Skocz do zawartości

Maciej Lipski

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie skończyło się odesłaniem słuchawek na gwarancji do autoryzowanego serwisu i wymianą elektroniki. Problem zniknął. Spadek głośności na kablu w porównaniu do BT jest. Jego wielkość zależy od mocy źródła / telefonu i u mnie nie stanowi problemu (Sony Xperia XZ2).
  2. Witajcie, Mam problem ze słuchawkami Sennheiser HD 4.50 BTNC. Co jakiś czas w lewym głośniku zaczyna być słuchać głośny szum. Jego głośność nie zależy od ustawionej głośności odtwarzania, występuje zarówno na połączeniu kablowym jak i BT. Szum jest obecny niezależnie czy odtwarzana jest jest jaka muzyka czy nie. Poziom głośności szumu jest stały przez jakiś czas (kilka minut) i stopniowo z czasem narasta zagłuszając muzykę. Jak dojdzie do wartości progowej słychać "pyk", znika i słuchawki grają poprawnie. Wyłączenie i włączenie słuchawek nie rozwiązuje problemu ale jak się je zostawi wyłączone to problem potrafi zniknąć co może być problematyczne w wypadku odsyłania na gwarancje. Szum występuje tylko przy NC i znika w momencie gdy wyłączy się NC w słuchawkach i pojawia ponownie gdy włączę NC. Problem raczej nie związany z obecnością innych urządzeń bo występuje również gdy słucham muzyki w ogrodzie. Ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem w tych słuchawkach?
×
×
  • Utwórz nowe...