Skocz do zawartości

Grzegorz Obst

Uczestnik
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Grzegorz Obst

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Gdańsk

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja mam Canton 416 (poprzednią wersję) zamontowane jako surround i jako takie sprawują się dobrze, zgrywają się z cala reszta, całość całkiem zacnie brzmi. Swoją droga ciężkie jak na swoje gabaryty... Nie mam jednak odniesienia do STX, ani HECO.
  2. Sieć jest traktowana jako jedno źródło (a właściwie sieć (NET) i Bluetooth). Czyli nie można w jednej strefie słuchać np. Tidala a w drugiej z USB. W takim wypadku w obu strefach będzie grać jedno źródło. Ponad to dla drugiej strefy nie ma trybu PureDirect (bez znaczenie czy będzie to LineOut ZONE 2 czy przez zaciski głośnikowe). s4home, masz możliwość sprawdzić czy w nowym 696 można ustawić i puścić sygnał przez PREOUT FRONT w trybie PureDirect? I jak wygląda sprawa w konkurencyjnych ampli (Yamaha, Denon) czy PREOUT działa z trybami PureAudio/PureDirect ?
  3. MOŻNA !! No kto jak kto ale branża nie powinna w porwadzać w błąd. "ZONE 2: You can enjoy 2-ch audio in the separate room (ZONE 2) while performing playback in the main room (where this unit is located). The same source can be played back in the main room and ZONE 2 simultaneously." - Onkyo 686 manual.
  4. S4home, rysunek jest trochę mylący, komin wchodzi na pomieszczenie na 70cm, to wąskie przedłużenie jest tylko niewysoką półką. Lewy front "nie gra w innym pomieszczeniu", i ekran nie jest za duży, za duży był przez 2 tygodnie, teraz jest w sam raz 😁
  5. A za ile masz ten komplet Denon + Raptor? Czy to propozycja z Salonów Denona?
  6. 26 m2 Trochę właśnie poczytałem, nie zależy mi na przestawianiu ścian tylko na jakości, wypełnianiu pomieszczenia, wiadomo że do kina im mocniejszy sub tym lepszy, ale nie o moc samą w sobie chodzi, liczę na to też że przy dwóch subwooferach całkowicie one "znikną" - dźwięk będzie "w całym" pomieszczeniu a nie dochodził z konkretnego miejsca. A gdzie można pożyczyć dwa identyczne subwoofery?
  7. Cześć, Nosze się z zamiarem rozbudowy kina z 5.0 do 5.x.2 co rodzi następujące pytania. Po pierwsze, subwoofer(y?) czy ma sens ładować się w dwa suby (mam na myśli coś pokroju SVS-12NSB, ewentualnie jaka alternatywa dla nich) jeżeli będą one ustawione mniej więcej tak jak na rzucie? W zakamarkach internetów znalazłem informację że przy dwóch subach jednym z optymalnych ustawień jest właśnie 1/4 i 3/4 szerokość ściany (inne możliwości dopadają, zostaje tylko ta). Nie jestem tez w 100% przekonany do tych SVS, ponoć buczą, zdarzają się problemy z diodami i potrafią odmówić posłuszeństwa w ogóle, więc czy jest jakaś alternatywa dla nich? Dodam że ogranicza mnie też wysokość subwoferów (max 42cm ze względu na ekran). Czy może jednak dać sobie spokój z dwoma bo ich potencjału i tak nie wykorzystam i pozostać przy jednym? Druga to Atmosy, w tym przypadku mogę pozwolić sobie na dwa dodatkowe kanały na suficie (atmosy "zawisną" na wysokośc ok 2,55m), wiem że rozmieszczenie wszystkich głośników nieco odbiega od ideału Dolby ale może być tak, bądź wcale. SL i SR zamocowane są na wysokości ok 130 cm czyli trochę powyżej linii uszu i czy razem z atmosami nie będzie to wszystko "za blisko głowy". System który obecnie mam to Canton GLE i Onkyo 686. I ostatnie pytanie czy na Atmosy nadadzą się STX E-200n (ze względu na wielkość) czy szukać czegoś lepszego ale również gabarytowo mocno kompaktowego. Dziękuje z góry za odpowiedzi.
  8. Cześć, To ja z innej strony może zacznę, tej wizyjnej. Masz dedykowane pomieszczenie i do tego kawał ściany 3,5m daje to prawie 160" (choć zakładam że i tak będzie mniszy 150-155) rzutowanego obrazu, a to rodzi dwie konsekwencje: - mniejszą, czyli będziesz mieć problem ze zniszczeniem się z tym obrazem na wysokość, zabawa kalkulatorami Ciebie nie ominie. - większą, przy tak wielkim obrazie FHD możne nie wystarczyć, sam mam 135" i przy statycznym obrazie dostrzegam piksele a oglądam z odległości ok 5m, Ty będziesz miał bliżej, obawiam się że szybko zapragniesz 4k (ja zapragnąłem po 4 miesiącach). Moja propozycja: rozważ, o