Skocz do zawartości

aax

Uczestnik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
  1. Poniżej odpowiedź z Bluesound Vishnu M. (Bluesound) Jun 9, 2021, 1:13 AM EDT Hello, Thank you for contacting the Bluesound Support Crew. Regarding the TIDAL app and TIDAL Connect app skipping issue, our engineering team aware of this issue. In speaking with TIDAL, it looks like the issue is at their end (not the BluOS issue), we have notified them. Currently, the TIDAL interface on the BluOS app is not having this issue, so you can choose to use that in the meantime, while this issue gets fixed. Thanks for your patience and understanding. I hope this information helps and am going to mark this request as solved to prevent you from receiving reminder emails from our system. Thanks for #LivingHiFi. Vishnu M The Bluesound Support Crew
  2. Ja napisałem dzisiaj. Czekam na odp.
  3. Cieszę się, że trafiłem na to forum, bo już mnie kur___ca brała przy Tidal Connect. Było zaje__ście a jest totalnie do dup_. Czy ktoś juz wie coś kiedy będzie update?
×
×
  • Utwórz nowe...