Skocz do zawartości

alexunder997

Uczestnik
  • Zawartość

    27
  • Dołączył

  • Ostatnio

O alexunder997

  • Ranga
    Debiutant
  1. line in / line out

    jak mozna podłączyć suba, żeby wszystko ładnie działało mając tylko powyższe wyjścia? ewentualnie można coś dodatkowego podłączyć, żeby były potrzebne wyjścia/wejścia ?
  2. line in / line out

    dzięki , a wyjście video out (cvbs) do czego posłuży? do niego można podpiąć suba?
  3. line in / line out

    mam pytanie, czym sie różnią wyjścia line in od line out ? czy można do któregoś podłączyć sub aktywny? Z góry dzięki za pomoc
  4. wieża technics sh-eh780 + jakie głośniki ?

    wydaja mi się atrakcyjne, przemyśle ten wybór....
  5. wieża technics sh-eh780 + jakie głośniki ?

    nie posiadam żadnych kolumn.., z tego co słuchałem u znajomych, to subwoofer dużo wnosi, dlatego mógłbym pokusic się o suba:) , tylko czy w tej kwocie wogle dostane coś sensownego??;D
  6. Sluchawki czy glosniki?

    i jak, co wybrałeś?
  7. Zakup do 600zł

    A tak na niby co byś chciał ?
  8. wieża technics sh-eh780 + jakie głośniki ?

    napisałem wyżej 10m2.
  9. Jakie wybrac sluchawki

    Co do gotowania się uszu w moim przypadku też jest to denerwujące, nieraz grając w cs'a, słuchając muzyki itp miałem tak juz po 15 minutach, niezależnie od tańszych słuchawek zamkniętych i po te z wyższej półki
  10. Yamaha PianoCraft e810 + jaki subwoofer ?

    a może oryginalny sub z pianocrafta ?
  11. wieża technics sh-eh780 + jakie głośniki ?

    Witaj tutaj na aukcji jest wiekszość o tym sprzęcie, mysle że powinno wystarczyć http://www.allegro.pl/item785153576_techni...ealny_5_cd.html Lubie gdy przydudni bas, ale bez jakis rezonasów i totalnego zakłucenia, środek powinien być też w miare wyraźny, na superwysokich tonach mi nie zależy , głównie słucham techno, trance i rap. Jestem z Zamościa jeszcze raz apeluje o pomoc !
  12. Witam, jakie polecili byście głośniki do wieży technics sh-eh780, cena max do 800pln. Pokój ok 10m2. Wybrać 5.1 ? bo taki system moge podłączyć, czy zwykłe stereo, co polecacie?
  13. Styl muzyki- kiedyś a dziś ...

    wracacie do staruch lubianych zespołów, jakieś oldskoolowe znane kawałki? czy dalej artyści wkładają jakieś serce do tej roboty?
  14. jak sądzicie, kiedyś bardziej przykładali sie do tworzenia?, była to muzyka z sercem? Czego słuchacie? starych kawałków, wracacie jeszcze do nich?
  15. wieża + subwoofer proszę o pomoc

    Ogłaszam wszem i wobec i każdemu z osobna, że zostaje przy starej wieży (philips m777), doszedłem do wniosku, że za kwotę ok 1000 zł nie zaszpanuje, i niczego sensownego nie osiągne. Z subem też przemyślałem i to totalna porażka.... Także dzięki Wam za pomoc... Narazie będe zbierał kase na coś sensownego
×