Skocz do zawartości

kolka02

Uczestnik
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

O kolka02

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Wwa

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzięki za pomysły. Tak patrzę i... yamaha S1100 stary design, pasmo przenoszenia wygląda dobrze, brak DAC, brak funkcji sieciowych, (...?) rotel RA-1572 (albo lepiej 1592 - tylko troche drogi) chyba najbardziej mi się spodobał, parametry chyba ok, design ok, funkcje dodatkowe (streaming, itp) wyglądają fajnie Unison Research Simply Italy... no to fajne. Klasa A. w funkcjach ubogie, ale pewnie gra najfajniej. Zastanawiam się tylko czy moc rzędu 20W na kanał to nie za mało. a wieksza moc (chyba 45W) to już też inne pieniądze XINDAK XA-6800R - mało mocy, funkcje chyba tylko podstawowe, ale znowu klasa A, no i nie wiem czy nie pójdę w stronę jakiejś takiej hybrydy. Mam tu jeszcze kilka intrygujących modeli: Advance Acoustic X-i125, albo lepiej model wyższy X-i1000, który do jakiejś tam mocy pracuje w klasie A (no niestety cena znowu wysoka), Vincent SV-227 czy Vincent SV-237MK, może coś jeszcze innego? Cyrus ... to chyba dopiero w wersji Lyric (ale cena) Co sądzicie??
  2. Witam ponownie, Poszukuję jakiegoś rozsądnego rozwiązania w kwestii wzmacniacza zintegrowanego. Coś w stylu HEGEL h90, CoctailAudio X35 ew. NAD C388. Nie do końca jestem pewien co lepiej: klasa AB czy D? Jak miałby coś w stylu Hegla (AirPlay, bluetooth) to by było dobrze, ale ogólnie strumieniowe kwestie mile widziane. Jeśli jednak coś sensownego byłoby znacznie lepsze (pod względem jakości dźwięku) to spokojnie mogę z tego (strumieniowania) zrezygnować - jakiś strumieniowy odtwarzacz to też nie problem przecież żeby dokupić ewentualnie. Nie mam doświadczenia w odsłuchach, więc pewnie niewiele wniosą, albo raczej - dobrze wiedzieć na co zwracać uwagę. I tu prośba o jakieś fajne propozycje. Budżet około 5-8 tys. Kolumny Heco Celan 902 (jak szczęśliwie dotrą)
  3. dzięki za info. Z odsłuchem to musiałbym wyprawę zrobić z Wwy, ale jak warto to pomyślę chyba A czy Heco kolumny (patrząc na jakość wykonania, zastosowane materiały no i opinie użytkowników czy wrażenia ‚eksperckiego ucha’) są warte swoich pieniędzy w porównaniu do konkurencji?? Bo można kupić pewnie coś tańszego, ale pytanie czy porównywalnego - abstrachując oczywiście od indywidualnych wrażeń słuchowych, co jak rozumiem ppwinno stanowić kluczowe kryterium wyboru. Jednak, mam nadzieję rozumiecie mnie, pytanie czy warto wkładać dodatkową kasę??
  4. Witam, Przy okazji chciałbym się przywitać, chociaż czytam forum już troche wiec jakbym był bywalcem:) Potrzebuję porady odnośnie kolumn jak w temacie. Czy sugerować się wyłącznie wrażeniami odsłuchowym czy może ktoś na coś sensownego zwrócić uwagę? Polko mi względnie pasują, ale Heco tez mnie intrygują, chociaż ich nie słuchałem jeszcze. Wiem, że odsłuch najważniejszy, ale super doświadczenia nie mam i mogę niuansów nie usłyszeć, wiec może dobra rasa być cenniejsza. Polko - firma, renoma, sami zadowoleni użytkownicy itp. Ładnie geają basy, na czym mi zależy. Potrzebuję do mieszkania ok 32m2 (5x6m), w miarę symetryczne ustawienie mebli. Wzmacniacz (najpewniej zintegrowany) będzie w drugiej kolejności, myśle o Hegel h90 albo używanym h160. Proszę o opinie jak na tle Polko wypadają Heco, nie wiem czy ten model będę miał możliwość odsłuchu (a słyszałem że oni każdy model robią inaczej, a ten ogólnie kończy się już produkcja)
×
×
  • Utwórz nowe...