Skocz do zawartości

Karol Żebrowski

Uczestnik
  • Zawartość

    14
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Ostroda

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Szkoda że nie moglem i nie mialem czasu wejsc wczesniej i przeczytac tego postu.. Rozmawialem z serwisem po wysłaniu ekspertyzy z kolumn , powiedzieli ze mam wyslac im z powrotem wraz ze wszystkimi papierami w tym z ekspertzą, i zamówilem juz kuriera na jurto . I chyba @Karo masz w tym troche racji ze powinienem sie odwolywac do sklepu a nie bezposrednio znowu do serwisu ale czlowiekowi zalezy na czasie bo te wozenie czekanie zanim wysla do seriowsu itp tak jest sprawniej itp. i jeszcze jak pierdo**** Recznik zamiast pomoc czlowiekowi to sobie bierze wolne tydzien i go nie ma i nie ma czlowiek sie kogo zapytac, a teraz nie wiem jezeli odwolalem się bezposrednio do serwisu to czy moge sie odwoływac jeszcze do sklepu tym bardziej jak juz kurier zamowiony i ustalone z serwisem ze wysle sprzet . Ale jezeli jak składalem wczesniej z rekojmi w sklepie ale serwis ja odrzucil i odmówil gwarancji to ona juz nie obowiązuje ? Nawet jezeli wysyalm bezposrednio do serwisu ?
  2. Nie sprawdzałem bo nawet nie bylo czasu na to, non stop albo byl w serwisie a jak pryszedl to kolumny poszly. i z reszta nie mialem skad ogarnac drugiego ampli albo kolumn, a gorzej by bylo jak bym ogarnal a bym komus co spalil . @tomek4446 Ale wyslac oczywiscie do serwisu Pioneera ? Bo do czwartku moge sie odwołac od tej odmowy gwarancji. Bylem dzis z papierami w swoim miescie u rzecznika to do srody ma wolne, jakis cyrk ... Po prostu sam napisze pismo odwołujące popre sie tą ekspertyzą i tak jak napisales ze odwołuje sie poniewqaz bezzasadnie odmowili mi w tym momencie gwarancji jak kolumny sa sprawne. Pewnie beda wymyslac zaraz to kable to to .. A i pytanie nie moge im na e-meila wyslac tego tylko poleconym ?Bedzie szybciej sprawniej po poczta to wiadomo -.- Bo tam na pismie odmowy gwarancji na dole jest napisane ze jak sie odwolywac to na dany adres emial itp
  3. I co teraz jednak kolumny sprawne jak to zrobic, od razu wysyłac to Pismo do serwisu Pioneera ? Do czwartku musze sie odwołac od decyzji odmowy gwarancji . Dzis bylem w swoim miescie u rzxecznika chcialem dac jej papiery zeby sie zapoznala ale oczywiscie do srody jej nie ma ...
  4. Skąd ta pewnosc ze ze strony Polpaka bedzie wszystko ok ? Może akurat jakas kolumna paliła, czy robila zwarcie . No zobaczymy . Kurier zabrał kolumny na dniach pewnie jakos w poniedzialek wtorek pewnie sie odezwa bo powiedzialem, ze zalezy Mi na czasie zebym mial czas sie odwolywac do Pioneera w razie w ze kolumny sprawne .
