Skocz do zawartości

Piotr_P

Uczestnik
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Piotr_P

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Pruszkow

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No wlasnie. Tu potrzebna jest kalibracja ? o ktorej pojecia nie mam i wymiana na start wkladki bo ta co jest , nie powala: Audio-Technica AT-3600L To zabija moj entuzjazm . Slabo Ostatnia prosba. Na 99% kupie te Yamahe z glosnikami. Znalazlem swietny test i pisza tam o wymiane wkladki Audio-Technica AT-3600L. Na co moge ja wymienic by mialo to sens i by nie trzeba bylo jakis dodatkowych wzmacniaczy zew. uzywac . dziekuje P.
  2. Teraz to pojade po calosci :-), ekskomunika gwarantowana: Yamaha MusicCast Vinyl 500 do tego dwa glosniki bezprzewodowe Musiccast 20 i za 5000 mam komplet ? strasznie profanuje ? ps.10 min po napisaniu posta.... poczytalem o glosnikach... chyba nie...;-)
  3. Udalo Ci sie mnie wystraszyc ? Ale zawsze jest tak ze sa lepsze i gorsze automaty dla takich Klientow. Probuje znalezc te lepsze. Ps. Co do wygladu-100% racja ?
  4. Ale ja oczywiscie rozumiem co napisales i bardzo doceniam uwagi. Pewnie ze spytalem na allegro o kilka rzeczy i laskawie 1 z kilku sprzedajacych mi odpisal. Stad moja obecnosc tutaj. Teraz dzieki Twojej uprzejmosci zestaw pytan sie powiekszyl ? dzieki !
  5. raz jeszcze dziekuje za pomoc. mam nazwijmy to kino domowe ale jak wszystko co moge od kamer zewnetrznych do reszty sprzetu jest bezprzewodowe typu all in one czyli nie mam wzmcniacza osobno. Jest w jednej z kolumn (rozwiazania typu bose). nie bralem pod uwagi uzywanego sprzetu bardziej zwiekszenie budzetu jesli to konieczne i kupienie gramofonu podobnego do tego jaki pokazalem wczesniej ale z innymi kolumnami np: PRO-JECT DEBUT CARBON DC Y + KLIPSCH R-51PM PRO-JECT ESSENTIAL III WH + KLIPSCH R-51PM generalnie dlubanie w tym i jakies mega rozkminki to nie moj swiat. doceniam i podziwiam ludzi z pasja ale to nie moja bajka wiec jak juz poswieciles swoj czas by mi pomoc , chcialbym pokazac pelny kontekst ? chcialbym wydac pieniadze najlepiej jak mozna - to jasne ale pozniej oprocz kwesti czyszczenia itd nic z tym specjalnego nie robic. jesli sie da , chce miec radoche z dzwieku innego niz z cd itp. na tym moje chciejstwo i oczekiwania sie koncza pozdrawiwm serdecznie
  6. Dziekuje. Ani wiedzy ani checi do ustawiania takiego setu. Z drugiej strony jak juz cos mam kupic to niech bedzie w miare bo intencja jest by sluchac a nie by ogladac ? Poczytam, raz jeszce dzieki za pomoc Jak jest jakas realna alternatywa w takim budzecie prosze o info pzd P.
  7. Dzien dobry Prosilbym o rade w wyborze gramofonu od razu z kolumnami. Chcialbym jak najmniej ustawiac i generalnie jesli to mozliwe by bylo to najbardziej „automatyczne” rozwiazanie. Pierwszy wybor to: Pro-Ject Juke Box E ale moge dopłacić jesli jest sens. Budzet tak do 4000-4500 Dziekuje bardzo za pomoc. Oczywiscie licze (a bardziej zona :-) ) na chcociaz namiastke magii plyt winylowych. pozdrawiam Piotr
×
×
  • Utwórz nowe...