Skocz do zawartości

ziele_37

Uczestnik
  • Zawartość

    65
  • Dołączył

  • Ostatnio

O ziele_37

  • Urodziny 30.12.1986

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Holandia

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zainstalowałem Kodi, atmos jest, a co najlepsze w aplikacji Netflix też już teraz jest 🤔 Dzięki za pomoc Piotr 🤛
  2. Nie pisałem jeszcze do netflixa. Kodiego też jeszcze nie sprawdzałem. Zacząłem od zainstalowania dolby acces, pomyślałem że to samo zasugeruje na początku Netflix, i wydało mi się to rozsądnym posunięciem. Po zainstalowaniu atmosa nadal brak i co ciekawe zniknął już też w Media Player Classic, nawet po odinstalowaniu Access nie powrócił. Co to jest ?
  3. Spróbuję napisać do Netflix. Podrzuci ktoś link gdzie najlepiej z tym spróbować ? Myślę że od tego zacznę skoro pisaliście wcześniej że innym na komputerach działa to dlaczego nie u mnie
  4. Ale skoro z Media Player Classic atmos idzie to dlaczego Netflix by nie chciał ? Cały czas byłem pewien że akurat Netflix na pc atmosa nie daje ale chyba w tym temacie było że powinien stąd moje pytanie, może wersja Windows niee taka jak trzeba? Może trzeba doinstalować coś?
  5. Wszystko co wyżej wrzuciłem to z PC. Tak jak pisałem z Media Player Classic atmosa mam i działa elegancko. Aplikacja Netflix zainstalowana na tymże PC i tak jak widać na zdjęciach Atmosa brak w opcjach wyboru ścieżki dźwiękowej. Shielda nie posiadam. Z odtwarzacza płyt Blu-ray też mam Atmosa bez problemów.
  6. Witam. Jeżeli chodzi o atmosa to uzyskuję go bez problemu z Media Player Classic. W aplikacji Netflix widzę że dany film na Atmosa ale po uruchomieniu go już nie ma takiego wyboru.
  7. Nie widzę nawet po zalogowaniu się. Ale przeczytałem gdzieś wczoraj że na aplikacji na PC powinno działać a o to mi chodziło bo u mnie nie działa.
  8. Markcox gdzie można znaleźć tą listę?
  9. Jeszcze raz podejmuję walkę z tym ARC. Zmotywowała mnie wczoraj instalacja Disney Plus na PC. W tej aplikacji nie ma możliwości ustawienia na dźwięk inny niż 2.0, natomiast w aplikacji na TV jest oczywiście 5.1 czy atmos. To oczywiście jest ok, nawet gdzieś tutaj wrzuciłem zdjęcie że jest podpięty pod ARC, chyba że Sony się pomyliło i zrobili ARC pod gniazdem które nie jest podpisane ARC Wiem że z optycznym atmosa nie pociągnę ale chciałem w jakikolwiek sposób ruszyć z dźwiękiem z TV przez ampli, tak jak pisałem, optyczny jest podpięty, w ampli ustawiłem wejście optyczne odpowiednie. Jeszcze pytanie jak to dobrze ustawić w TV żeby szło po optycznym. Póki co nie mam tutaj nikogo kto korzysta z amplitunera. To że teraz wyłączając TV automatycznie wyłącza się też amplituner świadczy o tym że komunikacja przez ARC działa w pewnym zakresie poprawnie?
  10. A czy po podpięciu optycznego i zmianie w ampli na dźwięk z wejścia optycznego dźwięk z TV powinnen iść od razu przez ampli?
  11. Nie wiem czemu tak to widać na TV ale fizycznie nie są. UBP-X700 jest podpięty pod wejście BD/DVD w ampli, podobnie jak PC po PC i tuner TV pod CBL/SAT. Nie zmienia to faktu że ostatnie dwa dni wszystkie czynności robiłem na odłączonych wyżej wspomnianych uprzedzeniach od amplitunera. Po odłączeniu BD znika on z listy na TV ale nic to nie zmienia.
