Skocz do zawartości

kamil84

Uczestnik
  • Zawartość

    20
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez kamil84

  1. kamil84

    onkyo tx-sr607

    witam interesuje mnie jakies info na temat takiego ustawienia jak "surr sens m" . jak to wlancze to z 5ciu glosnikow graja tyko te przednie bez tylnych..co to za funkcja??
  2. kamil84

    onkyo tx-sr607

    witam! chciale spytac posiadaczy onkyo tx-sr607 do czego slozy tryb Powered Zone2...wiem ze instrukcja jest ale nic nie rozumiem o co chodzi i jak z tego skozystac. Mam tylko 5 glosnikow. pozdrawiam
  3. kamil84

    Problem ze schematem podłączenia KD

    "Jeszcze nie widziałem, żeby jakis amplituner mial wyjscie HDMI" ... chyba wlasnie chodzi o Tv a nie ampli bo moj ampli ma hdmi out. ) W takim razie proponuje sprobowac "rozdzielacz" hdmi - tzn taki moduł który daje nam powiedzmy 4 dodatkowe gniazda hdmi.jest takie cos na allegro moze zadziala, kto wie hehe.
  4. kamil84

    Problem ze schematem podłączenia KD

    hmmm.. wg mnie to wygladac powinno tak ze: Tv podpinasz pod ampli kabelkiem hdmi hdmi pod wyjscie amplitunera. Jezeli chodzi o podlaczenie projektora to wydaje mi sie ze kabel hdmi hdmi podlaczony z gniazda hdmi telewizora do gniazda hdmi projektora i bedzie si. ps.. moj Ampli ma 6 wejsc hdmi
  5. kamil84

    onkyo tx-sr607

    a jak mam z tej funkcji skozystac?? jak naciskam ten guzik to nic sie nie dzieje
  6. witam! mam juz zestaw kina domowego tj. zestaw glosnikow 5.0 Mission + amplituner Onkyo tx-sr607 podlaczone wszystko kablami proCabs 2x2,5mm.. na chwile obecną mam to wszystko podlaczone pod telewizor kablem hdmi hdmi w wyjscie output hdmi. Teraz chce podlaczyc konosle xbox 360 pod to wszystko.. i moje pytanie.Czy wystarczy podlaczyc kablem hdmi konsole z wejsciem hdmi game w amplitunerze???dzwiek mi to wtedy moze dac ale obraz co mi da? prosze o pomoc jak to podlaczyc...pozdrawiam!
  7. kamil84

    kino domowe a konsola xbox 360

    jeszcze jedna sprawe zauwazylem dzis.gdy amplituner sobie wlacze zeby sobie gral jako radio przy wylanczonym tv to graja mi wszystkie 5 glosnikow. Gdy wlancze tv to zmienia mi sie juz z 5 glowsnikow na 3.graja tylko dwa fronty i centralny. Dlaczego tak sie dzieje?? w opcjach amplitunera nic nie przestawialem. No i jak wlancze tv i chce zmienic cos w opcjach "speaker setup" to mam tą opcje niedostepna.. nie moge na nią wejsc...co sie dzieje???
  8. mam juz ampli onkyo tx sr607 i zestaw 5.0 firmy mission i teraz te nieszczesne kable.zastanawiam sie nad - klotz 2x2,5mm dac na fronty i centrala (12.99zl/mb) a na tyly 2x1,5mm (9.90zl/mb) - proCab LS25 2x2,5mm (do wszystkich glosnikow) cena 7zl/mb prosze o opinie i o pomoc.od razu powiem ze nie mam juz duzo gotowki na kabelki a czytalem ze oba przeze mnie podane niczym sie nie roznia praktycznie.. tylko ceną - jeszcze zaproponowani mi kabel takiej marki jak SHULTZ .. tez 2x2,5mm za 140zl za 20mb. nigdzie nie moge znalezc info na temat takiej marki pozdrawiam!
  9. kamil84

    pytanie o przewód głośnikowy

    widze ze nikt z "fachowców" nie chce pomoc i doradzic wiec nic na sile... zdecydowalem sie na ProCAB. Mam nadzieje ze bedzie wszystko ladnie gralo.
  10. kamil84

