Skocz do zawartości

pecet

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

O pecet

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Kraków
  1. Problem rozwiązany, można zamknąć temat. Należało wyłączyć na amplitunerze opcje PURE DIRECT.
  2. Dzień dobry, Od wczoraj jestem posiadaczem amplitunera Yamahy R-N803D i nie mogę niestety wejść w ustawienia przez pilota klikają na nim "setup" czy też "option" ponieważ na ekranie amplitunera pojawia się komunikat "NOT AVAILABLE". Dzwoniłem w tej sprawie do sklepu - nie wiedzą co z tym zrobić. Serwis Yamahy w Warszawie w rozmowie wielce zdziwiony rozkłada ręce, bo taka sytuacja nigdy nie miała miejsca i nie wiedzą jak pomóc - jedynie opcja to wysłanie do serwisu przez kuriera. W trakcie rozmowy konsultant poprosił, aby poprzez ustawienia zaawansowane ADVANCED SETUP i opcji INIT ALL przywrócić urządzenie do ustawień domyślnych - bez efektu - dalej widnieje po wyborze na pilocie opcji setup oraz option komunikat NOT AVAILABLE. Nadmieniam, iż urządzenie posiada najnowszy firmware ver. 1.16. Proszono mnie także o sprawdzenie w aplikacji musicast, bo być może została nałożona tam "przypadkowo" blokada - brak tam jednak jakiekolwiek opcji na zdjęcie rzekomej "blokady". Czy jest ktoś z Państwa w stanie tutaj doradzić co zrobić z zaistniałą sytuacją? Wart dodać, że urządzenie oprócz tego pracuje bez problemowo, odtwarza muzykę z głośników przez streaming, DLNA, TV, gramofon. Nie podoba mi się jednak to, że wydając taką kwotę mam urządzenie w jakiś sposób wadliwe najprawdopodobniej softwareowo. Za dwa tygodnie wyjeżdżam na pół roku w delegację, a naprawa może potrwać dłużej, a boję się, ze żona nie ogarnie podpięcia sama, a tym bardziej zweryfikowania czy przesyłka powrotna przetrwała próbę kurierską, a może zwrócić sprzęt i żądać zwrotu i zakupić kolejny?
×
×
  • Utwórz nowe...