Skocz do zawartości

Daniel K

Uczestnik
  • Zawartość

    19
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Daniel K

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Piła/Irlandia

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No niestety odpada bo w Irlandii mieszkam. Myślałem że podpowiecie z dwa, trzy zestawy z subem i wtedy cos wybierzemy. Lubie bas dynamiczna muzyke, ale nie koniecznie taki ciagnacy jak z klipsch r115. Kolumny rp8000 fanie graja ale czy jest cos co zagra fajniej lepiej. Akurat kurier jest w Polsce to moze jeszcze by sie udalo cos zlozyc. Pozdrawiam
  2. Tzn ja taka dostalem oferte. Nic nie musze wciskac miejsca mam wystarczająco. To jaki zestaw bedzie optymlny dla mnie? Nie koniecznie musi to byc klipsch. Jak na teraz to czesciej sobie muzyke wlaczymy ale chce zeby tez to w kinie fajnie gralo. Czy te heco aurora 1000, czy monitory audio. Jaki sub czy ten svs bedzie spoko?
  3. Lub zamiast klipschy, kolumny Focal chora 826 w tym samym zestawieniu.
  4. Dostalem oferte z pewnego sklepu i proponuja mi marantza nr1710 w zestawieniu z klipsch rp8000 i sub jamo c912. Co wy o tym sądzicie?
  5. To raczej w tych 9 tys zlozymy zestaw 2.1 bo ceny tych amplitunerow nie male te co podajecie. To wezmy ten svs sb12 i co do tego? Nie da rady zlozyc 5.1 w tym budżecie? Mam na mysli wszystko z kablmi.
  6. Witam, chciałbym skompletować zestaw zarówno do muzyki jak i do kina. Muzyka techno, house, pop, disco polo wszystko z Youtube/Spotify, filmy Netflix, NC+. Mam możliwość zakupu używanego, dwuletniego SVSa SB-1000 za 370 euro (1650zł) plus kabel do niego za free. Pytanie czy warto? Salon 20mk z otwarta kuchnią, sam salon 4,3 x 4,3m. Tv na wprost , także ustawienie kolumn po bokach tv. Jaki zestaw 2.1 lub 5.1 proponujecie tyle, że jak miałby być 2.1 to z późniejszą opcją rozbudowy do 5.1. Fundusze około 9000 (amplituner+kolumny). Patrzyłem ostatnio na Monitor Audio Bronze 500. Kolega ma zestaw 5.1 Klipsch z pr8000, r115sw... gra to super ale może można inaczej wybrac 🙂 co proponujecie?
  7. Clonnel, Co. Tipperary
  8. Oj namieszal namieszal ale dobrze miec wybor 🙂 dobrze by bylo to odsluchac ale urlop dopiero w lipcu nie wiem czy wytrzymam 😉 pozdrawiam
  9. Wiem tylko, ze to jeszcze raz tyle 😕 Ciezko podjąć decyzje, bo zawsze mozna kupic lepszy sprzet ale wiadomo ze to sie wiaze z kosztami lecz z drugiej strony nikt nie chce kupic lipy a potem zalowac. Moze narazie pomysle nad 2.1 plus centralny a tyły dokupie w pozniejszym czasie juz sam nie wiem w która strone isc...
  10. Ale kazdy z nich(686 i 696) uciagnie ten zestaw bez problemu???
  11. Wiem lecz ten zestaw co wstepnie wybrałem to i już tak nie mała kwota wyjdzie Biorę je pod uwagę bo na początku mnie zainteresowały ze względu cena/jakość. Sorki, RP-260f I wtedy bede jadł chleb bez masła przez najbliższe kilka lat.... 🤣
  12. Ok to najmniejszym kosztem: Ampli - Onkyo 686 lub 696 Front - RF-260f lub 280 Central - RP-440c lub 404c Sub - R-112SW Tyły- RP-240s lub 402s Czy mogę prosić kogoś o wstępną wycenę tych dwóch opcji??? email: danielkin86@gmail.com Bali do tego setu Heco Aurora 700 sub od setu czy jednak klipscha?
  13. A z amli to z onkyo 676, 686 czy 696? Czy jest duza roznica pomiędzy nimi?
  14. A jakby na fronty wybrac jednak kolumny podlogowe to jakie?
  15. Czytam czytam Ale kolega q21 poleca własnie kolumny wersji r (r-620f). Co do przejścia sie do salony audio to jest duzy problem, gdyż obecnie mieszkam w Irlandii gdzie pod względem TV i audio jest wielkie zacofanie, w sklepach same soundbary i nic poza tym. Dlatego wczesniej pisalem ze w moim przypadku odsłuch bedzie mało możliwy i nawet żeby fizycznie te kolumny zobaczyc to też jest problem. Nawet jak bede w PL to nie wiem czy w okolicach Piły jest jakiś salon audio zeby to odsłuchac.
×
×
  • Utwórz nowe...