    onkyo tx sr607 a zestaw mission

    jeszcze zaproponowani mi kabel takiej marki jak SHULTZ .. tez 2x2,5mm za 140zl za 20mb. nigdzie nie moge znalezc info na temat takiej marki
  11. witam! mam maly problem! a mianowicie.. kupilem sobie zestaw glosnikow firmy mission mv6 mv2 mvc i pisze ze sa to glosniki 8ohm. zastanawiam sie nad kupnem do tego amplitunera onkyo tx sr 607 a tam pisze cos takiego Moc wyjściowa: 140 W / kanał / 6Ω, 1 kHz, 1 kanał wysterowany, IEC. i teraz pytanie... czy to bedzie sie zgrywalo z tymi glosnikami??? moze wybrac tanszy Yamaha RX-V 465.. prosze o odpowiedz ekspertow w tych sprawach i dziekuje
  12. kamil84

    onkyo tx sr607 a zestaw mission

    witam po krotkiej przerwie, mam juz ampli onkyo tx sr607 i zestaw 5.0 firmy mission i teraz te nieszczesne kable.zastanawiam sie nad - klotz 2x2,5mm dac na fronty i centrala (12.99zl/mb) a na tyly 2x1,5mm (9.90zl/mb) - proCab LS25 2x2,5mm (do wszystkich glosnikow) cena 7zl/mb prosze o opinie i o pomoc.od razu powiem ze nie mam juz duzo gotowki na kabelki a czytalem ze oba przeze mnie podane niczym sie nie roznia praktycznie.. tylko ceną pozdrawiam!
  13. kamil84

    onkyo tx sr607 a zestaw mission

    witam ponownie jak juz tak piszecie o tych kablach to prosze, moze ktos kozysta z takiego czegos jak Alphard DA VINCI.beda dobre do tych glosnikow?? bo jak patrze na Oehlbach to troche drogie. bede potrzebowal z 30metrow pewnie wiec troche to bedzie kosztowac pozdrawiam!!
  14. kamil84

    onkyo tx sr607 a zestaw mission

    no z harmana lub denona to w tej kasie czyli 1680zl nie kupi nic lepszego jak ten onkyo (przynajmiej tak jak patrze na allegro) a ja wiekszego budzetu nie mam.wiec chyba pozostane przy onkyo.jezeli nie bedzie problemu robilo ze ten amplituner ma impedancje 6ohm a glosniki 8ohm to spoko. jeszcze moze o taka blacha sprawe zapytam.jakim przewodem byscie polaczyli ten zestawik?bo kompletnie sie nie znam na kablach i nie wiem jaki wybrac. pozdrawiam!
  15. witam!! chce sobie kupic dobre glosniki do konsoli xbox 360.zastanawiam sie nad logitech z-5500 (podpiecie przez kabel optyczny pod tv) albo kino domowe LG HT762PZ ewentualnie jeszcze LG HT-904TA. i taka prosba ode mnie.co warto kupic???z ktorych dostane najlepszy dzwiek...oczywiscie nie tylko gram ale i ogladam filmy i slucham muzy wiec na tym tez bedzie mi zalezec.oczywiscie nie jestem jakims maniakiem ze musze miec sprzet za 100000zl , do 1400zl max. prosze o odpowiedz pozdrawiam!!
  16. kamil84

    dobry zestaw do xbox360 i do tv

    witajcie! mam juz glosniki mission mv6 mv2 i mvc. teraz potrzenuje do tego amplitunera. co polecacie?? oczywiscie budzet jest okreslony..nie dam wiecej niz 2000zl.myslalem nad jakims z yamahy albo onkyo TX-SR 607. prosze znawców o rade. dziekuje i pozdrawiam!!
  17. kamil84

    dobry zestaw do xbox360 i do tv

    no wlasnie. a tam na stronie ten zestaw kosztuje 999zl wiec naprawde nieduzo.chyba je kupie...tylko czy ten amplituner yamaha rx-v465 je obsluzy?? ale mysle ze tak
  18. kamil84

    dobry zestaw do xbox360 i do tv

    dobre sa te glosniki z linka ktore "muzyczny gosc" mi dal??
  19. kamil84

    dobry zestaw do xbox360 i do tv

    witam! widze ze nie potrzebnie sie tu spieracie... no ale na tym polega forum a teraz jeszcze jedno pytanie..przepatrujac allegro znalazlem taki zestaw za niecale 1800zl Yamaha RX-V465 gw 3 LATA + zestaw VK6200 5.0 - co o tym myslicie?? bedzie lepsze niz ten logitech?? pozdrawiam!
  20. kamil84

    dobry zestaw do xbox360 i do tv

    dziekuje za odpowiedz!! a jezeli chodzi o pieniadze to poprotstu tyle mam do dyspozycji na glosniczki . logitecha moge miec za 1000zl nowencje... jesli nie ma nic lepszego do tej kwoty to wezme pewnie tego logitecha. pozdrawiam!
×