Skocz do zawartości

Artistplant

Uczestnik
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Artistplant

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Mikołów

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Co bym zmienił nie wiem bo nie mam odniesienia, oprócz tych Dali Ikon 1 mam Dali Ikon 7 i Tannoy M1 więc z innej bajki, mam do tego podłączony sub SVS Sb 1000 więc na basie może być lżej, tylko czy coś zagra faktycznie dużo lepiej w kwestii detaliczności i przestrzeni niż ten mały Ikon ze wstęgowym głośnikiem? Te PMC super. jakby były w budżecie brałbym w ciemno, pewnie wystarczyłyby twenty 5.21, a co myślicie o B&W 606?
  2. 18mkw, nora jones, daft punk i u2 czyli po trochu wszystkiego poza klasyczną do 6tyś ale jak sie da taniej to wiadomo
  3. Witam od jakiegoś miesiąca posiadam Atolla IN100se , który gra z Dali Ikon 1 mk2, źle nie jest ale chciałoby się więcej. Na co wymienić te Dali? Chodzi mi wyłącznie o podstawki dzięki wielkie Adi
  4. Hej, jakie kable użyć do połączenia In100se z Dali Ikon 1 mk2? Budżet 150zl/mb dzięki wielkie
  5. OK, trochę zboczyliśmy z tematu...czyli Terrilium ultra blue wydaje się być idealnym kompromisem jakość/cena? Chcę te kable zwyczajnie kupić a nie testować, nie chodzi mi o mega niuanse, poradźcie jako co brać w ciemno
  6. Czyli żeby troche przyciemnić lepiej blue zamiast ultra? mam jeszcze Kimbery 8PR ze starego systemu ale one znowu podbijają dół
  7. Witam, jakie wg Was kable wziąć pod uwagę do podłączenia z Bluesound Node 2i i jakie głośnikowe z Dali Ikon 1 mk2? dzieki wielkie
  8. Zawęziłem wybór wzmacnaicza+stram do moich Dali Ikon 1 mk2: - Marantz PM7000N - Atoll in100si + Bluesound Node 2i - Nad 326bee + Bluesound Node 2i - Nad 356bee + Bluesound Node 2i co myślicie? zależy mi żeby grało przy cichym słuchaniu dzieki wielkie Ok to poproszę ofertę na tego Moona, Marantza i Atolla dzięki
  9. Dziękuję, czy na Marantza PM7000N planowana jest jakaś promocja "black friday"? to powiem szczerze chyba opcja optymalna, niestety cena trochę odstrasza...
  10. Dali Ikony i Suba juz mam więc muszę coś do niego dobrać, chyba poczekam na Onkyo TX-8390 i Marantza PM7000N (tylko skąd tak wysoka cena?), fanem yamahy jakoś nie jestem Nie dodałem, że teraz gra to z Marantz M-CR511, więc wymienię na coś co naprawdę coś zmieni in plus wielkie dzięki
  11. Dali Ikon 1 mk2, Sub SVS SB-1000, może być rozdzielony lub razem, cena do 2200zł jak Blusound dzięki
  12. Witam, na wstępnie chciałbym zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem w temacie. Jestem zainteresowany Nadem C356, słucham muzyki praktycznie wyłącznie z Tidal Hifi, Spotify sterowanej z Iphona Jaki Streamer z dac będzie optymalny? Jak go połączyć ze wzmacniaczem i jak do niego podłączyć wyjścia z TV (tylko HDMI i Optyczne) Myślałem o Bluesound Node 2i ale może są jakieś ciekawsze/tańsze alternatywy? z góry wielkie dzięki za wsparcie pozdrawiam Adam
×
×
  • Utwórz nowe...