Skocz do zawartości

marioosh09

Uczestnik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

O marioosh09

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Ruda Śląska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Bardzo dziękuję za podpowiedź. Na pewno spróbuję. Marki nie skreślam, a i do zmiany sprzętu mnie nie ciągnie. Tanie to moje ustrojstwo nie było więc niech trochę pogra.
  2. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Na ten moment mam internet DO 100Mb. Jutro ma się zjawić szpec od kablówki i wymienić router na lepszy;-) Zobaczymy czy zadziała. Jak nie to zawsze będzie pretekst do poszperania za nowym sprzętem ?
  3. Witam. Na początku chciałbym przywitać wszystkich-jestem tutaj nowy-dopiero zaczynam swoją przygodę ze sprzętem audio. Niedawno kupiłem amplituner Onkyo TX-8270 + kolumny Focal. Niestety amplituner sprawia dość spore problemy-tak w skrócie-nawiązanie połączenia amplituner-iPad (przez wbudowany chromecast) to istna bitwa, próba cierpliwości i loteria. Czasami łączą się bez problemu, a czasami po kilkunastu minutach prób muszę się poddać. Czasami pomaga wyłączenie zasilania amplitunera ale sami przyznajcie-chyba nie tak to powinno działać. Dziś spróbowałem sparowania przez airplay. Łączy się nawet szybko (póki co) ale od czasu do czasu przerywa streaming na kilka sekund. Moje pytanie/pytania do Was są następujące: 1) czy jest różnica w jakości sygnału przesyłanego przez chromecast i przez airplay? 2) czy powyższe problemy mogą być spowodowane-słaby internet (wszystko działa w sieci wi-fi) czy raczej to wina amplitunera? 3) czy ktoś z Was miał podobne sytuacje? Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź. Mariusz
×
×
  • Utwórz nowe...