Skocz do zawartości

Eweaa

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Norge
  1. Łączyłam optycznie dekoder z amplitunerem - bez efektu. Tv z amplitunerem jest połączona na stałe optycznie (tylko jedno gniazdo optyczne w tv, tv ma smartbox). Orientujesz się może czy jeśli zmienimy dekoder na NC+ 4K (HDCP 2.0) - błąd zniknie?? Czy mimo wszystko może być problem? Albo spróbuje kupić adapter.. Dzieki za pomoc. Mózg już nam się lasuje w domu..
  2. Potrzebuje pilnie pomocy. Mam telewizor Samsung QE55Q90RAT(HDCP 2.2) podpięty do Denona AVR-X3600H (HDCP 2.3) i Evobox PRV (HDCP 1.4) w gniazdo ARC. Przez 7 miesięcy wszystko działało sprawnie i bez problemów. Jakieś 2 miesiące temu pojawił mi się błąd HDCP przy włączaniu wszystkich urządzeń - jeden polot. Wymieniliśmy wszystkie kable na nowe (super szybkie HDMI 2.1) - błąd pozostał. Co jakiś czas wszystko działa przez max 10-12 godz a później znów błąd HDCP. Kiedy sygnał z dekodera jest puszczony do telewizora poprzez inny port HDMI (nie ARC) - obraz i dźwięk jest normalnie - nie pojawia się błąd HDCP (ale obraz tylko 1080p, nie można włączyć menu Denona i jest gorszy dźwięk). Czy jest jakiś sposób zeby sobie z tym poradzić i mieć obraz w wysokiej rozdzielczości? Czy to wina Denona czy na przykład dekodera Polsatu? Polsat - wsparcie techniczne, nie ma zielonego pojęcia, nie wie do końca co to Hdcp wiec zero pomocy z ich strony. Czy te sprzęty mogą działać razem, czy powinnam zmienić dekoder na inne Hdcp? A może reklamować Denona - może tu coś padło? A może tak się nie da tego połączyć i muszę kupić jakiś dynks-przejsciowke? Dzieki z góry za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...