  5. No niestety, to moje pierwsze "kino domowe" se pomyslałem Pioneer ogolnie słuchawki konsolety dla DJ itp to i Amplitunery bedzie miał dobre, a tu niestety wtopa na maxa. Kolumny mam te Taga Harmony 506 v.2 tez niby polska firma ale grają ładnie i jestem zadowolony, chyba ze to one palą mi ten amplituner to sie wyjasni niedlugo bo jutro wysylam na ekspertyze czy tak rzeczysiscie moze byc . Aktualizacja : Zadzwoniłem do serwisu do Gdyni gdzie odmówili Mi tej gwarancji , rozmawialem chyba z 15 min z serwisantem przestawil Mi to nastepujaco : Powiedział ze sprzet nie zostal naprawiony z gwaramcjhi bo to czynniki zewnterzne w tym przypadku od razu chodzilo mu o kolumny. Zaczal mowic ze prawdopodobnie ktoras z kolumn lub obie robia zwarcie czy tam sie grzeja za mocon zacząl mowic o jakis cewkach w kolumnach itp ( za bardzo sie nie znam) i ze dlatego pala sie koncowki mocy w amplituerze, i ze firma Pioneer sie nie zgodzila na 3 naprawe z tych o to powodów Zasugerowal mi zebym wyslal kolumny do sprawdzenia(juz to zrobilem) i ze bede chcial pismo czy sa sprawne czy nie zeby przedstawic dla pioneera. Wiec powiedzialem ze wyslalem te kolumny do ekspertyzy opisalem problem , ze Pioneer odmowil naprawy ze to niby wina kolumn ze pala koncowki mocy itp. Przyjeli beda sprawdzac. Ale co dalej do serwisu pioneera to zapytalem sie " a co jesli okaze sie ze kolumny sa sprawne? " Pan na to powiedział ze " to wtedy bedziemy sie martwic, ale w pierwszej kolejnosci zeby je sprawdzic" tez zapytalem o cene gdybym chcial naprawic z wlasnej kieszeni , to powiedział ze prawdopodobnie jest tam spalony jeden kanał i koszt 250 zł NETTO. I teraz pytanie : Jezeli sie okaze ze to kolumny paliły amplituner, to czy moge dochodzic zeby to firma wlasnie odpowiedzialna za kolumny zapłaciła za naprawe tego amplitunera na ich koszt , zeby sie tam jakos miedzy soba dogadali itp . i Teraz drugie pytanie. Co jeżeli okaze sie ze kolumny są sprawne , jak wystawia mi papier ze sa sprawne itp (tylko zeby nie zrobili tak ze były nie sprawne a naprawia i powiedza ze byly sprawne tez tak moze byc .. ) to wtedy wysylam ten kwit do serwisu Pioneera i beda widziec ze to nie kolumny . Jak sam powiedział serwisant "wtedy sie bedziemy martwic" to wtedy juz chyba beda musieli mi naprawic albo dac nowy bo nie wyobrazam sobie ze beda wymyslac dalej ze moze kable ze moze to tamto . Co wy na to ?
  6. Nie, nie sprawdzałem z innymi kolumnami bo nie miałem takiej mozliwosci. Zrobilem tak ze rozmawialem dzis z firma od glosnikow Taga Harmony (firma POLPAK) powiedzialem jaka jest sytuacja ze serwis Pioneera odmowilo mi naprawy na gwarancji ze twierdzi ze prawdopodobnie to kolumny pala ten amplituner i poprosilem o eskpertyze techniczną zeby je sprawdzili czy tak jest , gosc bez problemu przyjąl zgloszenie z entuzjazmem bez zadnych sprzeciwow , tak samo poprsilem jezeli kolumny beda sprawne o adnotacje zebym w razie W miał kwit dla serwisu Pioneera ze to nie kolumny sa winne, poprosilem tez ze zalezy mi na czasie bo mam 14 dni zebym sie odwolal do decyzji o odmowie gwarancji jaka dal Mi Pioneer. I pytanie jeszcze do Ciebie @S4Home mowisz zebym dal z rekojmi do EURO, ale jak dałem teraz z rekojmi i Serwis pioneera odrzucil gwarancje to moge do Euro znowu z rękojmi ?
  7. Mieli kolumny i amplituner w innym autoryzowanym serwisie pioneera jak sam bezpośrednio zawiozlem a teraz jak dalem do sklepu to dali do innego serwisu głównego do Gdyni. No właśnie dlatego też mi się to nie podoba bo to co napisali dziś że poinformowano żeby naprawić zestaw glosniikwy ale jak skąd oni mogą wiedzieć czy to to jak kolumny stoją w domu. Cyrk na kółkach. Z rękojmi dałem teraz i chciałem nowy sprzęt to napisali że nie że za duże koszty itp . A jeżeli odmówili naprawy na gwarancji to nie wiem czy mogę kolejny raz z rękojmi bo na jakiej podstawie . Chyba dam papiery do rzecznika przedstawię sprawę i może coś wywalczy
