Skocz do zawartości

KP-1

Uczestnik
  • Zawartość

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. O dziwo tydzień temu "nagle" sam z siebie zaczął znowu odtwarzać MQA. Nic nie robiłem w tym temacie i sam byłem zdziwiony bo nie było żadnej, nowej aktualizacji oprgoramowania.
  2. Dzięki za pomoc. Niestety u mnie to nie pomogło. Napisałem do Tidal. Zobaczymy co poradzą. Kiedy u ciebie ten problem się pojawił?
  3. Tutaj raczej się zgadzam. "Moooże" inny poziom głośności zauważyłem, na niektórych utworach. Mnie zwyczajnie zaciekawił problem dlaczego wcześniej amplituner odtwarzał te pliki a teraz tego nie robi i czy jest to spowodowane aktualizacją Firmware.
  4. Hmmm..Wyczyściłem pamięć w aplikacji na telefonie, w aplikacji na laptopie i nawet w aplikacji na TV. Dalej problem pozostał.
  5. Reset amplitunera robiłem. Wyczyszczenie pamięci podręcznej jest możliwe w aplikacji TIDAL, nie widzę takiej opcji w ONKYO Controller. Z aplikacji Tidal na telefonie mogę łączyć się tylko za pomocą Chromecasta a tam nie można odpalać MQA. Jest jakiś sposób na czyszczenie aplikacji TIDAL w Amplitunerze ? Z tego co wiem to TIDAL Connect jeszcze nie działa na Onkyo. Łączysz się chromecastem ?
  6. Cześć, Od pewnego czasu amplituner przestał odtwarzać pliki w jakości MQA w Tidalu z Onkyo Controller. Mogło to być spowodowane nowym firmware z 28.10, dokładnie nie jestem w stanie stwierdzić kiedy to się zaczęło bo część mojej playlisty jest tylko we FLAC. Ma ktoś taki sam problem od niedawna z Onkyo ?
×
×
  • Utwórz nowe...