marcinc Napisano 13 kwietnia Napisano 13 kwietnia Cześć, poszukuję przedwzmacniacza gramofonowego, który dobrze zgra się z WiiM AMP. Na tę chwilę mam podłączony gramofon z wbudowanym pre do WiiM AMP-a i gra to słabo, co oczywiście nie jest żadnym zaskoczeniem. Wyszedłem z założenia, że najlepsze będzie coś z wyjściem cyfrowym, aby uniknąć konwersji z analogu na cyfrę w samym WiiM AMP. Jedyne co znalazłem to 'Pro-Ject Optical Box E Phono', ale nie wiem czy to dobry trop. Czy ktoś jest w stanie coś zaproponować? Pozdrawiam Odpisz, cytując
Palmos Napisano 15 kwietnia Napisano 15 kwietnia Dnia 13.04.2025 o 11:12, marcinc napisał: z wbudowanym pre do WiiM AMP-a Może głupie pytanie, ale o którego wiim ampa chodzi bo ten "standardowy" nie ma we pre: Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 15 kwietnia Napisano 15 kwietnia Dnia 13.04.2025 o 11:12, marcinc napisał: Wyszedłem z założenia, że najlepsze będzie coś z wyjściem cyfrowym, aby uniknąć konwersji z analogu na cyfrę w samym WiiM AMP. A po co analog konwertować na cyfrę i potem znowu na analog? Ja do siebie myślałem nad Rega Fono Mini A2D MK2, ale ostatecznie stanęło na Musical Fidelity LX2-LPS. Odpisz, cytując
Palmos Napisano 15 kwietnia Napisano 15 kwietnia 58 minut temu, Chmarski napisał: A po co analog konwertować na cyfrę i potem znowu na analog? Niestety w wiimach nie można inaczej. Sygnał zawsze konwertowany jest na cyfrowy w nim. 1 Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 15 kwietnia Napisano 15 kwietnia 1 godzinę temu, Palmos napisał: Niestety w wiimach nie można inaczej. Sygnał zawsze konwertowany jest na cyfrowy w nim. No to kicha Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 16 kwietnia Napisano 16 kwietnia Project albo Rega. Tanio i dobrze żeby nie powiedzieć bardzo dobrze w swojej cenie Odpisz, cytując
marcinc Napisano 25 kwietnia Autor Napisano 25 kwietnia Dnia 15.04.2025 o 10:25, Palmos napisał: Może głupie pytanie, ale o którego wiim ampa chodzi bo ten "standardowy" nie ma we pre: No nie ma. Trzeba dokupić PRE, albo korzystać z wbudowanego w gramofon, jeśli taki się ma. Teraz zacząłem rozważać drugą opcję - Wiim Vibelink AMP. Mógłbym z nim uniknąć konwersji z analogu na cyfrę, a później z powrotem na analog. Odpisz, cytując
Palmos Napisano 25 kwietnia Napisano 25 kwietnia 43 minuty temu, marcinc napisał: Wiim Vibelink AMP. Mógłbym z nim uniknąć konwersji z analogu na cyfrę, To tak, z tym że też nie ma pre. Odpisz, cytując
marcinc Napisano 25 kwietnia Autor Napisano 25 kwietnia 37 minut temu, Palmos napisał: To tak, z tym że też nie ma pre. Nie ma, ale mógłbym dokupić analogowe PRE i uniknąć całkowicie konwersji analog->cyfra->analog. Chyba lepsza opcja niż zakup PRE z wyjściem cyfrowym, ale może się mylę (?) Odpisz, cytując
Palmos Napisano 25 kwietnia Napisano 25 kwietnia 42 minuty temu, marcinc napisał: Chyba lepsza opcja niż zakup PRE z wyjściem cyfrowym, ale może się mylę (?) Myślę że tak. No i znacznie większy wybór pre. Odpisz, cytując
rms.pl Napisano 29 kwietnia Napisano 29 kwietnia Zdecydowanie pod gramofon warto wybrać wzmacniacz z czystym wejściem analogowym pod gramofon, wspomniany Wiim Vibelink, czy Pioneer A-40AE, Cambridge Audio AXA35 i dokupić przedwzmacniacz np. Pro-Ject Phono BOX MM. A obecnie jaki masz gramofon i z jaką wkładką? 1 Odpisz, cytując
Q21 Napisano 29 kwietnia Napisano 29 kwietnia W przypadku Wiim AMP warto pobawić się equalizerem. Przy ustawieniach zerowych gra płasko, trochę bez życia ale przy odpowiedniej konfiuracji sporo zyskuje Jeśli chodzi o główny problem to rozważałbym między preampem Regi, a Pro-Jecta. Zadzwoń do nas w wolnej chwili i poproś do telefonu Rafała albo Wojtka. Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 30 kwietnia Napisano 30 kwietnia Każdy wzmacniacz zyskuje jak się bawi equalizerem Tylko nie każdy go ma. Stąd kalibracje i inne DSP Odpisz, cytując
Palmos Napisano 30 kwietnia Napisano 30 kwietnia (edytowany) A ja myślałem że equalizer i kręcenie gałkami barwy to największe zło audiofila 😉 I gdzie tu bit perfect...😀 Edytowano 30 kwietnia przez Palmos Odpisz, cytując
michaudio Napisano 30 kwietnia Napisano 30 kwietnia E tam... Na mniejszą lub większą skalę każdy stosuje korekcję. Meloman robi to kręcąc gałkami, czy dsp. Natomiast audiofil stosuje korekcję zmieniając brzmienie systemu kablami, podkładkami pod nie, bezpiecznikami, ustawieniem sprzętu itp. Więc każdy robi to samo na swój specyficzny sposób. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.