  8. Niestety bede musiał dalej kontynuowac temat bo nie do wiary... Dzis odebrałem Amplituner mało tego od razu jak wszedłem do EURO AGD i przyniosła mi kobieta ten amplituner powiedziała ze według papierów nie został naprawiony. Wiec czytam ten kwit z serwisu a w nim : Po zwersyfikowaniu stanu urzadzenia z przykroscia informujemy ze zgłoszona przez Pana usterka sprzetu nie moze byc usunieta w ramach gwarancji producenta. Ponizej znajduje sie ocena techniczna uzasadniająca nasze stanowisko : Po raz trzeci uszkodzony blok mocy, przyczyny, zewnętrzne głosniki lub kable głosnikowe, klient został poinformowany aby naprawic zestaw głośnikowy. Odmowa naprawy gwarancyjnej. Normalnie Szok. Po pierwsze nie wiem jak serwis stwierdził że są zepsute kolumny, kolumny stoją u mnie w domu i na 100 % działałają bo wczesniej jak był ten sam problem to po ponownym podlaczeniu normalnie grały , więc teraz na peewno tez tak jest. Po drugie twierdzą ze zostałem poinformowany aby naprawic zestaw glosnikowy, nie wiem kiedy i gdzie i na co by mi taka wiadomosc wysłali , i jak stwierdzili ze kolumny sa zepsute ?. Żadnej takiej informacji nie było . Oczywiscie kierownik sklepu powiedzial mi co mam robic ze mam sie odwoływac od tego u nich na stronie EURO AGD w sekcji reklamacje itp , lepiej samemu przez internet niż pismem u nich bo to szybciej itp. Co do czego mam w koćncu w domu sprzet który nie działa . ZToc to normalnie jakis Cyrk, nie wiem co teraz czy od razu sie odwoływac czy zalatwiac to przez Rzecznika i niech on to ogarnia. Co wy na to w ogole ? ;/ Skoro kolumny też na gwarancji to proponuję wysłać do serwisu Polpaka z adnotacją że palą końcówki w amplitunerze i niech je sprawdza. Jeżeli się okaże że są sprawne technicznie to poprosić o jakieś pisemko zeby pokazać serwisowi Pioneera że z kolumnami wszystko ok. Polpak ma door to door i sprawa powinna być szybko załatwiona. Miałem tagi 606 i dwa razy odsyłałem na wymianę gł niskotonowego i w dwóch przypadkach wyrobili się z wymianą i odsylka w tydzień czasu! Odwoływanie się pewnie zajmie dużo dłużej a tak będzie jakaś podstawa. Możliwe ze by kolumny były problemem tego wszystkiego ? Za drugim razem jak sie spalil to przeciez chcieli z kolumnami to zawiozlem robili jakies testy 2 czy 3 dni i niby bylo ok, to raczej wtedy by wyłapali
  9. Teraz wszystko jasne. Czyli odbieram z naprawy i jezeli jeszcze raz się popsuje wtedy jeszcze raz rękojmia i odstapienie od umowy. Dzięki za wyjaśnienie.
  10. Więc tak, EURO AGD RTV po 14 dniach przyszłał list polecony, ze nie dadzą mi nowego sprzętu tak jak żądałem z rekojmi bo to przekracza koszty itp, i ze sprzęt zostanie naprawiony. Powiedzialem ze sie nie zgadzam, ze ten sprzet prawdopodobnie ma jakas wade ze 3 raz sie tak stało i bedzie sie tak działo, i ze jezeli nie zgodzą się to pójde do rzecznika praw konsumenta i bede sie starał o odstąpienie od umowy ratalnej. Ogolnie czekam na Odpowiedz ich e-mailem . Sprawdzałem status reklamacji na stronie EURO i jest napisane : Reklamowany towar zostal odebrany z autoryzowanego serwisu producenta. Prosimy o oczekiwanie na zaproszenie do sklepu w celu zakonczenia reklamacji. Teraz pytanie do Was. Czy jezeli naprawili , wziąść jeszcze raz zobaczyc przetestowac i jezeli po raz 4 cos sie stanie to wtedy od razu robic afere z rzecznikiem itp czy od razu, bo juz bez kitu mam dosc sprzet nie cale miesiace kolumny stoja bez wzmacniacza zamiast tetnic zyciem to tylko sie kurzą. Prosilbym o rade .
