Skocz do zawartości

matyjas74

Uczestnik
  • Zawartość

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Będzin

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam Panowie, dziękuje za odpowiedzi. Chwile mnie nie było, bo zalało mi mieszkanie i masakra była. Wracając do tematu podłaczenia amplitunera doTV ,to wyjście dźwięku cyfrowego w TV ustawiłem na Pass Through. pojawił się dzwiek 5.1 na wejściu do amplitunera. W ten sposób mam możliwość ustawienia dźwieku Dolby Atmos {mowa o oglądaniu Netflixa}. You Tube ,HBO GO dalej podaje dzwięk stereo? Nie wiem czy dobrze zrobiłem to ustawienie,bo wydaje mi się, że amplituner powinien sam ustawiać tryb dźwięku taki jaki przesyła TV. Jeżeli chodzi o dekoder 4K UPC to w ustawieniach dźwięku jest tylko jedna możliwość włącz lub wyłącz dźwięk dolby. Dekoder podaje tylko dźwięk stereo
  2. Witam szanowne grono. Posiadam set jak w tytule tematu i podczas podłączenia TV i dekodera 4K UPC da amplitunera dźwięk na wejściu jest tylko stereo. Połączenie dekoder do avr jest na kablu HDMI 8K 2.1 48 Gbps Firmy Bocian. Połączenia TV do avr na kablu HDMI 2.0 48 Gbps Firmy Hama. Zestaw głasników 7.1 Filmy z Netflix i HBO podają sygnał tylko stereo z TV jest tak samo,dlaczego tak się dzieje? Mając stare kino i tv i stary dekoder Media Box amplituner sam się przełączał w tryb dzwięku taki jaki generował dekoder. Teraz sygnał do AVR to tylko dwa kanały, a wychodzi wielokanałowy ale PCM. Połaczenie Dekodera do AV przez CBL/SAT a TV Przez eARC TV też posiada takie złącze. Dlaczego tak jest ?
  3. Zestaw potrzebuje bardziej do filmów niż do muzyki{70 do 30 dla filmu} ale wiadomo że muzyki też będę słuchał {muzyka rozrywkowa} . Źródłem na chwilę obecną będzie internet, tv później odtwarzacz blu ray. kilka dni temu sprzedałem swój pierwszy zestaw kina domowego kupiony był 12 lat temu .zestaw tego kina to kolumny M audio set 5,1 amp Onkyo NR 5..lub3.. dokładnie nie pamiętam modelu i odtwarzacz CD. Grało głośno i w miarę czysto na początku wydawało mi się,że zajebiście. Po pewnym czasie kolega kupił ampla Denona i zestaw 5,1 to były kolumny półkowe przetworniki tonsila skrzynki robiła firma Akustyka. Kolega puścił film na swoim kinie iii czar mojego kina prysnął. Zestaw kolegi walił średnimi dźwiękami i wysokimi jak opentany i dynamika i trzaski tłuczonego szkła no szczęka mi opadła. Trochę mało basu było ale w porównaniu do mojego kina to miazga. Byłem dzisiaj w Akustyce zobaczyć co mają i jak firma się rozwinęła. Na półkach Klipsch , Dali, Pylon,Heco i wiele innych czyli jest moc. Facet z Akustyki pokazał mi Klipsa R51 i mówił że to kolumny do oglądanie filmów do muzyki proponował Heco aurora 300 {mówimy tylko o kolumnach półkowych} Na odsłuch muszę się umówić.
  4. Szanowny kolego pisalem ze mam do wydania 7500zł na ampla i zestaw kolumn5.1. Co do kolumn to muszą być półkowe też pisalem. Pomieszczeniem około 20 m pokój z aneksem kuchennym. Miesce odsluchowe bedzie miało około 12 m oddzielone czesciowo ścianką od kuchni. Scianka długość okolo 2m wysoka 2.5m na tej scianie tv po bokach kolumny front na środku centralny. Trzy metry od scianki z mediami kanapa miejsce odsluchowe. Po bokach kanapy satelity gdzieś jeszcze trzeba wstawić suba. Jak zle opisalem to zrobie rysunek i wkleję. zestaw ktory zaproponował mi facet w salonie to klipsch r51m 4 szt centralny klipsch r 52c sub klipsch R100 sw. Za set 5.1wola sobie. 3700. Alleluja
  5. Poszedłem do firmy Akustyka (zapomniana przeze mnie firma) miesci sie pod moim nosem. Sprzedawca zaproponował mi zestaw klipsch 51 + sub 10 cali w cenie 3700 amplituner denon AVR3400. Panowie czy ten zestaw jest godny polecenia?
  6. Gabaryty tych kolumn mi pasują, a nie to że mają thx. Coś mi się wydaje,że pójdę w Aurora 300 i amp do 3 tyś.
  7. Nie potrzebuje zestawu z certyfikatem THX wystarczy dobre 5.1 do rozbudowy 7.1
  8. Napisałem,że chcę wydać 7500zł na całość. Faktycznie przeglądam się amplitunerom w cenie 3.500 do 4000 zł to nie znaczy że tak musi być.
  9. sorki oczywiście 7.1 jeżeli chodzi o ceny na teraz to: Onkyo RZ 810 znalazłem za 3890zł Zestaw kolumn System 4 THX 5.1 3600zł Denon AVR 3400H 3500zł Chcę się zmieścić w kwocie 7500zł maks za komplet pomieszczenie w którym będzie kino to około 20m. Jeżeli chodzi o kolumny, to zestawy z podłogówkami odpadają {mało miejsca i kot który zrobi z nich sobie drapak}, Pierwszy zestaw który brałem pod uwagę to RZ 840 i zestaw kolumn 5.1Heco Aurora 300 , ale wyszło za dużo kasy. Mam 7500 zł i potrzebuje kupić amplituner i zestaw głośników półkowych takie oto moje pytanie do Was.
  10. Amplituner ma napędzać zestaw 5.1 docelowo 7.2 System4 THX Tufla. Jeżeli chodzi a ampla to nowy są jeszcze w sprzedaży. A kolumny to tak jak wspomnialem System 4 THX set 7.2 Tufel.
  11. Witam Chcę kupić Onkyo seria rz 810 Czy ten ampituner jest warty tyle pieniędzy? Szkalem opinii i jakoś mi ciężko znaleźć. Rozważam też zakup Denon AVR 3400H. Parametry przemawiają na wybór Onkyo,ale powiem szczerze boje się ze nie będę zadowolony. Czytalem 3 opinie użytkowników modelu 840 i wypada slabo. Z Denona ludzie zadowoleni. Co wybrać?
×
×
  • Utwórz nowe...