ile możesz, zwiększenie budżetu na dobry projektor 4k, (11kzł), jeśli nie, pozostań przy projektorach FHD tych w okolicach 3kzł bo będziesz chciał go i tak wymienić. Odradzam "tanie" projektory 4k oparte o DLP ponieważ w dedykowanym pomieszczeniu szybko uwydatnią się braki w czerni. Nie dotyczy to projektorów DLP FullHD, ta są akceptowalne. Co do kwestii audio: 1. AMPLITUNER jak tylko do kina to ONKYO 686 jest chyba bezkonkurencyjny ze względu na wydajność prądowa (odsyłam do testów na http://audiovision.de ) i cenę, a wydaje mi się że teraz co prawda celujesz w 5.1 ale w przyszłości rozbudujesz do 7.1, masz w końcu dedykowane pomieszczenie i aż się prosi o więcej a zauważ że tu każdy zaczyna coś zmieniać i chce czegoś lepszego. 2. GŁOŚNIKI Na dzień dzisiejszy kup zestaw 5.0, subwoofery dokupisz później, bo do twojego pomieszcza aż prosi się o dwa. I to dwa dobre, osłuchasz się i sam zadecydujesz jakie dobre suby potrzebujesz. 3. ODTWARZACZ BLU-RAY najtańsze 4k Panasonica/Sony zaczynają się od 700 zł, ale czy jest potrzebny? Komputer (laptop) wydaje się być bardziej uniwersalny... PS 4.FARBA/TKANINA. Będziesz potrzebować litry czarnej farby i metryy czarnej tkaniny co by zaciemnić i wygłuszyć pomieszczeni, ale za to jaka frajda Ciebie czeka
  9. s4home, to nie jest kwestia widzenia a brzmienia i ceny która podał Autor Tematu. Podałem propozycje w cenie przez niego założonej, i mieści się idealnie. Kwestie wyglądu i brzmienia pozostawiam ocenie samemu zainteresowanemu. Nadmienię że miałem przyjemność słuchać (i oglądać) polecane zarówno tutaj zestawy Aurora, Saphhire jak i mniej znany GLE a dla encyklopedycznej poprawność dodam jeszcze tylko: Made in Czech Republic (nie Germany). i również Pozdrawiam A Autora Wątku zachęcam do samodzielnych odsłuchów
  10. Możesz poszukać Canton GLE 496 (bez .2) popytaj czy maja jeszcze dostępne białe. Jak lekko naciągniesz (albo i nie, w zalezności od suba) wyjdzie Cie za całość ok. 7000. I myślę że będziesz Mega zadowolony i budżet ocalony.
  11. Poszukaj Canton GLE 496 (cały set 5.0), wyprzedażowo w komplecie razem z amplitunerem przy nieco (10-20%) zwiększonym budżecie dostaniesz naprawdę fajne kolumny. "Branża" właściwie ich tutaj nie poleca a myślę ze warto się nimi zainteresować. Nie bój się też B-R z tyłu. Nie są to kolumny o zawalistym basie, wiec nie boją się bliskiej ściany (w granicach rozsądku i akceptacji brzmienia)
  12. Nie daj sobie wcisnąć 696 ani 934 tu płacisz podatek od nowości. Po primo, 934 i 696 to nie są odpowiedniki (popatrz chociaż na moc na kanał, moc znamionową albo nawet masę). 696 stoi półkę wyżej, wydajniejszy transformator, pojemniejsze kondensatory w torze audio, większa moc. Po due, różnica miedzy 686 a 696 sprowadza się do mało istotnych pierdół - rewolucji tu nie ma, nawet ewolucja jest wątpliwa. Sekcje video mają identyczną. Tzn ani do jednego ani do drugie za parę lat nie podłączysz telewizora 8k ani czegoś rewolucyjnego. Masz teraz Onkyo 626, jego następcami to są 686, 696. Jak już bardzo chcesz wydać kasę to kup Onkyo 696 bo kupno Pionka 934 spowoduje słyszalne pogorszenie brzmienia zwłaszcza w zakresie basu. Popatrz tutaj krytycznym okiem, porównanie 686 vs. 696j: Zastanów się czy wykorzystasz różnice? Ja nie wykorzystam. Zrobisz jak uznasz. Nie daj sobie wcisnąć 696 ani 934 tu płacisz podatek od nowości. Po primo, 934 i 696 to nie są odpowiedniki (popatrz chociaż na moc na kanał, moc znamionową albo nawet masę). 696 stoi półkę wyżej, wydajniejszy transformator, pojemniejsze kondensatory w torze audio, większa moc. Po due, różnica miedzy 686 a 696 sprowadza się do mało istotnych pierdół - rewolucji tu nie ma, nawet ewolucja jest wątpliwa. Sekcje video mają identyczną. Tzn ani do jednego ani do drugie za parę lat nie podłączysz telewizora 8k ani czegoś rewolucyjnego. Masz teraz Onkyo 626, jego następcami to są 686, 696. Jak już bardzo chcesz wydać kasę to kup Onkyo 696 bo kupno Pionka 934 spowoduje słyszalne pogorszenie brzmienia zwłaszcza w zakresie basu. Popatrz tutaj krytycznym okiem, porównanie 686 vs. 696j: Zastanów się czy wykorzystasz różnice? Ja nie wykorzystam. Zrobisz jak uznasz.
×
×
  • Utwórz nowe...