  11. Dzieje się tylko tak przy podglasnianiu, 3 raz juz tym razem przy vol. 30 gdzie max na ampl. jest 80 wczesniej przy 45 i 60 . po prostu sie wylacza, jak wlacze dziala 2s przy czym miga dioda hdmii sie wylaczaq i tak w kółko . A W instrukcji jest napisane ze "Wskaznik HDMI miga i urzadzenie nie wlacza sie wystapil powazny problem. Udaj sie do autoryzowanego serwisu Pioneer. TEz tak za pierwszym razem myslalem ale za drugim juz zwracałem uwage i dobrze skrecałem i razcej jak by cos gdzies dotykalo to by od razu albo paru godzinach byl efekt a nie po 2 tygodniach. A jak juz jestesmy przy koncowkach, to moze jak dadza mi nowy (jak sie uda) albo naprawia znowu to moze tym razem wyki bananowe zastosuje ? Więc tak opowiem Wam jak zalatwilem dzis sprawe w EURO RTV AGD. Pojechalem do sklepu przedstawilem sytuacje ze bezposrednio do serwisu juz 2 razy dawalem amplituner ze żądam tak jak pisalo pare osoob gwarancji z rękojmi. Oczywiscie sklep powiedzial ze dopiero 1 raz jest na gwarancji bo przywiozlem do nich do sklepu a wczesniej do serwisu bezposrednio dziwne to wszystko ze oni nie liczą tego ze juz był w serwisie tylko licza to przez sklep ze sie do nich przywiozło. Wiec poszła rękojmia. Powiedzialem ze chce wymiane na nowy sprzet ze mam dosc ze prawdpopodobnie 3 raz ta sama usterka, wiec chlop sporzadzil notatke. Ja sie pytam a co jezeli bym chcial odstapic od umowy ze bralem na raty przez inetrnet itp. od razu powiedzial ze nie ma takiej mozliwosci bo sprzet byl brany wlasnie na raty i przez internet i ze nie ma mozliwosci. Troche w to watpie bo czytalem co innego ale ok . Powiedzial ze oni wysylaja do Warszawy do serwisu wczesniej dawalem do tego samego miasta czyli do Olsztyna bo tu mialem najblizej, i sie mnie pyta czy jezeli serwis bedzie chcial naprawic sprzet czy sie zgadzam powiedzialem ze tak, ale na 1 miejscu priorytetowym powiedialem ze ma napisac tak w notatce ze chce nowy sprzet ze moze to byc jakas wada fabryczna ze 3 raz juz w ciagu 2 miesiecy jest naprawiany. w Ciagu 14 dni maja dac znac. Mam nadzieje ze dadza nowy sprzet porobilem zdjecia nr fabryczny itp. gdyby cos chcieli zakrecic. Miejmy nadzieje ze cos sie uda ogarnac. Tylko chodzi mi po glowie te odstapienie od umowy ze nie mozna niby bo raty i przez ineternet. Wiadomo mozna bylo by isc do rzecznika praw i sie dowiadywac. Zaczne sie dowiadywac jak beda robic jakies problemy
  12. No kable dobrze podłączone serwis też mówił żeby sprawdzić czy dobrze podłączone ale według instrukcji wszystko , plus z kolumny do plusa z amlitunera, i z minusami to samo . Masz rację kuriozalna , dlatego mam te obawy co serwis na to za 3 razem jak bym dał czy by nie robili problemów, dlatego dziś dam od razu do Euro AGD RTV w Olsztynie , tylko najgorzej jak dadzą do tego samego autoryzowanego serwisu co ja dawalem bo to w tym samym mieście. Wiem że centrala serwisowa znajduje się w Gdyni wolał bym jak by tam wysłali.
  13. Rozumiem. Wiec jutro udam sie do EURO AGD RTV i tam ogarne sprawę. Lecz jak czytalem warunki gwarancji Pioneera, to jest napisane niby ze wymieniaja sprzet na nowy przy 5 naprawie , wiec pewnie bedzie ciezko zeby dali nowy sprzet.
  14. Witam. Opisze mój problem bo juz nie wiem co mam robic. Wziąlem na raty jakies dwa miesiace temu Amplituner Pioneer Vsx 531-B i zestaw 5,1 Taga Harmony Tav-306 lecz podłączone pod amplituner są tylko 2 głowne kolumny. Grało jakies 2 tyg, potem przy podglosnieniu do 60 spalil sie dalem na gwarancje do serwisu autoryzowanego Pioneer , spaliły sie tranzystory frontowe serwis wymienił. Podlaczylem i w ten sam dzien za jakies 30 min przy podglosnieniu tym razem do 40 - 45 vol, znowu sie spalił, tym razem w notatce seriwsu było napisane : " naprawa wzmacniacza m.cz. front : wymiana tranzystorów wzmacniacza, przedwzmacniacza, rezystorów . UWAGA : Prosze sprawdzic kolumny - połączenia. Zadzwoniłem powiedzialem ze tak sie stalo, kazali przywiezc razem z kolumnami, wiec zawiozłem. Trzymali tydzien , robili jakies testy , było okej. Odebrałem minełu 2 tygodnie, znowu przy podglosnieniu tym razem 30 vol . znowu sie wylaczyl, te same objawy co wczesniej pewnie spalilo sie to samo te tranzystory itp. Teraz pytanie co z tym zrobic ? Czy spowrotem dawac do tego serwisu , czy dac tam gdzie gralem na raty w tyym przypadku EURO AGD RTV niech oni wysla moze gdzies indziej do glownej siedziby /serwisu, bo bo przeginka sprzet nie całe 2 miesace a 3 raz teraz bedzie naprawiany. Bo tez poczytalem ze moge odstapic od umowy itp prawa konsumenta, niech wymieniaja sprzeet na nowy. No nie wiem juz sam co zrobic, bo jezeli 3 raz sie spalilo to samo to prawdopodbnie po dlaszych naprawach bedzie sie palic, moze jakas wada fabryczna . Pomóżcie cos.
×
×
  • Utwórz nowe...