Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
stan

Wymiana kabli w Paradigm Monitor 7

Recommended Posts

Kolega wymienił właśnie kable w swoich kolumnach (Qba Sobieski) na jakiegoś Oehlbacha i namawia mnie na to samo w moich Paradigm. Ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że kilkadziesiąt cm kabla w środku coś poprawi. Cała operacja kosztowałaby ok 300-400zł. Co myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem w stanie zrozumieć wymianę okablowania w kolumnach
budżetowych powiedzmy za całość operacji 100 zł ale kolumny
o których piszesz to produkt polski i z tego co wiem poprawnie
skonstruowane .Wątpię żeby były tam użyte "elementy" niskiej
jakości więc wymiana za wymienioną przez Ciebie kasę mija się
raczej z celem. icon_cool.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sorry pomyliło mi się : to twój kolega ma Sobieskiego a Ty Paradigmy
ale moja opinię podtrzymuję w całości.
Słyszałem kolumny przed i po wymianie okablowania /sam byłem
kiedyś zwolennikiem dosyć dużych ingerencji - poprawiania standartowych
konstrukcji/ i nie mogę jednoznacznie stwierdzić ,że było lepiej
ale w każdym razie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Akurat w tych głośnikach ma to sens .Zastosowane przez paradigma kable w monitorach to budzetowa porażka za jakies pół centa za metr .Wistarczy wymienić na grubszy niekonieczni strasznie drogi .... od razu słyszalne .Sprawe poprawi juz nawt samo podlutowanie kabli do przetworników .Te ich wsuwki to technologiczny koszmar !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem nie ma to najmniejszego sensu, namordujesz się a i tak nic nie usłyszysz. te 40cm kabla nie ma wpływu, a wsuwki stosuje wiele firm - dla spokoju można przelutować w wolne popołudnie, ale tylko żeby dobrze spać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Akurat w tych głośnikach ma to sens .Zastosowane przez paradigma kable w monitorach to budżetowa porażka za jakies pół centa za metr

Nie słuchaj oponentów wymieniaj ,ręce opadają jak sie takie głupoty słyszy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W każdych głośnikach ma sens! Producenci wkładają cieniuskie kabelki bo tną koszty. Za niewielką kasę można to poprawić, wystarczy dać przewód o wiekszej średnicy. Przecież jeśli nawet masz super wzmacniacz i kolumny to nie będzie dobrego dźwięku bo stłumi go kabel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×