwy droższych urządzeń z linii producenta i za te pieniądze jest znakomita barwa i powietrze, gdzie trzeba, to potrafi uderzyć, jednak jest gorszy "na dole" i skraca górę, która nie jest taka detaliczna jak np. w Yamaha. Yamaha zaś gra bardziej delikatnie, subtelnie, z dobrą charakterystyką wysokich tonów, dobrze to słychać na instrumentach smyczkowych i perce. Środek cofnięty, dół nie jest tak mięsisty jak w NAD, ale ma dobrą szczegółowość, może przy innych kolumnach było by nieco inaczej, lepiej. Generalnie określił bym to tak. że dźwięk kompaktu od Yamaha jest dojrzały i wkomponowuje się w cieplejsze wzmacniacze, a NAD odwrotnie. Za radą @S4HomeCD zostały podłączone analogowo do Denon, dodatkowo jeszcze wyłączyłem sekcję cyfrową w Denon i szło po Analog Mode i Source Direct oczywiście. Nie omieszkałem też sprawdzić sygnału po coaxialu i optyku jednak analogowo najlepiej. Pozostaje jeszcze konfrontacja CD-S700 z Denon DCD-800.
  10. No jeżeli miałby wpływać na barwę dźwięku to wtedy droższy jak Roksan K3 CD czy Creek Evolution 50CD może Exposure 2010 S2 CD, nie wiem Soul Note SC 300, Atoll CD100 Signature ... Ja nie kupuję CD, w którym bedę coś grzebać czytać też zdarza mi się Tak zgoda nie najgorsza kostka i zrobię w ten sposób, że wybiorę spośród kilku tanich i posłucham, aż pozostanie jeden... Burr-Brown PCM1795 ładują do droższych CD jak nie wiem choćby do Technics SL-C700, raczej u nas mało popularny... Z innej strony patrząc nawet 2 te same kostki mogą zagrać inaczej, mieszanie zestawów czasem jest lepsze, tak jak wyszło w Twoim przypadku inną barwę dźwięku ma wzmacniacz i CD i ładnie komponuje wg Ciebie. Słuchać trzeba i tyle. COAX mam zarezerwowany dla Malinki, więc przez optyk, a co tam... albo RCA 1. Denon DCD-800NE (PCM1795 & SF-P101N (Asatech WXD-8210D) 2. NAD C 538 (PCM1716 & Sanyo SF-P101) 3. NAD C546 BEE (WM8740 & Sanyo SF-P101N) 4. Onkyo C-7030 (WM8718 & Sanyo SF-P101N) 5. Pioneer PD-30AE (AK4482VT & ?) 6. Yamaha CD-S300 (PCM1780 & SF-HD870) 7. Yamaha CD-S700 (DSD1791 & Sanyo SF-P101N). Celował bym w 1, 2 i 7. @strefa ciszy a gdzie przeczytałeś, że to Onkyo i Pionek to te same "klamoty"? @S4Home a dlaczego Audiolab 6000A oraz Cambridge CXC odpadają jako transport z Denkiem?
  11. Jak pisałem w pierwszym poście, chcę nowy i tak naprawdę musiał bym ocenić wszystkie trzy tj. Pioneer, Onkyo i Yamaha oraz sprawdzić je po analogu i cyfrowo do DAC w Denon'ie @S4Homea CD-S300 podobno ma opinię, że gra bardzo blisko 700? Ale to gdzieś "zasłyszane"/przeczytane opinie. No i zmieniłem ustawienie w sposób jak radziłeś, na szybko i jest zmiana na +. Skarpetki z BR poszły wek i można już było posłuchać w miarę normalnie Chase & Status i Groove Armada, bo bas stał się mniej uciążliwy, bardziej punktowy, szybszy no i nie ma już takiej kluchy jak poprzednio. Dużo lepiej było słychać co wyczynia Lee Sklar na basie w "Don't Let Him Steal Your Heart Away". Bałem się włączyć The Cinematic Orchestra, czy zadudni, ale jednak nie - znośńie i nie było takiego wzbudzenia subbasu jak zazwyczaj, aczkolwiek prawie ogarnięty, stopa perkusyjna przypominała już tę "normalną". Poprawiła się też nieco lepsza stereofonia oraz lepsze detale, ale wpływ miał też zastosowanie ponownie IC AQ Carbon. Natomiast na minus, to scena się zawęziła, ale po rozsunięciu kolumn szerzej jak na zdjęciu było lepiej - detale ustawień. To jeszcze nie to, ale jest lepiej i jakakolwiek adaptacja akustyczna wniesie pewnie znaczną poprawę. Może na tą ścianę "rzucę" jakąś tę ala cegłe, murek z wypustkami nie wiem jak to się dokładnie nazywa
  12. Doczekać się nie mogę znów posłuchać kolejny zacny transport z i bez Moon 280D... Wezmę jeszcze jakiś IC na porównanie A czy się spodoba, posłuchamy 👂 przy kafce.
  13. Krótko... Pioneer PD-30AE VS. Yamaha CD-S700 Który CD będzie bardziej pasował do Denon'a tj. bez zmiany obecnych kolumn? Aczkolwiek też będzie bardziej uniwersalny przy ewntualnej zmianie wzmacniacza czy kolumn? Marantz CD6006 odpuściłem... A może coś innego? Ciekawe, że Pioneer PD-50AE tak "wymiotło"? (a może się domyślam).
  14. Tylko, że aż tak, to trochę dziwne. Przesunę jeszcze naprzeciw kuchni jak piszesz, bo tej opcji nie próbowałem. Komody tam nie będzie i jak nie było to też wzbudzenia były. Stolik będzie dedykowany w przyszłości... A Roksan K3 do Pylonów by się sprawdził? Cyrus podbarwia jak dla mnie, ale gra dość dynamicznie. Niesymetrycznie, nie próbowałem też - sprawdzę. Kolców do nich nie mam, tylko stopki płaskie 13mm.
×
×
  • Utwórz nowe...