  12. Niestety takie zabiegi nie pomagają. Jeżeli w danym momencie na TV mam wybrany dźwięk z ,, systemu audio" i próbuję wyłączyć Bravia sync to wyskakuje komunikat jak na zdjęciu. Natomiast na liście urządzeń zgodnych z Bravia sync, mimo że amplituner jest włączony i podłączony, widać że brakuje podpisu ,, podłączony" w kolumnie ,, system audio". Sprawdziłem też z tym drugim zamówionym kablem i nic, więc zły kabel można wykluczyć chyba.
  13. A więc tak. Jeden z dwóch zamówionych kabli jest już podpięty. Niestety nie widać ani co gorsze, nie słychać różnicy. Próbowałem z różnymi ustawieniami w TV i w ampli. Zrobiłem reset TV do ustawień fabrycznych, ustawiłem ponownie wszystko tak jak powinno być - dalej nic. Wziąłem się za reset amplitunera i tam przy pierwszym ustawieniu ARC wywala mi błąd. Tłumacząc z holenderskiego: ,,być może TV nie wspiera ARC albo jest wybrane złe wyjście w TV. Sprawdź czy kabel HDMI jest podpięty do portu z ARC. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z pomocą techniczną" Czy Onkyo może nie chcieć współpracować z TV Sony ?
  14. Zamówiłem właśnie te dwa kable, jutro powinny być więc po testach dam znać co i jak "Exilien Premium 8K Ultra HD 48Gbps High Speed HDMI 2.1 Kabel – HDMI 1.4 en 2.0... | bol.com" https://www.bol.com/be/nl/p/exilien-premium-8k-ultra-hd-48gbps-high-speed-hdmi-2-1-kabel-hdmi-1-4-en-2-0-backward-met-hdmi-ethernet-channel-en-earc-ondersteuning-nylon-bedrading-met-24k-gold-plated-contacts-ps5-en-xbox-series-x-ondersteuning-2-meter/9300000001080487/?promo=basket_818_recentbekeken-MCM-slot_C99__2_&bltgh=owt2oMzFkfzRp25oiDxFTg.2.3.ProductImage "Douxe HDMI Kabel 2.1 - 4K Ultra High Speed (120hz) - HDMI Kabel 8K (60hz) - HDMI naar... | bol.com" https://www.bol.com/be/nl/p/douxe-hdmi-kabel-2-1-4k-ultra-high-speed-hdmi-kabel-8k-hdmi-naar-hdmi-3-meter/9300000043278505/?s2a=
  15. Witam ponownie. Obie opcje włączyłem wczoraj wieczorem. Na noc cały sprzęt pozostawiłem bez prądu, rano zanim włączyłem sprzęt, zamieniłem jeszcze kabel stronami, tak żeby wykluczyć też to. Niestety dalej bez zmian. Tutaj tak jak pisałem już wyżej, zmiana na auto 1 czy auto 2 nie pomogła. Kabel kupowałem około dwóch lat temu,.jak teraz popatrzyłem to będzie to jeden z tych dwóch. "HDMI kabel - Versie: 2.1 - Ultra High Speed, Verguld: Ja, Aansluiting 1: HDMI A male, Aansluiting 2: HDMI A male, Lengte: 0.5 meter." https://www.allekabels.nl/hdmi-kabel/1779/3857688/8k-hdmi-kabel.html?gclid=Cj0KCQjwspKUBhCvARIsAB2IYutsErvOMhslxhAUpqd5d5tIJ9iRzC2sTOodbBamgcxGMngQHQWfl9MaAtAOEALw_wcB "Qnected® HDMI 2.1 kabel - 3 meter - 4K@120Hz, 8K@60Hz - HDR10+, Dolby Vision - eARC -... | bol.com" https://www.bol.com/nl/nl/p/qnected-hdmi-2-1-kabel-3-meter-4k-120hz-8k-60hz-hdr10-dolby-vision-earc-gecertificeerd-ultra-high-speed-48-gbps-geschikt-voor-playstation-5-xbox-series-x-s-tv-monitor-pc-laptop-beamer/9200000127142045/?Referrer=ADVNLGOO002018-G-115103312549-S-495295281313-9200000127142045&gclid=Cj0KCQjwspKUBhCvARIsAB2IYuvHv3acakrOKO5uQsa5Jy7b3DaXBE6JtxqMaTy1GB_bNcenirkLdD0aAtEEEALw_wcB
×
×
  • Utwórz nowe...