Skocz do zawartości

grzegorz.

Uczestnik
  • Zawartość

    32
  • Dołączył

  • Ostatnio

O grzegorz.

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Szczecin

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzięki, za info. Jest też promocja na SMSL AD 18
  2. Mi też ciężko stwierdzić który lepszy, oba są w podobnej cenie. Topping przemawia dla mnie modułem bluetooth oraz jak mi się wydaje możliwością połączenie z Maliną po USB.
  3. Tu masz znacznie taniej: https://www.q21.pl/manufacturer/monitor-audio/monitor-audio-bronze-2-orzech.html Do tego dokupujesz np. https://www.q21.pl/manufacturer/topping-audio/topping-mx3-czarny.html i masz nawet lepszy wzmak niż SMSL Q5 Pro
  4. @MobyDick Czy SMSL Q5 Pro po USB współpracuje z Maliną?
  5. Jeśli nie oczekujesz nie wiadomo czego od basu, to podstawkowe jak najbardziej się nadadzą. Np. Monitor Audio Bronze 2, do tego Topping MX3 jako wzmacniacz, do którego podłączysz jakiś posiadany komputer po USB lub odtwarzacz DVD/Blu-Ray po cyfrze i masz przyzwoicie grający sprzęt.
  6. Najtańszy, sprawny, o nie najgorszym WAF, który da się połączyć z Atomem optykiem lub coaxialem.
  7. Ciekawa sprawa z tym środkiem wysokotonówek, w tym przypadku ScanSpeaka. Coś w tym musi być, co piszecie. Akurat Sonus Faber jeszcze inaczej radzi sobie z problemem unieruchamiając centrum przetwornika poprzez specjalny stelaż:
  8. Słuchałem jednego i drugiego w kolumnach Opery (Seconda oraz Quinta) i uważam, że oba są świetne.
  9. @Kraft Faktycznie, masz rację - są różne. Na tych zdjęciach, które przedstawiłeś widać wyraźnie.
  10. Pomyliłeś się o tyle, że napisałeś iż na wysokich jest tam ten sam twitter, co w Mezza, a jest mimo wszystko D2905/970000. Co do tych z tyłu, to w żadnej specyfikacji nie jest podane dokładnie jakie przetworniki tam umieścili, ale na moje oko takie same, jak te z przodu.
  11. Nie wiem @Kraft skąd czerpiesz wiedzę, ale zmień źródło. W Quintach i flagowcach jest inny głośnik wysokotonowy - nie myślisz chyba, że ktokolwiek wkładałby do kolumn z najniższej serii takie same głośniki jak we flagowcach.
  12. @Kraft Drobna uwaga, Seconda nie jest obudową zamkniętą. MK 1 miała obudowę zamkniętą, w obecnie produkowanej wersji SE jest tak jak w pozostałych kolumnach Opery, czyli jest obecny również basreflex. Jednak strojenie tej kolumny jest tak wykonane, że producent zaleca w razie problemów z basem zatkanie zatyczkami otworów basreflex, aby uzyskać właśnie OZ. BTW, co prawda Seconda jest kolumną większą od Mezza, jednak w związku jednak z lepszymi przetwornikami należy się spodziewać postępu w stosunku do Mezza. Nie miałem okazji słuchać w bezpośrednim porównaniu, natomiast sama Seconda zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenia - są to kolumny grające raczej po stronie ciepłej, z dużą kulturą, i jednocześnie wyrafinowanymi wysokimi tonami. Słuchałem ich w bezpośrednim porównaniu z Audiovector SR 3 Super i Secondy zrobiły na mnie znacznie lepsze wrażenie, zwłaszcza w zakresie kontroli i naturalności basu i co ciekawe było na nich więcej słychać w zakresie wysokich tonów.
  13. Na głośnikach SB Acoustics posiadałem Gato Audio FM-15, bardzo porządnie grające kolumny. Jednak się ich pozbyłem ponieważ na niskich poziomach głośności, podczas nocnych, cichych odsłuchów dźwięk wydawał mi się dosyć płaski. Oczywiście nie mogę tego powiedzieć o graniu FM-15, gdy wzmocnienie było ustawione na wyższych, również średnich poziomach. Wtedy dźwięk już był żywy z bogactwem szczegółów. Dlatego jestem ciekawy, jak ten aspekt prezentuje się w przypadku Lagune. @Kraft mógłbyś coś skrobnąć o tym?
  14. Tylko wchodząc wyżej, to tak jakbyś na nowo testy rozpoczynał, bo właściwie w przypadku każdego producenta, którego testowałeś głośniki masz kolejne konstrukcje, które teoretycznie i często praktycznie są bardziej zaawansowane, oparte o lepsze rozwiązania. Ze swojej strony znając Twoje poprzednie wpisy proponuję z tych kolumn, które sam słuchałem, abyś koniecznie sprawdził B&W 703 S2 oraz Opera Seconda. Co prawda lepiej znam Opera Quinta, ale właśnie Secondy spowodowały, że oddałem do salonu Elaci Vela FS 407 w ostatni dzień 14dniowego okresu przewidzianego na zwrot produktu zakupionego na odległość. Później jednak w wyniku kilku odsłuchów zdecydowałem się na 703, które jednak podmieniły ostatecznie 702 Signature.
×
×
  • Utwórz nowe...