Skocz do zawartości

dziamdzia

Uczestnik
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

O dziamdzia

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Rzeszów

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Miałem okazję posłuchać jak grają bluedio UFO plus i jak dla mnie basu mają odrobinkę za dużo i wolak jest trochę przytłumiony ale jest w nich potencjał. I co mnie niestety zdziwiło to że szumią przy połączeniu bt, jest to dość słyszalne a w szczególności przy cichych fragmentach utworów. Co prawda na kablu nie ma tego problemu ale w końcu to są słuchawki bt. Może to tylko mi się trafił model co szumiał przez bt, nwm. Pioneer SE-MS7BT-K są za to świetnie dopasowane i mają duże muszle co mi bardzo odpowiada. Są lżejsze do UFO i krócej trzymają na baterii. Mi osobiście brakuje w nich troszkę basu ale to zawsze można sobie w equalizerze ustawić. Miałem jeszcze okazję porównać pioneery do JBL E45BT. Dźwiękowo wypadają bardzo porównywalnie przy czym pioneery są dużo wygodniejsze i lepiej trzymają się na głowie. Także jak na razie zostaję przy pioneerach SE-MS7BT-K.
  2. okej, dzięki. Zamówiłem pionieery na promo to sprawdzę może akurat podejdą
  3. Jeszcze takie pytanie co sądzisz o Pioneer SE-MS7BT-K. Jak w porównaniu do bluedio?
  4. okej, może jakoś wczoraj sobie źle popatrzyłem. Czym różnią się Bluedio UFO Plus od BLUEDIO UFO 2 i które lepsze według Ciebie? Znalazłem też na Ali Bluedio T6S ale pytanie czym się różnią od Bluedio T6 poza BT 5.0. Na mały minus w T6 jest że nie mają możliwości połączenia kablowo. Bluedio Victory ciężko gdziekolwiek teraz dopaść. Jedyne co znalazłem to na Amazon i AliExpress. Wiesz może gdzie je można jeszcze dopaść?
  5. Bluedio UFO i Victory bardzo fajne ale są nauszne a mi koniecznie zależy to były wokółuszne. Nie lubię jak mi słuchawki "zgniatają" uszy. Bas zawsze spoko
  6. Chcę się uwolnić od kabli dlatego wolę BT bez zbędnych kabli. SoundMagic BT100 fajne ale niestety przekraczają mój budżet. Znasz jakieś podobne tańsze? Dodam jeszcze że teraz używam budżetowych słuchawek mc-828 striker i jak dla mnie grają całkiem spoko.
  7. Hejka, poszukuje słuchawek BT koniecznie wokółszunych. Słuchawek używam najczęściej do muzyki(głównie metal), filmów i gierek. Fajnie jakby miały mikrofon. Nie muszą być ładne ale żeby dobrze grały. Połączone będą z komputerem i tel huaweiem P20 Pro. Przydało by się aby miały kodek który obsługuje P20 Pro czyli: Bluetooth®: BT 4.2, aptX™, aptX™ HD, LDAC and HWA are supported Zastanawiałem się nad JBL E55BT albo MEE Audio Matrix3. W temacie słuchawek jestem dość zielony więc liczę na wasze propozycje i pomoc Trochę grzebałem na forum ale nic konkretnego nie znalazłem. JBL mam polecone od kumpa ale nie jestem super do nich przekonany bo róże są o nich opinie.
×
×
  • Utwórz nowe...